مقالات آموزشی

شناسایی کارتریج اصلی و اورجینال ricoh

سه دلیل  مهم که چرا محصولات فابریک ریکو  را استفاده کنیم:

  • استفاده مداوم و با تعداد برگ بالا کارتریج اصلی ریکو
  • تونر Ricoh متناسب با ساختار چاپگر طراحی شده است.با استفاده از آن ، می توانید از عمر طولانی تر چاپگر لذت ببرید و هزینه های کلی را به حداقل برسانید.
  • استفاده از برخی ازکارتریج های غیر اورجینال ریکو می تواند منجر به شرایط بسیار پرهزینه ای مانند خرابی چاپگر شود که ترمیم آن گران است و عملکرد را مختل می کند.

نحوه شناسایی محصولات تقلبی  ریکو

اگر قیمت کارتریج ریکو آن در مقایسه با قیمت های دیگر بسیار پایین به نظر می رسد ، ممکن است یک محصول ریکو واقعی نباشد که خریداری می کنید – ریسک نکنید.

به دنبال آرم و مارک تجاری متمایز ریکو در تمام لوازم اصلی ریکو باشید.

آیا لوازم شما اصل است؟

تمام لوازم اصلی ریکو دارای مارک های مشخص و ثابت بر روی بسته بندی و خود محصول هستند. تغییرات قابل توجه در کیفیت ، فرکانس و رنگ آرم ریکو ، علائم تجاری و اطلاعات محصول در سراسر لوازم ریکو احتمالاً نشان دهنده یک محصول تقلبی است

یکی از راه های تشخیص  این است که آیا روی کارتریج شما سریال Genuine Ricoh حک شده است یانه؟ عکس زیر نمونه Genuine Ricoh حک شده می باشد:

نحوه شناسایی محصولات تقلبی  ریکو

نحوه شناسایی محصولات تقلبی  ریکو

 

مورد دیگر در شناسایی محصولات اورجینال ریکو شماره سریال حک شده روی هر قطعه می باشد عکس زیر را ملاحظه بفرمایید:

شناسایی کارتریج اصلی و اورجینال ricoh

شناسایی کارتریج اصلی و اورجینال ricoh

مورد مهم دیگراین است که آیا بطری ها و بسته بندی های کارتریج  از نظر شکل ظاهری ، کیفیت برچسب و رنگ بطری  بی کیفیت  هستند یانه ؟ به شکل زیر دقت فرمایید:

شناسایی کارتریج اصلی و اورجینال ricoh

شناسایی کارتریج اصلی و اورجینال ricoh

وقتی از بعضی ازتونرهای غیراورجینال ریکو استفاده می شود چه اتفاقاتی می افتد؟

-وقتی نقص هایی بر روی درام رسانای نوری وجود دارد ، سطح به درستی در معرض پرتوی لیزر قرار نمی گیرد بنابراین عکس ها و موارد چاپی  با کیفیت تولید نمی شوند.

واحد توسعه دهنده یا دولوپر و یا مگنت رولر  ، تونر را در مناطقی که در معرض لیزر قرار گرفته اند اعمال می کند. توزیع یکنواخت تونر بر روی سطح درام رسانای نوری عامل کلیدی در چاپ تصاویر زیبا است بنابراین مهم است که ذرات تونر به طور یکنواخت استفاده شوند.

وقتی از لوازم غیراورجینال ریکو استفاده می شود

-اگر ویژگی ها کارتریج به درستی با چاپگر مطابقت نداشته باشند ، تونری وجود دارد که به درام رسانای نوری متصل نمی شود بنابراین در داخل چاپگر پخش  می شود ، در نتیجه کاغذ را کثیف می کند و به خود چاپگر آسیب می رساند.
هنگامی که تونر بین چرخ دنده جمع می شود ، کاغذ نمی تواند به درستی حرکت کند ، بنابراین گیر کردن کاغذ به وجود می آید.
وقتی ذرات تونر به طور یکنواخت استفاده نشوند ، می توانند جمع شوند و روی هم قرار بگیرند ، در نتیجه باعث می شود لبه های مورد چاپی ناهموار شوند و هنگام انتقال تونر به کاغذ ، قسمتی های از مورد چاپ نشود.

دولوپر یا مگنت رولر  تونر را در مناطقی که در معرض لیزر قرار گرفته اند اعمال می کند. توزیع یکنواخت تونر بر روی سطح درام رسانای نوری عامل کلیدی در چاپ تصاویر زیبا است بنابراین مهم است که ذرات تونر به طور یکنواخت استفاده شوند.

وقتی از لوازم غیراورجینال ریکو استفاده می شود

-هنگامی که کاغذ با استفاده از تونر از زیر درام رسانای نوری عبور می کند ، غلتک انتقال تصویر یک بار الکتریکی را به پشت کاغذ وارد می کند. این تونر را به سمت کاغذ جذب می کند و در نتیجه آن را به سطح کاغذ منتقل می کند.

استفاده از گرما تونر را روی کاغذ ذوب می کند و فشار آن را به کاغذ ثابت می کند. مشخصات تونر و دمای غلتک به میزان مطلوبی تنظیم می شوند.

وقتی از لوازم غیراورجینال ریکو استفاده می شود

-وقتی ویژگی ها کارتریج ریکو به طور مناسب با چاپگر مطابقت ندارند ، تونر به درستی روی کاغذ نمی چسبد ، بنابراین هنگام مشاهده مواد چاپی ، تونر روی انگشتان شما قابل مشاهد است.
تونر می تواند روی غلتک گرم قرار گیرد و بدین ترتیب موارد  چاپ شده را لکه دار می کند.

دیدگاهتان را بنویسید