مقالات آموزشی

معرفی عمده فروشی مرکز خرید کارتریج در تهران

مرکز خرید عمده کارتریج در تهران کجا است

آیا شما هم برای خرید کارتریج همیشه با مشکل رو به رو هستید….

بالارفتن قیمت دلار و تحریم ها باعث شده است که قیمت کارتریج اورجینال بسیار بالا برود و کارتریج های طرح اورجینال با استقبال بیشتری روبرو شوند.اما کارتریج های طرح نیز انواع مختلفی دارند و برای اینکه بهترین کارتریج را بخرید باید بدانیدبورس فروش کارتریج در تهران کجا است.

تلفن تماس: 02188322120

ما در مقالات گذشته راه های شناخت کارتریج ها رو گفتیم اما امروز می خواهیم یک مرکز خرید کارترج را معرفی کنیم که با سالها سابقه در فروش و واردات در بازار  و هم اکنون یکی از قطب های تولید کارتریج ایرانی در ایران می باشد

بورس فروش کارتریج در تهران

مرکز فروش کارتریج

شرکت پردیس چاپگر باران با ارائه خدمات متنوع از جمله تولید کارتریج ایرانی و واردات انواع کارتریج اورجینال و طرح می تواند همه ی خواسته های شما را یک جا تامین نماید اگر به دنبال خرید کارتریج اورجینال و یا طرح اورجینال با بهترین کیفیت و خدمات هستید کافیست با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید پردیس چاپگر باران یکی از شرکت های بزرگ در زمینه مرکز خرید کارتریج درتهران است .

علاوه بر ارائه انواع کارتریج ،واردات انواع ماشین های اداری مانند پرینتر اسکنر دستگاه های کپی،لوازم التحریر به قیمت عمده و هم چنین ارائه خدمات شارژ کارتریج لیزری با پودرهای ژاپنی و مرغوب و تعمیر پرینتر لیزری را دارد.

شرکت پردیس چاپگر باران تمام کارتریج های ایرانی خود را با ضمانت بی قید  شرط واقعی ارائه میدهد و 3000 ارگان خصوصی و دولتی گواه این مدعا است.

اگر به دنیال یک  مرکز خرید کارتریج در تهران هستید که هم مطمئن باشد هم گارانتی  و ضمانت  داشته باشد هم خدمات شارژ کارتریج لیزری به شما ارائه دهد کافیست با 02188322120 تماس بگیرید

هم چنین  شرکت پردیس چاپگر باران تمام کارتریج ها و ماشین های اداری را به قیمت عمده به شما ارائه می دهد امیدوارم که از خرید خود لذت ببرید و راضی باشید.

مرکز خرید کارتریج در تهران

مرکز خرید کارتریج در تهران


آدرس شرکت: تهران خیابان ایرانشهر شمالی نبش خیابان اراک پلاک 158 واحد یک

تلفن های تماس خط ویژه:   02188322120   ،   02188341919

دیدگاهتان را بنویسید