مقالات آموزشی

قیمت پرینترهای خانگی و معرفی بهترین پرینتر

قیمت پرینترهای خانگی

قیمت پرینترهای خانگی به همراه معرفی مناسب ترین و بهترین پرینتر

برای خرید پرینتر مناسب، باید المان‌های زیادی را مورد توجه قرار دهید. از کارایی و سرعت چاپ گرفته تا کیفیت چاپ و ظرفیت ماهانه‌ای که می‌توان از پرینتر انتظار داشت. در اینجا چندین  پرینتر برتر چندکاره خانگی را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید یک پرینتر مناسب و کاربردی برای خانه خریداری کنید.البته باید نوع انتظار خود را از پرینتر مشخص کنید پرینتر را برای چاپ عکس می خواهید با چاپ مقاله و غیره؟؟چون جواب این سوال بسته به انتخاب شما متفاوت است

اگر پرینتر چاپ عکس خانگی می خواهید باید پرینتر جوهرافشان بخرید و اگر انتظار شما در حد چاپ مقاله و جزوات دانشجویی است بهتر است پرینتر لیزری انتخاب کنید

برای انتخاب پرینترهای خانگی  مناسب برای مصارف خانگی چندعامل مهم وجود دارد که باید حتما انها را در نظر بگیرید اولین مورد مواد مصرفی پرینتر انتخابی است که اول مقرون به صرفه باشد دوما در دسترس باشد.مورد بعدی ظرفیت ماهانه تیک پرینتر است. البته که هرچقدر ظرفیت چاپ ماهانه پرینتر شما بیشتر باشد، دستگاه شما، دستگاه ایده ال‌تری خواهد بود.خصوصیت دیگری که یک پرینتر خوب باید داشته باشد، سرعت چاپ آن است. هرچه تعداد برگه‌ای که پرینتر در هر دقیقه چاپ می‌کند، بیشتر باشد، آن پرینتر به لیست پرینترهای خوب، افزوده خواهد شد.ک پرینتر خوب، باید کیفیت چاپ بالایی داشته باشد. با توجه به هزینه‌های بالای چاپ، از قیمت خود پرینتر گرفته تا جوهر و کاغذ، اگر نتیجه چاپ از کیفیت خوبی برخوردار نباشد، پس پرینتر نتوانسته انتظار شما را برآورده سازد. پس این مورد را نیز در نظر داشته باشید.

چه پرینتری برای خانه بخرم |معرفی ویژگی های پرینتر مناسب

صدای زیاد پرینتر درهنگام چاپ و راه حل رفع ان

از کجا بفهمیم کارتریج تمام شده | نشانه تمام شدن کارتریج لیزری hp

 


پرینترهای خانگی مناسب چاپ عکس:

پرینتر چندکاره جوهر افشان اچ پی مدل ۴۵۲۰

اگر به دنبال یک پرینتر باکیفیت برای چاپ عکس‌های خود هستید، پرینتر اچ پی مدل ۴۵۲۰ یک انتخاب مناسب است. این پرینتر سه کاره، امکان پرینت، اسکن و کپی را برای شما فراهم می‌کند.قیمت پرینترهای خانگی

کیفیت چاپ عکس‌های رنگی پرینتر اچ پی در حدود ۴۸۰۰ x 1200 dpi است. با وجود پورت اترنت، می‌توانید دستگاه را به شبکه متصل کنید و با موبایل خود، فرمان چاپ ارسال کنید، زیرا قابلیت وایرلس در آن وجود دارد.

سرعت چاپ رنگی پرینتر اچ پی ۱۶ برگ در هر دقیقه و چاپ سیاه و سفید هم ۲۰ برگ در دقیقه است.


پرینتر جوهری چندکاره اچ پی مدل ۲۱۳۰

پرینتر اچ پی، مناسب برای چاپ عکس است و با وجود چندکاره بودن، می‌توانید از اسناد خود کی و یا اسکن بگیرید. با وجود چندکاره بودن، این پرینتر ابعاد کوچکی دارد و روی میز کار شما جای گرفته و فضای زیادی اشغال نمی‌کند.

ظرفیت چاپ ماهانه این پرینتر در حدود ۱۰۰۰ برگه است  و در هر دقیقه قادر به چاپ ۸ برگه سیاه و سفید و ۶ برگه رنگی هستید. همچنین رزولوشن چاپ رنگی با این پرینتر هم ۱۲۰۰ x 4800 dpi است.


پرینتر سه کاره جوهرافشان کانن مدل PIXMA TS6320

پرینتر جوهرافشان کانن مدل PIXMA TS6320، دستگاهی سه کاره و مناسب برای استفاده در منزل است. با این پرینتر قادر هستید اسناد و تصاویر خود را چاپ کرده، آنها را اسکن و یا حتی کپی کنید. سرعت بالای چاپ این پرینتر، آن را یک محصول کاربردی برای استفاده در منزل و ادارت کوچک کار کرده است. با این پرینتر، قادر هستیددر هر دقیقه، ۱۵ صفحه سیاه و سفید و ۱۰ صفحه رنگی چاپ کنید.

حداکثر سایز کاغذی که می‌توان برای این پرینتر استفاده کرد، کاغذ A4 است.

با وجود اینکه پرینتر کانن، دارای قابلیت بلوتوث و وایرلس است، اما متاسفانه امکان قرار دادن در شبکه را ندارد.


