مقالات آموزشی

نحوه اسکن کردن در ویندوز

آموزش نحوه اسکن کردن با اسکنر hp در ویندوز

چاپگرهای HP دستگاه های بسیار خوبی در اسکن اسناد و تصاویر هستند ، اینطور نیست؟ با این وجود ، بسیاری از مردم برای پی بردن به این روند ، در معرض پیچ و خم های فراوانی قرار می گیرند. اگر یکی  از این چاپگر چند کاره اچ پی رادارید اما نمی دانید چگونه از چاپگر HP به رایانه Windows 10 اسکن کنید ، این مقاله برای شما مفید خواهد بود. در اینجا نحوه اسکن عکس ها یا اسناد از چاپگر HP به رایانه خود را طی چند مرحله ساده توضیح می دهیم. صرف نظر از نوع چاپگر HP ، این مراحل ساده شما را در اسکن از رایانه راهنمایی می کند. تا انتها با ما همراه باشید.


خرید کارتریج لیزری از مرجع تخصصی انواع کارتریج در تهران

02188322120


همچنین مهم است که بدانید سیستم عامل ویندوز ، یکی از پر استفاده ترین و کاربردی ترین سیستم عامل ها ، بین ، سیستم عامل های مطرح در دنیا می باشد. در خصوص همین موضوع لازم است که حتما ، اسکنر ها توانایی اتصال به ویندوز را داشته باشند. شما می توانید از طریق سیستم عامل ویندوز ، تمامی اسناد خود را به راحتی اسکن کنید.

آموزش نحوه اسکن کردن با اسکنر hp در ویندوز 10 و نصب اسکنر : همانطور که می دانید ، اسکن ، یکی از چند قابلیت پرینتر های چند کاره ی اچ پی می باشد. در خصوص قابلیت چاپگر های چند کاره ی اچ پی باید اضافه کنیم که ، این پرینتر ها عملیات اسکن را به طور دقیق و بدون هیچ ضعفی انجام می دهند. همین موضوع باعث شده تا کاربران این پرینتر را به عنوان یک دستگاه چند کاره ی مطمئن و دقیق بشناسند

اموزش اسکن با اسکنر اچ پی

.

نحوه ی اسکن کردن با اسکنر Hp از طریق windows

برای شروع ابتدا درب چاپگر چند کاره ی اچ پی خود را باز کنید تا به قسمت اسکنر دسترسی پیدا کنید. سند یا عکسی که نیاز به اسکن آن دارید را در قسمت شیشه ایی اسکنر قرار دهید. توجه داشته باشید که اسناد را به درستی درون شیشه ی اسکنر قرار می دهید. طبق دستورالعملهای اسکنر ، می توانید نحوه ی صحیح قرار دادن اسناد در پرینتر های اچ پی را مشاهده کنید.

توجه داشته باشید اگر پرینتر چندکاره ی شما دارای قابلیت اسکن چند صفحه ایی باشد نیز می توانید از این برنامه و همین روش برای اسکن استفاده نمایید.

راه اندازی چند کاره های HP ( اسکنر ) |نصب اسکنر

پس از انجام تمامی مراحل درب اسکنر ، پرینتر چند کاره ی اچ پی خود را ببندید. حال وقت آن رسیده تا به سراغ رایانه ی خود رفته و سیستم را ، راه اندازی کنیدو نصب اسکنر را انجام دهید. پس از پردازش کامل و راه اندازی سیستم و نصب اسکنر ، با استفاده از منوی استارت ، نام چاپگر چند کاره خود را جست و جو کنید.

پس از اینکه نتایج به نمایش در آمد ، پرینتر خود را ، انتخاب کنید. از طریق بخش دستیار اچ پی ، روی تب پرینت ، اسکن و فاکس کلیک کنید. سپس با استفاده از گزینه ی اسکن وارد منوی اصلی اسکنر در برنامه ی اچ پی شوید. حال برای اسکن اسناد یا عکسای خود گزینه ی scan document or photo  را بزنید.

