مقالات آموزشی

اطلاعات گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 4

اطلاعات گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 4

سامسونگ گلکسی زد فولد 4 دارای صفحه نمایش 7.6 اینچی Dynamic AMOLED 2X Infinity-Flex با نرخ تازه سازی تطبیقی ​​120 هرتز است.

سامسونگ Galaxy Z Fold 4

Samsung Galaxy Z Fold 4 در لیستی در وب سایت هلند آمازون مشاهده شده است که مشخصات کلیدی گوشی تاشو از جمله اندازه صفحه نمایش و ابعاد آن را پیش از مراسم معرفی این شرکت که قرار است در 10 آگوست برگزار شود، ارائه می کند.

دارای صفحه نمایش اصلی 7.6 اینچی و 12 گیگابایت رم است.

ابعاد و وزن گلکسی زد فولد 4 نیز ذکر شده است. گوشی تاشو را می توان در رنگ بژ مشاهده کرد، در حالی که جزئیات قیمت در حال حاضر در دسترس نیست.

لیست Samsung Galaxy Z Fold 4 قبل از راه اندازی آن در وب سایت هلندی آمازون، توسط یک کانال تلگرام مشاهده شده است. در حال حاضر، به نظر می رسد که صفحه به طور ناخواسته زنده ساخته شده است. اگرچه، این لیست – که هنوز حذف نشده است – به جزئیات قیمت یا در دسترس بودن اشاره نمی کند، اما اندازه صفحه نمایش، ابعاد و وزن گوشی هوشمند را نشان می دهد. در حال حاضر در وب سایت تجارت الکترونیکی به عنوان موجودی موجود نیست.

سامسونگ Galaxy Z Fold 4

سامسونگ گلکسی زد فولد 4 دارای نمایشگر اصلی 7.6 اینچی و 12 گیگابایت رم است. می توان آن را در یک گزینه رنگ بژ مشاهده کرد. به گفته این وب سایت، این گوشی تاشو 263 گرم وزن خواهد داشت. همانطور که در صفحه فرود آمده است، ابعاد Galaxy Z Fold 4 می تواند 155.1 x 67.1 x 15.8 میلی متر باشد.

همچنین با شماره مدل F-MF936BZECAMZ در وب سایت فهرست شده است. به جای نام، لیست به “Q4-512 GB – beige + 12M گارانتی” اشاره می کند که نشان می دهد این نوع خاص می تواند با 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. لیست آمازون برای Samsung Galaxy Z Fold 4 نیز حاوی چند تصویر است.

یکی از تصاویر نشان می دهد که پوشش یا نمایشگر بیرونی گوشی تاشو می تواند یک صفحه نمایش لمسی 6.2 اینچی Dynamic AMOLED 2X Infinity-O با نرخ تازه سازی تطبیقی ​​120 هرتز باشد. این تصویر همچنین نشان می‌دهد که نمایشگر اصلی ۷.۶ اینچی می‌تواند یک نمایشگر Dynamic AMOLED 2X Infinity-Flex با نرخ تازه‌سازی تطبیقی ​​۱۲۰ هرتز باشد. تصویر دیگری در صفحه فرود یک قلم S را نشان می دهد که در پشت گوشی در داخل یک محفظه اختصاصی روی قاب محافظ قرار دارد.

طبق گزارش اخیر، سامسونگ گلکسی Z Fold 4 دارای محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس Victus+ و شارژ سریع بهبود یافته است. انتظار می‌رود که این گوشی تاشو در تاریخ 10 آگوست در جریان رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ عرضه شود.


دیدگاهتان را بنویسید