حریم خصوصی و راهنمای خرید

ضمن قدردانی از حسن اعتماد شما جهت ارائه اطلاعات به وب سایت شرکت پردیس چاپگر باران با نام پرچابا ، اطلاعات شخصی کاربران و مشتریان وبسایت فروشگاهی ، شامل : نام و نام خانوادگی، نشانی پستی، کد ملی، ایمیل و تلفن تماس را دریافت می‌کند تا از تحویل امن و مطمئن کالا به خریدار اطمینان حاصل کند. این اطلاعات نزد پرچابا نگهداری شده و جز در مواردی که منجر به تایید خرید و یا تحویل کالا شود، استفاده نخواهد شد. همچنین اطلاعات ذخیره شده تنها توسط کاربر قابل مشاهده و ویرایش خواهد بود و به ‌طور عمومی در دسترس قرار نخواهد گرفت.

همچنین وب سایت پرچابا جهت بهینه‌تر کردن فرایند خرید، اقدام به ارسال خبرنامه‌های الکترونیکی و یا پیام‌های شخصی اختصاصی به کاربران خواهد کرد که گیرندگان آن در هر لحظه این امکان را خواهند داشت تا از عضویت و دریافت این پیام‌ها و خبرنامه‌ها انصراف دهند. نظرهای ارسال شده توسط کاربران در پرچابا نیز تنها پس از تایید مدیران وبسایت برای عموم به نمایش درمی‌آیند. در صورتی‌که این نظرها حاوی مطالب توهین‌آمیز یا خلاف واقع و منافی قوانین جمهوری اسلامی ایران باشند، از انتشار آنها جلوگیری شده و از سایت حذف می‌شوند.

رمز ورود به سایت جزو حریم شخصی کاربران بوده و حفظ و نگهداری آن برعهده‌ی ایشان است. توصیه می‌شود جهت هرگونه سواستفاده‌ی احتمالی، کاربران از افشای رمز عبور خود نزد دیگران خودداری کنند. همچنین پرچابا هویت شخصی و فعالیت‌های کاربران در وبسایت را جزو حریم شخصی آنها تلقی کرده و محرمانه می‌داند و از آنها هیچ استفاده تجاری و یا تبلیغاتی نکرده و در اختیار هیچ نهاد ثالثی قرار نمی‌دهد، مگراینکه به حکم قانونی توسط مراجع ذی‌صلاح درخواست شود.

کاربران در صورت وجود هرگونه پرسش در این زمینه می‌توانند با ایمیلbazarhp@gmail.com   مکاتبه کنند.

حفظ حریم شخصی

وب سایت پرچابا ، اطلاعاتی که توسط کاربر در این وب سایت ثبت شده است نزد ما محفوظ می باشد و نیز متعهد میگردد که این اطلاعات فقط در راستای ارائه هر چه بهتر خدمت رسانی وب سایت به مشتری باشد و با رضایت خود ایشان استفاده گردد . پرچابا به هیچ وجه اطلاعات شخصی ، هویتی و یا حتی سوابق خرید مشتریان را نه تنها با هیچ وبسایتی بلکه با هیچ شخص حقیقی و حقوقی نیز به اشتراک نخواهد گذشت ، پرچابا از موارد زیر به این جهت استفاده می نماید :

  • ایمیل کاربر : تاییدیه ثبت نام کاربر – ارسال اطلاعات سفارش و خرید کالا و ارسال خبرنامه و جشنواره ها و تخفیف ها .
  • شماره موبایل کاربر: جهت ارسال اطلاعات خرید و تماس برای هماهنگی در خصوص تحویل کالا.
  • نشانی کاربر : نشانی کاربر جهت ارسال کالا می باشد.
  • اطلاعات کارت اعتباری : اطلاعات کارت اعتباری نزد بانک پذیرنده محفوظ می باشد و چنانچه در جایی اطلاعات کارت و پرداخت از مشتری دریافت گردد جهت صحت پرداخت وجه کالا بوده و به هیچ عنوان در هیچ جای دیگری با هیچ عنوانی استفاده نخواهد شد.

هشدار های امنیتی

  • در طول ثبت نام و پرداخت آنلاین لطفا از امنیت سیستمی که با آن عملیات فوق را انجام می دهید اطمینان کامل حاصل نمایید .
  • ترجیحا همیشه با سیستم شخصی خود عملیات ثبت اطلاعات و خرید را انجام دهید.
  • از پسوردهای پیچیده که تشکیل شده از کاراکتر و عدد و حروف کوچک و بزرگ می باشند استفاده نمایید بهتر است.
  • مطمئن شوید آیا به شبکه ایی که متصل هستید امن است یا اینکه ممکن است اطلاعات شما را بررسی و ذخیره نمایند.
  • مطمئن شوید که نرم افزارهای جاسوسی و سرقت اطلاعات بر روی سیستم شما نصب نباشد .
  • برای پرداخت های آنلاین قبل از انجام عملیات ،صفحات راهنمای پرداخت بانک ها را مطالعه نمایید.
  • از کیبرد مجازی استفاده نمایید.
  • اگر پرداخت از طریق گوشی تلفن همراه و یا تبلت انجام میگیرد از شارژ کافی آن برای عملیات خرید اطمینان حاصل نمایید.
  • از ارائه اطلاعات امنیتی ثبت شده خود در وب سایت به دیگران خودداری نمایید.

قوانین مربوط به سایر مطالب ارسالی از طرف کاربر

کاربر این امکان را خواهد داشت تا برای محصولات و سایر محتوای وب سایت به زبان فارسی در ثبت نظر و یا در نظر سنجی ها شرکت کند و نیز امکان درج پرسش و پاسخی پیرامون محصولات و خدمات وب سایت را نیزخواهد داشت. لذا کاربر ضمن تعهد به اینکه مطالب درج شده مطابق موازین جمهوری اسلامی ایران می باشد از نوشتن هر گونه نظر توهین آمیز و استفاده از متنون نامناسب کاملا خودداری نماید در غیر اینصورت مطلب ارسالی وی در وب سایت نمایش داده نخواهد شد و نیز اگر به دفعات تکرار شود پیگرد قانونی خواهد داشت.

با تشکر مدیدریت وب سایت پرچابا