مقالات آموزشی

شناسایی کارتریج اصلی و اورجینال brother

شناسایی کارتریج اصلی و اورجینال brother

کارتریج  تقلبی brother چیست؟

دقیقاً در هر صنعتی که کیفیت از اهمیت برخوردار باشد ، جوهرهای چاپگر و تونرها نیز مورد هدف جعل کنندگان قرار گرفته اند. این کارتریج های تقلبی به گونه ای ساخته شده اند که به صورت غیرقانونی با نام های تجاری به فروش می رسند.و کاراری لازم را برای دستگاه شما ندارد و اسیب های جدی به دستگاه شما وارد می کند


اطمینان از اصل بودن کارتریج خود

بهترین راه برای اطمینان از تهیه محصولات اصلی و با کیفیت Brother مورد نیاز شما  مراجع معتبر و رسمی در ایران است .اگر نگران جعلی بودن کارتریج Brother هستید ، ابتدا بررسی کنید که برچسب امنیتی هولوگرافیک روی بسته بندی کارتریج وجود داشته باشد این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد.


کارتریج های تقلبی brother چه مشکلاتی می تواند برای دستگاه شما ایجاد کند؟

همانطور که انتظار می رود ، کیفیت جوهر تونر و تونر بسیار پایین است. در واقع ، از آنجا که این کارتریج ها اغلب نشت می کنند ، می توانند صدمات جبران ناپذیری به دستگاه شما وارد کنند. کارتریج های تقلبی می توانند به محیط زیست نیز آسیب برسانند. تولید یک فرآیند پیچیده است که شامل موادی می شود که در صورت عدم مراقبت دقیق می توانند مضر باشند. در حالی که شرکت برادر از طریق تعهد ما به برادر زمین و استانداردهای صنعت مانند The Blue Angel از این سیاره محافظت می کند ، جعل کنندگان کاملاً غیرقانونی هستند.


چرا احراز هویت  محصولات اورجینال brotherلازم است ؟

کارتریج های چاپگر Brother Genuine به عنوان یک سیستم چاپ کامل  و مطابق با چاپگر طراحی شده اند وهم چنین  بصورت هوشمند طراحی شده اند تا با چاپگرهای Brother به طور یکپارچه کار کنند. ما برای تأیید اعتبار آسان از یک هولوگرام امنیتی روی بسته بندی لوازم خود استفاده می کنیم. برای تأیید اینکه کارتریج اورجینال Brother  دارید ، به سادگی  می توانید  یکی از گزینه های احراز هویت زیر را انتخاب کنید.

گزینه 1: با استفاده از یک برنامه تلفن همراه احراز هویت شوید

با استفاده ازبرنامه بارکد خوان  می توانید به سادگی کد QR موجود در بسته را اسکن کرده و در صورت داشتن منبع اصلی Brother ، بلافاصله  به تقلبی با اصل بودن کارتریج پی ببرید.

برچسب امنیتی موجود در بسته بندی تونر ، جوهر یا درام خود را بررسی کنید. سپس به www.brother.com/id بروید و بررسی کنید که هولوگرام با آنچه نشان داده شده مطابقت دارد. سپس می توانید شناسه را از کارتن برای تأیید بیشتر صحت منبع وارد کنید.، و یا از لینک های زیر، برای دانلود اپ اسکن کد QR محصولات برادر (Brother SupportCenter) استفاده کنید:

Brother SupportCenter در گوگل پلی

Brother SupportCenter در اپ استور

Brother SupportCenter برای مایکروسافت فون

Brother SupportCenter در بلک بری ورد

شناسایی کارتریج اصلی و اورجینال canon با بارکد خوان

شناسایی کارتریج اصلی و اورجینال canon با بارکد خوان

گزینه 2: تشخیص کارتریج اورجینال brother از طریق هولوگرام امنیتی

کارتریج برادر اصل دارای هولوگرام امنیتی منحصر به فی را دارا می باشد . با جابجایی بسته ، باید بتوانید دو ویژگی طراحی هولوگرام را مشاهده کنید:

نقاط و اعداد
متن چند زاویه ای

شناسایی کارتریج اصلی و اورجینال canon

شناسایی کارتریج اصلی و اورجینال canon

گزینه 3: تشخیص کارتریج اصلی برادر با شماره شناسه

برای اطمینان از اصل بودن محصول Brother از شماره شناسایی چاپ شده در هولوگرام امنیتی استفاده کنید. به سادگی شماره 7 رقمی را پیدا کنید و آن را وارد ابزار موجود در وب سایت ما کنید.مانند هولوگرام زیر:

تشخیص کارتریج اصلی برادر با شماره شناسه

تشخیص کارتریج اصلی برادر با شماره شناسه

هم چنین برای شناسایی کارتریج اصلی و اورجینال brother این موارد را نیز بررسی کنید

این بسته دستکاری نشده است.
برچسب امنیتی آسیب ندیده یا پاره نشده است.
برچسب امنیتی اثرات هولوگرافی را به صورت زیر نشان می دهد:


به طور خلاصه برای اطمینان از اصل بودن کارتریج brother  خود ، این مراحل ساده را دنبال کنید:

برچسب امنیتی موجود در بسته بندی تونر ، جوهر یا درام خود را بررسی کنید. سپس به www.brother.com/id بروید و بررسی کنید که هولوگرام با آنچه نشان داده شده مطابقت دارد. سپس می توانید شناسه را از کارتن برای تأیید بیشتر صحت منبع وارد کنید.

با استفاده از تلفن هوشمند خود:
بارگیری یک برنامه کدخوان  یا QR کد خوان
برنامه را باز کنید ، کد Data Matrix را اسکن کرده و وارد صفحه تأیید شوید
شناسه به طور خودکار بررسی می شود و در صورت اصل بودن محصول ، علامت سبز را مشاهده خواهید کرد
برای تأیید بیشتر ، بررسی کنید که هولوگرام با آنچه در صفحه تأیید نمایش داده شده مطابقت دارد
اگر کد خوان کار نمی کند ، لطفاً اطلاعات را به صورت دستی در www.brother.com/id وارد کنید

دیدگاهتان را بنویسید