مقالات آموزشی

نحوه ساخت آواتار اینستاگرام

نحوه ساخت آواتار اینستاگرام

مشابه Apple Memojis در iPhone، iPad و Mac، می‌توانید یک آواتار در اینستاگرام ایجاد کنید. سپس، از استیکرهای آواتار خود در پیام های مستقیم یا استوری های اینستاگرامی که ایجاد می کنید استفاده کنید. چه بخواهید ظاهری کاملاً شبیه به خود داشته باشید یا چیزی کمی متفاوت، می‌توانید تقریباً هر پیکسل از mini-me خود را ایجاد و سفارشی کنید.

آماده اید؟ در اینجا نحوه ساخت آواتار اینستاگرام در دستگاه تلفن همراه خود آورده شده است.


نحوه ساخت آواتار اینستاگرام

یک آواتار در اینستاگرام بسازید

از زمان نگارش این مقاله، ویژگی آواتار تنها در اپلیکیشن اینستاگرام اندروید و آیفون موجود است. شما نمی توانید آواتار خود را ایجاد یا ویرایش کنید یا استیکرهای آواتار را در وب سایت اینستاگرام مشاهده کنید. 

  1. به تب پروفایل اینستاگرام بروید و نماد منو در بالا سمت راست را انتخاب کنید
  2. تنظیمات و سپس حساب را انتخاب کنید.
  3. آواتار را در صفحه تنظیمات حساب انتخاب کنید.

اگر اینستاگرام و فیس‌بوک را پیوند داده‌اید، ممکن است پیامی ببینید که به شما اطلاع می‌دهد می‌توانید از آواتار فیس‌بوک خود (در صورت داشتن یکی) در اینستاگرام استفاده کنید. اگر ترجیح می دهید فقط از گزینه فیس بوک استفاده کنید، بله، از آواتار من استفاده کنید. در غیر این صورت، خیر را انتخاب کنید، آواتار جدیدی ایجاد کنید تا خود کوچک خود را تنظیم کنید.

با انتخاب رنگ پوست خود شروع کنید و برای ادامه به سفارشی سازی ها، Next را انتخاب کنید.


نحوه ساخت آواتار اینستاگرام
نحوه ساخت آواتار اینستاگرام

در زیر پیش نمایش، یک نوار ابزار با تمام گزینه هایی که می توانید انتخاب کنید دارید. می‌توانید روی نوار ابزار به چپ یا راست بکشید تا در هر زمانی به یک مورد خاص برسید. مدل و رنگ مو اگر از ترتیب نوار ابزار پیروی کنید، با انتخاب مدل موی خود از بین گزینه های زیادی شروع می کنید. سپس، رنگ مو را مستقیماً در سمت راست انتخاب کنید و سایه خود را انتخاب کنید.

نحوه ساخت آواتار اینستاگرام

شکل صورت، علائم و خطوط

سپس گزینه Face Shape را انتخاب کرده و شکل مورد نظر خود را انتخاب کنید. این زمانی است که گزینه آینه برای به دست آوردن آن شکل مناسب مفید است. سپس، گزینه Face Markings را برای افزودن کک و مک یا سایر علائم زیبایی و گزینه Face Lines را انتخاب کنید تا خطوطی را که همه ما دوست داریم را شامل شود.


نحوه ساخت آواتار اینستاگرام

شکل، رنگ و آرایش چشم

اکنون می توانید شکل چشم را از بین گزینه های بسیار زیاد انتخاب کنید. سپس، رنگ چشم را انتخاب کنید تا سایه خود را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید چشم‌هایتان را با خط چشم زیبا کنید، ابزار آرایش چشم را انتخاب کنید و ظاهری جذاب یا جذاب را انتخاب کنید.


نحوه ساخت آواتار اینستاگرام

ابرو، رنگ و بیندی

در ادامه، گزینه ابروها را می بینید که با شکل ابروهای شما مطابقت دارد و به دنبال آن رنگ ابرویی که می خواهید استفاده کنید. در مرحله بعد، در صورت تمایل می توانید یک گزینه Bindi را انتخاب کنید.


نحوه ساخت آواتار اینستاگرام

عینک و رنگ

اگر از عینک استفاده می کنید، می توانید یک جفت عینک جالب را برای آواتار خود انتخاب کنید. ظاهر فعلی خود را مطابقت دهید یا چیز جدیدی را امتحان کنید. سپس می توانید رنگ عینک را انتخاب کنید.


نحوه ساخت آواتار اینستاگرام

بینی و پیرسینگ

فرقی نمی کند شکل بینی شما باشد، آن را با گزینه بعدی برای بینی پیدا خواهید کرد. اگر سوراخ بینی دارید، حتما آن را با گزینه های پست و حلقه در قسمت سوراخ کردن بینی اضافه کنید.


