مقالات آموزشی

راهنمای خرید پرینتر لیزری اچ پی | شناخت پرینتر تک چسب

راهنمای خرید پرینتر لیزری و شناخت پرینتر تک چسب


راهنمای خرید پرینتر لیزری : امروزه با پیشرفت تکنولوژی پرینتر یکی از وسایل مورد نیاز در سازمانها ،شرکتها،مراکز آموزشی و حتی منازل میباشد و بسیاری از افراد جامعه روزانه با پرینتر کارمیکنند ،شاید شما هم برای خرید پرینتر به بازار یا فروشگاه های اینترنتی مراجعه کرده باشید و قطعا با جستجو کردن در این بازارها دنبال پیداکردن کمترین قیمت میباشید،ولی باید بدانید که اگر با راه های شناسایی چاپگر آشنایی نداشته باشید افراد سود جو با ارائه  قیمت کمتر به شما وسایل داخل کارتن چاپگر شما را جابجا یا حذف میکنند.

ما در این مقاله قصد داریم راه های شناسایی کارتن آکبندواصطلاحا تک چسب چاپگرhp را به شما آموزش دهیم.

برای اینکه این موضوع را بهتر متوجه شوید این آموزش را با تصاویری که در زیر میبینید برای شما توضیح میدهیم.

برای چک کردن کارتن ابتدا باید چسب کارتن چاپگر را بررسی نماید اگر چسب قبلا باز شده باشد حتما اثری از چسب قبلی میتوانید در منطقه چسب زده شده کارتن چاپگر پیدا کنید.

به تصاویر زیر دقت کنید:

کارتن چاپگر تک چسب (آکبند) بازنشده

راهنمای خرید پرینتر لیزری
راهنمای خرید پرینتر لیزری

تصاویر چاپگری که قبلا باز شده و دوبار چسب خورده

راهنمای خرید پرینتر لیزری
راهنمای خرید پرینتر لیزری

نکته قابل توجه، برخی افراد کارتن پرینتررا بعد از باز کردن دوباره با همان چسب قبلی میبندد ولی اگر کمی با دقت به منطقه چسب زده شده نگاه کنید متوجه جابجایی رد چسب قبلی خواهید شد.

همیشه باز شدن کارتن پرینتر به نشانه جابجایی یا کم شدن اقلام درون چاپگر نمیتواند باشد و در خیلی از موارد به خاطر گارانتی یا چک کردن اصالت چاپگر توسط شرکت ها یا فروشندگان این اتفاق میافتد ،اما باید بدانیم که داخل یک چاپگر چه وسایلی وجود دارد که بعد از باز کردن درب کارتن بتوانیم این اقلام را چک کنیم.

معمولا اقلام داخل چاپگر روی کارتن آن نوشته شده است و برای مطمئن شدن میتوانید به سایت شرکت اصلی مراجعه نمایید.

راهنمای خرید پرینتر لیزری

در اکثر چاپگر ها کابل usb  وجود ندارد ولی کابل برق ،آدابتور و سی دی درایور در همه پرینتر ها وجود دارد.

وقتی درب پرینتر اچ پی باز میشود روی هرکدام از بسته بندیهای پلاستیکی چسبی نارنجی زده شده است که اگر قبلا باز شده باشد اثر جابجایی چسب را میتوانید با کمی دقت بررسی نمایید.

راهنمای خرید پرینتر لیزری
راهنمای خرید پرینتر لیزری

برای شناسایی کارتریج اورجینال استارتر چاپگربه نحوه جاگذاری کارتریج توجه کنید و باید بدانید که مشخصات کارتریج اورجینال بصورت لیزری روی کارتریج درج شده است.
کارتریج استارتر چیست

راهنمای خرید پرینتر لیزری
راهنمای خرید پرینتر لیزری

در همه پرینترهای اچ پی ،کارتریج استارتر برای راه اندازی اولیه در پرینتر قرارداده شده است که باید توجه کنید که با کارتریج های دیگر جابجا نشده باشد، چرا که کارتریج اولیه داخل پرینتر اورجینال و اصلی میباشد که نسبت به کارتریج های مشابه طرح اختلاف قیمت زیادی دارد که همین امر باعث میشود که برخی افراد سودجو این کارتریج اصلی را با کارتریج طرح  تعویض کنند.

برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:
خرید پرینتر

نکته قابل توجه که در خرید چاپگرباید دقت داشته باشید وجود کارتریج اورجینال داخل آن میباشد که با گران شدن قیمت دلار در بازاربرخی فروشندگان سودجوبا جابجایی کارتریج اورجینال داخل چاپگر با کارتریج طرح ، سود بالایی کسب میکنند ،پس فریب قیمت پایین برخی سایتها و فروشندگان دربازار را نخورید و از شرکتهای معتبر خرید چاپگر انجام دهید.

راهنمای خرید پرینتر لیزری

خرید کارتریج ایرانی پردیس با گارانتی بی قید و شرط

شارژ کارتریج لیزری با بالاترین کیفیت و تست رایگان

دیدگاهتان را بنویسید