مقالات آموزشی

باسرعت ترین پرینترهای سه‌بعدی

باسرعت ترین پرینترهای سه‌بعدی

پرینتر های سه بعدی به عنوان یک فناوری بر پایه خلاقیت افراد و نیاز به ابزار و قطعات خاص طراحی گردیده و می توانید با استفاده از آنها تمامی لوازم مورد نیاز خود را ابتدا در نرم افزار های اختصاصی، طراحی کرده و سپس توسط پرینتر به مرحله تولید برسانید.

شرکت Formlabs دو چاپگر سه‌بعدی جدید به نام‌های Form 3+ و 3B+ را به CES ۲۰۲۲ آورد که دارای سرعت بیشتری نسبت به نسل‌های قبل هستند.

برای شارژ کارتریج لیزری  کلیک کنید
02188322120

باسرعت ترین پرینترهای سه‌بعدی

Formlabs، یکی از معدود شرکت‌هایی که پرینتر سه‌بعدی را به ابزاری مفید و واقعی تبدیل کرده، به نمایشگاه CES آمده است تا دو چاپگر جدید خود را به نمایش بگذارد.

Form 3+ و 3B+ به‌روزرسانی‌هایی برای مدل‌هایی هستند که در سال ۲۰۱۹ عرضه شدند و این دستگاه‌ها به‌عنوان «سریع‌ترین چاپگرهای سه‌بعدی تا به امروز» توصیف می‌شوند.

چاپگرهای ۲۰۲۲ جدید Formlabs دارای لیزرهایی با قدرت بیشتر، تنظیمات مواد جدید و سخت‌افزار سریع‌تر و بادوام‌تر هستند و وعده‌ی چاپ ۴۰ درصد سریع‌تر را می‌دهند.


خرید کارتریج لیزری از مرجع تخصصی انواع کارتریج در تهران


 

همچنین آن‌ها همراه با Build Platform 2، دک به‌روز شده‌ای که جدا کردن محصول پس از چاپ شدن را آسان‌تر می‌کند، عرضه خواهند شد.

علاوه‌ بر این، این شرکت ESD Resin را هم به نمایش گذاشت. با استفاده از آن قادر خواهید بود قطعاتی بسازید که تخلیه‌های الکترواستاتیک را دفع می‌کنند.

Formlabs امیدوار است ESD Resin فرصت‌های جدیدی را برای چاپ‌هایی که می‌توانند در صنعت الکترونیک و سایر عملیات‌های با فناوری پیشرفته استفاده شوند، خلق کند.

Form 3+ و 3B+ قیمت مشابه نسخه‌های پیشین خود داشته و به ترتیب ۳۴۹۹ و ۴۸۵۰ دلار هستند.


برای دیدن مقاله  پرینتر جیبی ، چاپ تصاویر گوشی کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید