مقالات آموزشی

صدای ناهنجار کارتریج در هنگام کار با پرینتر

صدای ناهنجار کارتریج

صدای ناهنجار کارتریج در هنگام کار پرینتراز جمله مواردی است که دائما با ان مواجه هستیم و علل مختلفی دارد و گاها شما با تعویض کارتریج متوجه میشوید که صدای ناهنجار رفع شده است در نتیجه مشکل به سمت کارتریج برمیگردد.

همه ما حداقل یک بار در هنگام چاپ با پدیده صدای زیاد در پرینتر مواجه شده ایم .این مشکل دلایل زیادی دارد و گاهی بسیار گران تمام می شود اما مشکلات ساده ای نیز وجود دارد که خود ما می توانیم ان را به راحتی حل کنیم این ویدئو توسط پردیس چاپگر باران ترجمه  و دراختیار شما عزیران قرار داده شده است در این ویدئو به بررسی موارد زیر و نحوه حل ان پرداخته ایم البته که طبق معمول به صورت مقاله نیز در ادامه ان را برای شما عزیزان ترجمه کرده ایم امیدواریم این مقاله برای شما عزیزان مفید باشد.

در هنگام پرینتر با مشکلات رایجی نظیر کندی  چاپ ،صدای بلند در هنگام چاپ، جیر جیر وزوز روبه رو شده این و هیچ اروری نیز دریافت نمیکنید با ما هماره باشید تا علل ان را توضیح دهیم این صداها شایع  ترین صداها در پرینترهاست بدشانسی اینجاست ،این صداها دلایل زیادی می تواند داشته باشد.ار جمله :

  • مشکل کارتریج و بررسی کامل قطعات کارتریج و راهنمای حل کاربردی ان
  • بررسی فیوزر و ارائه راحل کاربردی
  • چرخ دندهای پرینتر و ارائه راه حل کاربردی
  • بررسی فن پرینتر و ارائه راه حل کاربرید
  • غلطک کاغذ  و بررسی راه حل این مشکل
صدای زیاد پرینتر درهنگام چاپ و راه حل رفع ان

صدای زیاد پرینتر درهنگام چاپ و راه حل رفع ان

صدای ناهنجار کارتریج در هنگام کار پرینتر ممکن است عوامل متعددی داشته باشد ازجمله سفت چرخیدن مگنت به دلیل محکم بودن درپوش نگهدارنده مگنت و مشکلات مربوط به قسمت چرخ دنده ها میتواند باعث این مشکل شود.

در شارژ کارتریج لیزری اصلا نیازی به بازکردن قسمت چرخ دنده های کارتریج نیست،اما زمانی که صدا از کارتریج میباشد باید این قسمت باز و بازبینی شود.

ممکن است وجود یک شیء خارجی ،تکه کاغذ،وجود پودرنامرغوب یا خشک بودن چرخ دنده ها باعث صدای ناهنجار کارتریج لیزری شده باشد.

معمولا در این موارد بازبینی چرخ دنده ها الزامی بوده وباچرب کردن چرخ دنده ها باگریس به روان تر شدن چرخ دنده ها میتوان کمک کرد.

برای رفع کامل خطای صدای کارتریج در هنگام کارکرد چاپگر و را ه های رفع این مشکل  این مقاله را ببینید:

صدای زیاد پرینتر درهنگام چاپ و راه حل رفع ان

صدای ناهنجار کارتریج

دیدگاهتان را بنویسید