مقالات آموزشی

شناخت کارتریج جوهرافشان اورجینال hp |مشخصات کارتریج جوهرافشان فابریک

شناخت کارتریج جوهرافشان اورجینال hp |مشخصات کارتریج جوهرافشان فابریک

 باید بیاد داشته باشید که قبل از خرید کارتریج جوهرافشان اورجینال باید مشخصات کارتریج فابریک و اصلی را بدانید

این مقاله توسط تیم تولید محتوا سایت پرچابا برای شما عزیزان آماده شده تا با خیالی آسوده بتوانید بهترین کارتریج  فابریک و اصلی را برای چاپگر خود انتخاب نمایید.

درابتدا باید بدانید که معمولایک هلوگرام روی کارتریج های جوهرافشان اصلی اچ پی وجود دارد که این هلوگرام مخصوص شرکت اچ پی میباشد و برای تشخیص کارتریج اورجینال باید مشخصات این هلوگرام را بدانید.

روش اول:

به سایت HP.com/go/ok مراجعه کنید و سریال برچسب را وارد نمایید اگر سایت hp سریال را تایید کرد هولوگرام اورجینال میباشد.مانند تصویر

شناخت کارتریج فابریک
شناخت کارتریج جوهرافشان اورجینال hp |مشخصات کارتریج جوهرافشان فابریک
روش دوم:

با نرم افزار QR code scanner از طریق گوشی هوشمند ،تبلت ویابارکدخوان هولوگرام روی کارتن کارتریج را چک کنید.با این روش به طور مستقیم از طریق سایت اچ پی اصالت برچسب امنیتی چک میشود.

روش سوم:

با حرکت دادن جعبه به بالا و پایین علائم روی هلوگرام (√ و( ok در خلاف جهت هم حرکت می‌کنند.با حرکت دادن جعبه به راست و چپ علائم روی هلوگرام (√ و( ok در یک جهت حرکت می‌کنند.

شناخت کارتریج اورجینال hp |مشخصات کارتریج فابریک
شناخت کارتریج جوهرافشان اورجینال hp |مشخصات کارتریج جوهرافشان فابریک
روش چهارم:

تاریخ درج شده روی جعبه کارتریج و بدنه کارتریج باید یکسان باشند کارتریج های جوهر افشان معمولا تا دوسال بعد از تولید تاریخ انقضا  و گارانتی دارند که باید دقت نمایید که  تاریخ درج شده روی جعبه و بدنه کارتریج باید یکی باشند

نکته: باید توجه داشته باشید که بسته بندی و مقاومت کارتن کارتریج های اورجینال نسبت به کارتریج های غیر اورجینال خیلی بهتر میباشد.

در پایین نمونه لیبل های تقلبی و فیک کارتریج های اچ پی برای شما گذاشته میشود

نمونه لیبل هایی که در عکس زیر مشاهده مینمایید پلاستیکی بوده و به راحتی مانند برچسب از روی کارتن جدا میشود و میتوانید این لیبل های تقلبی را در هرجایی چسبانده شود ،در صورتی که هولوگرام و برچسب امنیتی روی کارتن های اچ پی اتمی بوده و به راحتی و سالم نمیتوانید آنها را از روی کارتن جدا نمایید.

نمونه هولوگرام تقلبی کارتریج

درپایان این بخش به شما پیشنهاد میشود برای خرید امن و انتخاب بهترین کارتریج از شرکتهای معتبر خرید نمایید ،چراکه متاسفانه در این بازارتقلب زیادی رخ میدهدوبرای بالابردن اطلاعات خود دراین باره باید همواره اطلاعات خود را به روز رسانی نمایید.

هم چنین می توانید در این مقاله راهنمای  جامع خرید پرینتر را ببینید

دیدگاهتان را بنویسید