مقالات آموزشی

شارژ کارتریج چیست؟ به همراه ویدیو آموزشی و توضیحات کامل

امروزه کمتر کسی پیدا میشود که با چاپگر آشنایی نداشته باشد چاپگرها انواع مختلفی دارند که پرمصرف ترین آنها چاپگرهای لیزری  میباشد که در این صفحه از سایت قصد داریم شما را با کارتریج پرینتر و نحوه شارژ کارتریج لیزری آشنا کنیم ،اگر میخواهید بدانید شارژ کارتریج چیست این مقاله آموزشی را تا انتها دنبال کنید و اگر قصد سفارش شارژ کارتریج دارید میتوانید در ساعات اداری با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.

کارتریج چیست؟به مواد مصرفی پرینتر که کار چاپ روی کاغذ را انجام میدهد کارتریج میگویند که بعد از چاپ تعداد مشخصی کاغذ تمام میشود که  باید خرید کارتریج انجام شود و یا اینکه کارتریج پرینتر را شارژ نمود.

شارژ کارتریج چیست؟

بطور خلاصه باید بگوییم که شارژ کارتریج یعنی پر کردن مجدد مواد مصرفی پرینتر از جوهر و یا پودر تونر،در کارتریج های جوهر افشان شارژ کارتریج با مایع جوهر انجام میشود ودر کارتریج های لیزری با پودر تونر انجام میپذیرد که صرفا با پر کردن مجدد کارتریج نمیتواند نتیجه مطلوب کسب شودو شاید نیاز به تعویض قطعاتی هم باشدکه نیاز به تجربه و تخصص ویژه دارد.

یکی از مزایای شارژ کارتریج، کاهش هزینه‌های چاپ است. درحقیقت، با استفاده از این روش، می‌توان به طور قابل توجهی هزینه‌های خرید کارتریج جدید را کاهش داد و به جای آن، با هزینه‌ی کمتری کارتریج اصلی را شارژ کرد.

شارژ کارتریج

شارژ کارتریج لیزری به همراه ویدئو آموزشی

حفظ محیط زیست با شارژ کارتریج

 با استفاده مجدد از کارتریج ، می‌توانیم مصرف بیشتر جعبه‌های کاغذی و پلاستیکی را کاهش دهیم که  هر سالها به سمت زباله‌های غیر قابل تجدید تبدیل می‌شوند. بدین ترتیب، حفظ منابع طبیعی و کاهش آلودگی محیط زیست در دستور کار ما خواهد بود.

درنتیجه، شارژ کارتریج  تلاشی است که به کمک آن می‌توانیم به کیفیت بیشتری در چاپ‌ها دست یابیم، (در صورتی که به درستی انجام شود)هزینه‌ها را کاهش دهیم و به حفظ محیط زیست کمک کنیم. این روش، در حال حاضر توسط بسیاری از سازمان ها ،شرکت ها ،تجارت‌ها و همچنین کاربران خانگی پذیرفته شده است و به طور گسترده‌تر در حال استفاده می‌باشد.

هرآنچه باید از شارژ کارتریج بدانید کلیک کنید>>>   قیمت شارژ کارتریج


02188322120   خط ویژه 02188341919


 شارژ کارتریج لیزری

قیمت شارژ کارتریج لیزری


شارژ کارتریج چیست

شارژ کارتریج لیزری چیست به همراه آموزش

 

اخطار:شارژ کارتریج یک کار تخصصی میباشد اگر توسط افراد غیر متخصص انجام شود احتمال آسیب جدی به کارتریج و حتی چاپگر وجود دارد.برای جلوگیری از نیاز به تعمیر پرینتر به شرکتهای معتبر مراجعه نمایید.

 


اموزش شارژ کارتریج لیزری

اموزش شارژ کارتریج لیزری


برای شارژ کارتریج جوهر افشان چه ابزاری مورد نیاز است؟

برای شارژ کارتریج جوهر افشان به 4 رنگ جوهر مخصوص کارتریج و چهار سرنگ معمولی احتیاج داریم،روش کار به این شکل میباشد که ابتدا باید لیبل روی کارتریج را کنده ویابا سرنگ از سوراخ ریزهرنمد تزریق جوهر را انجام دهیم، با سرنگ هر رنگ جوهر را مجزا به اندازه ظرفیت کارتریجی که میخواهیم شارژ کنیم  با تزریق جوهر در قسمت نمد انجام میدهیم، در کارتریج رنگ مشکی فقط از یک رنگ منبع را پر میکنیم و اگر منبع کارتریج رنگی دارای سه رنگ باشد ،باید دقت کنیم که هر رنگ را از سوراخ هم رنگ خودش تزریق کنیم درغیراینصورت کارتریج رنگ قاطی کرده و خراب میشود .

در کارتریج هایی که دارای 4 منبع مجزا میباشند تزریق جوهر در هر منبع بصورت جداگانه انجام میشود. بعد از عملیات پر کردن کارتریج باید از قسمتی که شارژ را انجام داده اید با فشار هوا جوهر رابه سمت هد هدایت کنید تا اصطلاحا کارتریج را هواگیری کنید.

خرید زونکن عمده با بهترین کیفیت

برای این کار میتوانید از سوراخی که شارژ را انجام داده اید فوت کنید و جلوی هد کارتریج دستمال کاغذی نگهدارید و با خروج جوهر و رنگی شدن دستمال کاغذی مطمئن شوید که کارتریج هواگیری شده است.اگر همه مراحل را به درستی انجام دهید کارتریج شارژ شده و آماده استفاده میباشد.

آموزش شارژ کارتریج جوهرافشان

آموزش شارژ کارتریج جوهرافشان

شارژ کارتریج لیزری چگونه انجام میشود


 

فیلم شارژ کارتریج hp


برای شارژ کارتریج لیزری چه ابزاری مورد نیاز است؟

شارژ کارتریج لیزری حتما باید در محیط کارگاهی و مجهز انجام شود چرا که تونر کارتریج میتواند برای انسان مضر باشد و ذرات پودرتونر بعد از شارژ تا دقایقی در هوا معلق میباشند.1-درابتدا باید پودرشارژ مرغوب از شرکتهای معتبر تهیه کنید.

پودر شارژ کارتریج لیزری

پودر شارژ کارتریج لیزری

 

پودر شارژ کارتریج

پودر شارژ کارتریج

 

4-پنبه،دستمال کاغذی و دستمال پارچه ای برای شارژ کارتریج hp

وسایل موردنیاز برای شارژ کارتریج

وسایل موردنیاز برای شارژ کارتریج لیزری

 

3-ماسک فیلتر دار و دستکش یکبار مصرف تهیه کنید.

<yoastmark class=

 

2-پیچ گوشتی 4سو وفلت در اندازه متوسط برای باز کردن پیچ های کارتریج تهیه کنید.

وسایل موردنیاز شارژ کارتریج پیچ گوشتی

پیچ گوشتی چهارسو

 

6-چراغ قوه برای دیدن میزان پودر پر شده داخل مخزن

چراغ قوه

چراغ قوه

 

5-دستگاه دمنده هوا یا بلوور برای بادگیری محیط قطعات کارتریج

دستگاه دمنده هوا

دستگاه دمنده هوا

 

7-محلول های پاک کننده ،گریس و الکل وتینر:برای اسپری تمیز کننده از اسپری ناهید یا کنتاکت شوی استفاده نمایید،برای پاک کردن قطعات هم با پنبه آغشته به الکل هر قطعه را تمیز نمایید در مواردی که لکه های روی قطعات مخصوصا مگنت با الکل پاک نشود میتوانید از تینر استفاده نمایید(به یاد داشته باشید هیچوقت لبه لاستیکی بلید و دکتربلید را باهیچ محلولی تمیز نکنید برای تمیز کردن لبه لاستیکی بلید و داکتر بلید میتوانید از پودر بچه استفاده نمایید.)

 

اسپری تمیز کننده

اسپری تمیز کننده

 

محلول های پاک کننده

محلول های پاک کننده

 

10-سطل زباله درب دار برای ریختن پودر تونر در هنگام شارژ کارتریج hp

سطل زباله درب دار

سطل زباله درب دار

[/vc_column_text][/vc_column_inner]

9-وجود هواکش در محل  جهت گردش هوا به دلیل وجود ذرات

وجود هواکش در محل

وجود هواکش در محل

 

8-سیم چین و انبر دست برای بیرون کشیدن پین های کارتریج

<yoastmark class=

 

{ پاسخ به سوالات متداول(کیک کنید) }

 

برای جامع ترین مقاله بررسی ایردات کارتریج لیزری کلیک نمایید

در این مقاله کلیه ایرادات کارتریج به تفکیک ایرادات نرم افزاری، سخت افزاری و چاپی و راه حل رفع انها بیان شده است

 


موضوع صفحه:

نحوه شارژ کارتریج

آموزش شارژ کارتریج لیزری

شارژ کارتریج a49

دیدگاهتان را بنویسید