نحوه ساخت آواتار اینستاگرام

دهان و رنگ

بعد، ناحیه دهان می آید تا بتوانید شکل لب های خود را انتخاب کنید. البته، می توانید با افزودن رنگ لب، آن را پیگیری کنید.

نحوه ساخت آواتار اینستاگرام

رنگ و موی صورت

سبیل، ریش یا بزی دارید؟ استایل خود را در قسمت Facial Hair انتخاب کنید و سپس از قسمت Facial Hair Color برای مطابقت با آن استفاده کنید.

نحوه ساخت آواتار اینستاگرام

بدن، لباس، و سرپوش

آواتارهای اینستاگرام برای همه شکل‌ها و اندازه‌ها هستند، بنابراین برای انتخاب آواتار خود به بخش Body بروید. سپس، از شر آن لباس های خسته کننده خلاص شوید و یک لباس زیبا، رنگارنگ یا جالب انتخاب کنید. برای هر سلیقه و سبکی می توان از بین آنها بسیار زیاد انتخاب کرد. اگر می خواهید یک کلاه، کلاه یا وسایل دیگر اضافه کنید، از گزینه Headwear استفاده کنید و سپس Headwear Color را انتخاب کنید.


نحوه ساخت آواتار اینستاگرام

سوراخ کردن گوش و دستگاه های شنوایی

اگر گوش های سوراخ شده دارید، در مرحله بعد یک جفت سوراخ گوش انتخاب کنید. برای کسانی که دارای دستگاه شنوایی هستند، می‌توانید سبک و رنگ را در بخش‌های Hearing Devices و Hearing Device Color انتخاب کنید.


نحوه ساخت آواتار اینستاگرام

آواتار خود را ذخیره کنید

پس از تکمیل سفارشی کردن آواتار، گزینه Done را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید و سپس تغییرات را در کادر پاپ آپ ذخیره کنید. هنگامی که آواتار شما در حال به روز رسانی است، پیام کوتاهی خواهید دید. بعد از اتمام آن Next را انتخاب کنید.


نحوه ساخت آواتار اینستاگرام

تمام چیزی که وجود دارد همین است! اکنون شما کمی جذاب برای استفاده در پیام ها و داستان ها دارید.

برچسب آواتار خود را به اشتراک بگذارید

می توانید از استیکرهای آواتار خود در پیام ها و استوری های اینستاگرام استفاده کنید. به علاوه، می توانید از آنها در فیس بوک و مسنجر نیز استفاده کنید. عبارات زیادی برای آواتار خود خواهید دید که از جشن گرفته تا عشق تا یک «سلام» ساده را شامل می شود. یک استیکر به پیام اضافه کنید

برای افزودن برچسب آواتار به پیام مستقیم، روی نماد برچسب در سمت راست قسمت پیام ضربه بزنید. آواتار را انتخاب کنید و سپس عبارتی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید. استیکر در پیام دوست اینستاگرام شما قرار می گیرد.


نحوه ساخت آواتار اینستاگرام

یک استیکر به یک داستان اضافه کنید

برای افزودن استیکر آواتار به استوری خود، شروع به ساخت استوری خود کنید که معمولاً انجام می دهید. در بالای صفحه، نماد برچسب را انتخاب کنید. آواتار را انتخاب کنید و عبارتی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید. وقتی استیکر روی استوری شما نمایش داده شد، روی آن ضربه بزنید و بکشید تا به جایی که می‌خواهید منتقل شود. سپس، به ویرایش یا به اشتراک گذاری داستان خود به طور معمول ادامه دهید.


نحوه ساخت آواتار اینستاگرام

آواتار خود را ویرایش کنید

ممکن است مدل یا رنگ موی جدیدی داشته باشید، ریش داشته باشید یا عینک جدیدی داشته باشید. شما می توانید آواتار اینستاگرام خود را هر زمان که دوست دارید یکی از این راه ها را ویرایش کنید: همان مراحل بالا را برای دسترسی به تنظیمات > حساب > آواتار خود دنبال کنید. در تب نمایه، Edit Profile را انتخاب کنید. سپس، ویرایش آواتار را انتخاب کنید.

نحوه ساخت آواتار اینستاگرام

سپس آواتار فعلی خود را در پیش‌نمایش با همه گزینه‌های سفارشی‌سازی مشابهی که در ابتدا انجام دادید، خواهید دید.

تغییرات خود را انجام دهید، انجام شد و Save Changes را انتخاب کنید تا شما جدید ذخیره شود.


نحوه ساخت آواتار اینستاگرام

اگر ترجیح می دهید آواتار را به طور کامل حذف کنید، سطل زباله را در قسمت پیش نمایش انتخاب کنید و سپس با انتخاب Delete تأیید کنید که می خواهید از شر آواتار خود خلاص شوید.


دیدگاهتان را بنویسید