 

پشتیبانی HP MFP | اسکنر 

هنگامی که وارد منوی اصلی اسکن می شوید. قابلیت های زیادی را در دست دارید. تا نحوه ی اسکن و تنظیمات مربوط به آن را انجام دهید. شما می توانید از سمت راست منو ، تمامی تنظیمات را به صورت دلخواه اعمال کنید. در پنجره ی منوی راست ، گزینه ایی به نام show scan preview یا show viewer after scan  مشاهده می کنید. بروی آن کلیک کنید.

اموزش اسکن کردن با ویندوز 10

در صورت تمایل خود می توانید ، برای تغییر تنظیمات نهایی بروی گزینه ی advanced settings یا More کلیک فرمایید. پس از اینکه تمامی تنظیمات را بروی اسناد خود اعمال کردید. روی گزینه ی اکسن کلیک کنید. در سیستم عامل ویندوز پیش از اسکن ، سیستم پیش نمایشی برای شما باز خواهد کرد تا در صورت تمایل بار دیگر سند خود را مرور کنید.

نصب  hp mfp scan در ویندوز

همچنین با قابلیت هایی که سیستم عامل ویندوز در اختیار شما می گذارد. می توانید اسناد خود را ذخیره و فایل کنید. در منوی ذخیره سازی می توانید ، اسناد یا تصاویر خود را در فایل مورد نظر ثبت نمایید.در کل نحوه ی اتصال و ذخیره سازی اسناد در سیستم عامل ویندوز عملیاتی دشوار و پیچیده نمی باشد. شما می توانید به راحتی با انجام دستور العملهای موجود ، تمامی مراحل را به آسانی انجام دهید.

برای خرید کارتریج ایرانی از مرجع نخصصی و تولید کننده اصلی کلیک کنید

اموزش اسکن کردن با ویندوز 10

سوالات متداول مربوط به مشکلات اسکن کردن چاپگر های hp

1. چگونه مشکلات چاپ در چاپگر HP خود را حل کنم؟

می توانید HP Print and Scan Doctor را از صفحه پشتیبانی HP Customer بارگیری کنید. پس از اتمام بارگیری ، روی فایل HPPSdr.exe کلیک کنید تا عیب یاب باز شود.

اکنون بر روی Start کلیک کرده و گزینه “The printer does not scan.” را انتخاب کنید. گزینه fix scanning را انتخاب کنید. پس از مدتی ، عیب یاب به شما اطلاع می دهد که آیا خطایی را تشخیص داده یا برطرف کرده است. پس از آن ، دستورالعمل های روی صفحه ارائه شده توسط عیب یاب را دنبال کنید.

2. چگونه می توانم یک سند را اسکن کرده و آن را در رایانه بارگذاری کنم؟

برنامه HP Smart را باز کنید> برای شروع روی اسکن> انتخاب اسکن کلیک کنید. پس از اتمام اسکن ، یک پنجره پیش نمایش نمایش داده می شود. اکنون ، روی «اشتراک گذاری» کلیک کنید و اسکن را در فضای ابری ذخیره یا بارگذاری کنید.

3. چگونه اسناد را در رایانه خود اسکن کنم؟

مانند 2 در بالا ، برنامه HP Smart را باز کنید> برای شروع روی Scan> Select scan کلیک کنید. پس از اتمام اسکن ، یک پنجره پیش نمایش نمایش داده می شود. اکنون ، روی “ذخیره” کلیک کنید و در رایانه خود ذخیره کنید.

4. چرا اسکنر من به رایانه من متصل نمی شود؟

سیم ها و کابل اتصال را بررسی کرده و دو طرف را محکم وصل کرده و دوباره وصل کنید. می توانید از کابل USB کانکتور دیگری استفاده کنید.

اگر از اتصال بی سیم استفاده می کنید ، روتر را بررسی کنید. سعی کنید روتر را مجدداً راه اندازی کنید.


برای شارژ کارتریج لیزری و دیدن قیمت شارژ کارتریج لیزری کلیک کنید
02188322120

دیدگاهتان را بنویسید