مقالات آموزشی

طراحی اپل واچ سری 8

طراحی اپل واچ سری 8

مدل پایه اپل واچ سری 8 دارای چهار گزینه رنگی برای نوع آلومینیومی است.

طراحی اپل واچ سری 8

اپل واچ سری 8 دارای طراحی مشابهی با مدل قبلی خود یعنی اپل واچ سری 7 است.

یکی از کارشناسان گزینه های رنگی مورد انتظار برای دستگاه پوشیدنی نسل بعدی این شرکت را به اشتراک گذاشته است. این نشت به طور خاص به نوع پایه اپل واچ سری 8 اشاره دارد.

همچنین گفته می شود که دارای چهار گزینه رنگ آلومینیومی و دو گزینه رنگی استیل ضد زنگ است.

به گفته منبع آگاه، که به منبعی ناشناس اشاره می کند، هیچ حسگر جدیدی در ساعت هوشمند قابل توجه نبوده است. گزارش اخیر حاکی از آن است که اپل واچ سری 8 می تواند از ویژگی «تشخیص تب» پشتیبانی کند.

Tipster ShrimpApplePro (@VNchocoTaco) جزئیات مربوط به نوع پایه اپل واچ سری 8 شایعه شده را به بیرون درز کرده است.

به گفته سازنده، این ابزار پوشیدنی دارای طراحی شبیه به نسل قبلی ساعت هوشمند اپل خواهد بود.

گفته می شود که دارای گزینه های رنگی Midnight، Starlight، Product Red، Silver در آلومینیوم است. تیپستر اضافه کرد، همچنین می تواند گزینه های رنگ نقره ای و گرافیت را برای نسخه فولاد ضد زنگ دریافت کند.

نسخه پایه اپل واچ سری 8 در یک مدل تیتانیومی در دسترس نخواهد بود، به گفته منبع آگاه، او همچنین خاطرنشان می کند که منبع آنها قادر به تشخیص بصری هیچ سنسور جدیدی در سری ساعت های هوشمند شایعه شده اپل نیست.

علاوه بر این، منبع اطلاعاتی همچنین به اشتراک گذاشته است که جعبه اپل واچ سری 8 مهر و موم جدیدی با چسب قوی تر خواهد داشت. گفته می شود که این کار مانع از بسته بندی مجدد ساعت هوشمند توسط خرده فروشان می شود. گفته می شود این ماه وارد تولید انبوه می شود. طبق گزارش ها، اپل واچ سری 8 دارای بزرگترین نمایشگری است که این غول فناوری روی یک ابزار پوشیدنی قرار داده است. طبق این گزارش، واچ سری 8 را می توان اپل واچ پرو نامید. این گزارش همچنین اضافه کرد که این می‌تواند اولین طراحی مجدد بزرگ برای اپل واچ از سال 2018 باشد.

 

نسخه پایه اپل واچ سری 8 در یک مدل تیتانیومی در دسترس نخواهد بود، به گفته منبع آگاه، او همچنین خاطرنشان می کند که منبع آنها قادر به تشخیص بصری هیچ سنسور جدیدی در سری ساعت های هوشمند شایعه شده اپل نیست. علاوه بر این، منبع اطلاعاتی همچنین به اشتراک گذاشته است که جعبه اپل واچ سری 8 مهر و موم جدیدی با چسب قوی تر خواهد داشت. گفته می شود که این کار مانع از بسته بندی مجدد ساعت هوشمند توسط خرده فروشان می شود. گفته می شود این ماه وارد تولید انبوه می شود. طبق گزارش ها، اپل واچ سری 8 دارای بزرگترین نمایشگری است که این غول فناوری روی یک ابزار پوشیدنی قرار داده است. طبق این گزارش، واچ سری 8 را می توان اپل واچ پرو نامید. این گزارش همچنین اضافه کرد که این می‌تواند اولین طراحی مجدد بزرگ برای اپل واچ از سال 2018 باشد. ظاهراً این ادعا توسط متخصص ShrimpApplePro رد شده است.

اپل واچ جدید چه نام خواهد داشت؟

اپل برای محصولات خود از سیستم نام‌گذاری مشخصی استفاده می‌کند و انتظار می‌رود نسل جدید ساعت‌های هوشمند کوپرتینویی‌ها نیز تحت نام اپل واچ سری 8 معرفی شود. برای مدل SE اما اوضاع کمی فرق می‌کند و اگر مدل جدیدی از آن معرفی شود احتمالا از نام اپل واچ SE Second Generation یا اپل واچ SE نسل دوم برخوردار خواهد بود. شایعاتی دیگری نیز مبنی بر تولید ساعت‌های هوشمند ورزشی توسط اپل نیز وجود دارد.

زمان معرفی اپل واچ سری 8 کی خواهد بود؟

انتطار می‌رود اپل واچ سری 8 در سپتامبر 2022 معرفی شود. درواقع قرار است اپل در شهریور ماه به سراغ معرفی آخرین دستاوردهای سخت افزاری خود برود که یکی از آن‌ها اپل واچ سری 8 خواهد بود و در کنار آن نیز از محصولاتی مانند آخرین مدل‌های آیفون و آیپد رونمایی می‌شود.

قیمت نهایی اپل واچ سری 8 چقدر خواهد بود؟

در حالی که هنوز اطلاعات دقیقی به دست نیامده است، اما انتظار داریم که قیمت اپل واچ سری 8 تا حد زیادی به قیمت اپل واچ سری 7 نزدیک باشد. البته گفته می‌شود که مدلی در سری 8 با صفحه نمایش بزرگ‌تر وجود خواهد داشت که قیمت بالاتری نیز دارد.


ساعت هوشمند Realme Watch 3

دیدگاهتان را بنویسید