مقالات آموزشی

نحوه بکاپ گیری از ویندوز 7

نحوه بکاپ گیری از ویندوز 7

معمولا با گذشت زمان کم کم اشکالاتی در ویندوز کامپیوتر ها و لپ تاپ ها به وجود می آید، از کند شدن گرفته تا وجود ویروس های جدی. در شرایطی که این اشکالات مهم و آزار دهنده باشند نصب دوباره ی ویندوز یا بازگشت به تنظیمات کارخانه می تواند مشکل شما را حل کند.

نصب ویندوز یا بازگشت به تنظیمات کارخانه می تواند موجب از دست رفتن اطلاعات مهم و ضروری ذخیره شده در سیستم شما شود. اما شما با بکاپ گرفتن از اطلاعات کامپیوتر می توانید به آسانی آن ها را بازگردانی کنید. در این مقاله  نحوه بکاپ گیری از ویندوز 7 را آموزش می دهیم.


برای خرید کارتریج لیزری از تولیدکننده اصلی کلیک کنید


نحوه بکاپ گیری از ویندوز7

برای بکاپ گرفتن از ویندوز 7 ابتدا Backup and restore را از طریق جست و جو در Start پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید.

نحوه بکاپ گیری از ویندوز7

در پنجره ی نشان داده شده گزینه ی Set up backup را انتخاب کنید.

نحوه بکاپ گیری از ویندوز 7

در این مرحله شما باید درایوی را که می خواهید بکاپ بر روی آن ذخیره شود را انتخاب کنید. اگر قصد دارید از کل سیستم نسخه ی پشتیبان تهیه کنید باید از هارد اکسترنال استفاده کنید چون از درایوی که برای ذخیره سازی انتخاب می کنید بکاپ گرفته نمی شود. پس از انتخاب درایو مورد نظر بر روی next کلیک کنید.

نحوه بکاپ گیری از ویندوز7

در این بخش باید یکی از دو گزینه ی نشان داده شده را انتخاب نمایید. با انتخاب گزینه ی اول ویندوز به انتخاب خود از فایل های مهم بکاپ می گیرد اما اگر قصد دارید خودتان فایل های مورد نظر را برای پشتیبان گیری انتخاب کنید از گزینه ی دوم استفاده کنید.

نحوه بکاپ گیری از ویندوز7

مقالات مربوطه:

کار نکردن پرینتر hp در ویندوز

بک آپ از آیفون با آیتونز

با انتخاب گزینه ی دوم در صفحه ی بعد می توانید فایل های مورد نظرتان را انتخاب کنید. با فعال کردن گزینه ای که در پایین صفحه قرار دارد، از درایوی که ویندوز در آن نصب شده نیز بکاپ گرفته می شود.

نحوه بکاپ گیری از ویندوز 7

برای دریافت خدمات تعمیر وسرویس پرینتر لیزری در تخصصی ترین مرکز تعمییرات پرینتر و شارژ کارتریج کافیست با ما تماس بگیرید  02188322120  تا کارشناسان ما در اسرع وقت برای ارائه خدمات با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید