مقالات آموزشی

آیفون 15 با حاشیه‌های فوق‌باریک و خمیده

 آیفون 15 با حاشیه‌های فوق‌باریک و خمیده

ظاهراً مدل‌های پرو آیفون 15 با حاشیه‌های فوق‌باریک و خمیده، طراحی مشابه با اپل واچ پیدا می‌کنند.

هرچه به معرفی نسل بعدی آیفون‌ها نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات درباره آن‌ها افزایش می‌یابد. حالا طبق جدیدترین شایعه، مدل‌های پرو آیفون 15 به حاشیه نمایشگر فوق‌باریک و خمیده مجهز می‌شوند که ظاهری شبیه به اپل واچ را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

طبق توییت منبعی به نام ShrimpApplePro، نسل بعدی مدل‌های پروی آیفون همچنان نمایشگر تخت خواهند داشت و تنها با حاشیه‌های خمیده روبه‌رو می‌شویم.

طراحی مدل‌های پرو آیفون 15 شبیه اپل واچ می‌شود

این سبک طراحی ظاهراً باعث می‌شود که طراحی ظاهری مدل‌های پرو آیفون 15 به اپل واچ سری 7 و 8 شباهت پیدا کند. به‌نظر می‌رسد شیشه خمیده نمایشگر در مدل‌های استاندارد و پلاس نسل بعدی آیفون‌ها هم وجود داشته باشد، اما خبری از حاشیه‌های باریک‌تر نسبت به نسل قبلی نخواهد بود. علاوه‌براین، ابعاد نمایشگر گوشی‌های سری آیفون 15 با نسل قبلی یکسان خواهد بود.

به گفته این منبع، تمام اعضای سری آیفون ۱۵ به جزیره پویا یا داینامیک آیلند مجهز می‌شوند. البته در گذشته تعدادی از منابع دیگر هم به چنین موضوعی اشاره کرده بودند.

آیفون 15 با حاشیه‌های فوق‌باریک و خمیده

با وجود این شباهت‌ها میان مدل‌های مختلف آیفون 15، اپل امسال اختلاف میان مدل‌های استاندارد و پرو را افزایش می‌دهد. یکی از تفاوت‌های بزرگ میان این محصولات، استفاده از دوربین پریسکوپی در مدل پرو مکس خواهد بود. همچنین باید منتظر تراشه A17 Bionic با لیتوگرافی 3 نانومتری در مدل‌های پرو باشیم.

ShrimpApplePro در ماه‌های گذشته عملکرد مناسبی در زمینه افشای اطلاعات محصولات آینده اپل داشته است و با توجه به این موضوع، می‌توان با اطمینان تقریباً بالایی گفته اخیرش را قبول کرد. این منبع همچنین در گذشته گفته بود که مدل‌های پرو آیفون ۱۵ به فریم تیتانیومی مجهز می‌شوند و پس از آن، منابع دیگری هم چنین موضوعی را تأیید کردند.


مقالات مرتبط:

5 راهکار برای کم کردن حجم فیلم در آیفون

اتصال مستقیم گوشی به چاپگر ایفون و اندروید

دیدگاهتان را بنویسید