پرینتر سه کاره جوهرافشان کانن مدل PIXMA TS3320

پرینتر سه کاره کانن مدل PIXMA TS3320 یکی از محصولات باکیفیت است که رزولوشن چاپی در حدود ۱۲۰۰ x 4800 dpi دارد. سرعت چاپ این پرینتر در حدود نصف مدل TS6320 است. در واقع با این پرینتر می‌توانید در هر دقیقه، حدود ۷ صفحه سیاه و سفید و ۴ صفحه رنگی چاپ کنید.

مانند اغلب پرینترهای دیگر، حداکثر سایز چاپ این پرینتر، کاغذ A4 است. از دیگر قابلیت‌های این پرینتر، دارا بودن بلوتوث و امکان اتصال وایرلس است، اما امکان شبکه کردن پرینتر وجود ندارد.

با این پرینتر قادر هستید روی کاغذ معمولی، کاغذ گلاسه، برچسب، پاکت نامه و حتی کاغذ با رزولوشن بالا هم چاپ کنید.

پرینتر جوهرافشان کانن مدل

پرینتر چندکاره کانن مدل MX922

با استفاده از پرینتر کانن قادر هستید چهار عمل پرینت، اسکن، کپی و فکس را با یک دستگاه انجام دهید. این پرینتر جوهری، گزینه مناسبی برای چاپ عکس است و می‌توانید با داشتن آن در خانه، یک آلبوم عکس از کارهای هنری خود داشته باشید.

کیفیت چاپ پرینتر کانن در حدود ۹۶۰۰ x 2400 dpi است و در هر دقیقه قادر به چاپ ۱۵ برگه سیاه و سفید و ۱۰ برگ رنگی هستید. با کارتریج این پرینتر هم می‌توان ۳۰۰ برگ را چاپ کرد.

از دیگر امکانات این پرینتر می‌توان به تکنولوژی وایرلس و شبکه شدن اشاره کرد. حتی می‌توانید با این پرینتر، روی CD و DVD هم چاپ کنید.

پرینتر چندکاره کانن مدل Pixma TS8050

اگر به دنبال یک پرینتر برای چاپ عکس‌هایی با وضوح زیاد هستید، پرینتر کانن یک پیشنهاد ایدئال است. این پرینتر قدرت بالایی در تشخیص رنگ و سایه دارد و تصاویر را با وضوح ۹۶۰۰ x 2400 dpi چاپ می‌کند.

حداکثر سایز قابل استفاده با این پرینتر هم، کاغذ A4 است و در هر دقیقه هم ۱۵ برگ سیاه و سفید و ۱۰ صفحه رنگی چاپ می‌کند.

ظرفیت کارتریج جوهری مشکی آن ۳۰۰ و کارتریج رنگی آن حدود ۳۴۵ برگ است.

 


پرینترهای چند کاره مناسب چاپ مقاله و غیره:

 پرینتر سه کاره اچ پی مدل Pro MFP M126nw

پرینتر سه کاره اچ پی، قابلیت پرینت، اسکن و کپی دارد و رزولوشن چاپ آن هم در حدود ۶۰۰ x 600 dpi است. ظرفیت چاپ ماهانه این پرینتر ۲۰۰۰ برگ است و در هر دقیقه ۲۰ برگ را چاپ می‌کند. با قابلیت ایرپرینت و ای پرینت، قادر هستید با موبایل خود، دستورات چاپ را ارسال کنید.

حداکثر سایز قابل استفاده با این پرینتر هم، کاغذ A4 است و با این پرینتر قادر به چاپ روی کاغذ معمولی، پاکت نامه، مقوا، کارت پستال و کاغذ شفاف هستید.

پرینتر اچ پی مدل Pro MFP M125nw

پرینتر اچ پی مدل Pro MFP M125nw


 پرینتر لیزری اچ پی مدل Pro MFP M26nw

پرینتر لیزری اچ پی با رزولوشن چاپ ۶۰۰ x 600 dpi، قابلیت پرینت، اسکن و کپی داشته و در هر دقیقه قادر هستید ۱۸ برگ را چاپ کنید.

ظرفیت چاپ ماهانه پرینتر اچ پی هم ۱۰۰۰ برگ در دقیقه و زمان خروج اولین صفحه مشکی هم ۹ ثانیه است. حداکثر سایز کاغذ قابل چاپ با پرینتر لیزری اچ پی، کاغذ A4 است.

با استفاده از کابل USB هم قادر هستید پرینتر را به کامپیوتر متصل کنید و از دیگر قابلیت‌های آن هم اتصال وایرلس است.

پرینتر لیزری اچ پی مدل Pro MFP M26nw

پرینتر لیزری اچ پی مدل Pro MFP M26nw


۳- پرینتر لیزری اچ پی مدل Pro MFP M130nw

پرینتر لیزری اچ پی، قابلیت پرینت، اسکن و کپی را یکجا دارد. این دستگاه امکان شبکه شدن را داشته و از تکنولوژی‌های ایرپرینت و ای پرینت هم بهره برده است. ظرفیت چاپ ماهانه آن ۱۵۰۰ برگ است و در هر دقیقه ۲۲ برگ را پرینت می‌کند.قیمت پرینترهای خانگی

حداکثر سایز قابل استفاده با این پرینتر هم، کاغذ A4 است. رزولوشن چاپ پرینتر اپسون، ۱۲۰۰ x 600 dpi است.

پرینتر لیزری اچ پی مدل Pro MFP M130nw

پرینتر لیزری اچ پی مدل Pro MFP M130nw

 

شارژ کارتریج

دیدگاهتان را بنویسید