مقالات آموزشی

تابلوی خلق و خوی Pinterest چیست؟

تابلوی خلق و خوی Pinterest چیست؟


تابلوهای خلق و خوی Pinterest راه های عالی برای بیان خود هستند در این مقاله همراه باشید تا باهم بررسی کنیم که تابلوی خلق و خوی Pinterest چیست؟

آنها را مانند یک دفترچه آنلاین در نظر بگیرید – مجموعه‌ای از عکس‌ها، نقل قول‌ها، رنگ‌ها و موارد دیگر که نشان‌دهنده یک روحیه یا احساس هستند. اگر احساس ناراحتی می کنید، می توانید یک تابلوی خلق و خوی برای خود بسازید، اما آنها نیز کاربردهای حرفه ای دارند. به عنوان مثال، بسیاری از نویسندگان از تابلوهای خلق و خوی برای نمایش لحن و فضای کلی کتاب های خود استفاده می کنند. این امر به ویژه در ژانر بزرگسالان جوان صادق است. می‌توانید از تابلوهای خلق‌وخو برای طرح‌های تجاری حرفه‌ای برای نمایش محصولات، مارک‌ها و موارد دیگر استفاده کنید.


تابلوی خلق و خوی Pinterest چیست؟

تابلوی خلق و خوی چیست؟

تابلوهای خلق و خوی مدت زیادی است که وجود داشته است. در اصل، ممکن است بخشی از دیوار شما، یک تخته چوب پنبه ای یا حتی یک تخته سه تایی با بریده ها و نقاشی های مجله باشد. اکنون Pinterest تا حد زیادی جای این روش‌ها را برای کمک به افراد برای معرفی خود گرفته است. تابلوهای خلق و خو از عناصر مختلفی از جمله تصاویر، فونت ها، کلمات، نقل قول ها، رنگ ها و موارد دیگر تشکیل شده اند.

از طریق Pinterest، حتی می‌توانید ویدیوها و موسیقی را متناسب با حال و هوا و موضوعی که می‌خواهید به دست آورید، پیوست کنید.

همچنین ممکن است مود بردی به نام تابلوی زیبایی شناسی ببینید. اینها معمولاً مجموعه‌ای از تصاویر با پالت‌های رنگی مشابه هستند که همگی در اطراف چند نقل قول یا عبارتی چیده شده‌اند که خلاصه‌ای از احساساتی است که می‌خواهد برانگیزد.

این نوع تابلوی زیبایی شناسی ممکن است به عنوان نمایشی برای احساس خالق در آن لحظه عمل کند، یا ممکن است موضوع خاصی برای کل تابلو وجود داشته باشد.


تابلوی خلق و خوی Pinterest چیست؟

به عنوان مثال، چند مورد از محبوب ترین انواع زیبایی شناسی عبارتند از:

Cottagecore: نمایی عاشقانه از زندگی کشاورزی، که اغلب با کالاهای پخته شده، گل ها، طرح های چهارخانه، حیوانات مزرعه، و البته کلبه ها نشان داده می شود.

Synthwave: Synthwave از دهه 1980، به ویژه آلبوم Daft Punk Discovery الهام گرفته است. اغلب با صورتی و بنفش نئون، ماشین‌های اسپورت و غروب خورشید نشان داده می‌شود.

Cyberpunk: سایبرپانک تا حد زیادی به دلیل بازی ویدیویی اخیر محبوبیت خود را به دست آورده است، اما زیبایی شناسی Cyberpunk را می توان به چشم اندازهای آینده داستان های علمی تخیلی ردیابی کرد. فیلم هایی مانند بلید رانر منابع اصلی الهام برای این حال و هوا هستند.


تابلوی خلق و خوی Pinterest چیست؟

ده ها، اگر نگوییم صدها، «حال و هوا» و «زیبایی شناسی» متفاوت وجود دارد.

می‌توانید از هر یک از اینها به‌عنوان پایه‌ای برای تابلوی خلق و خوی خود استفاده کنید، یا می‌توانید یکی از موارد موجود را روی سر آن بچرخانید. به عنوان مثال، “cottagegore” معصومیت کلبه را می گیرد و آن را با مه، تنظیمات شوم و قارچ های سمی می پیچد.

نحوه ساخت تابلوی خلق و خوی Pinterest

ساخت تابلوهای خلق و خوی می تواند سرگرم کننده باشد و هیچ راه درست یا غلطی برای نزدیک شدن به این فرآیند وجود ندارد. پس از همه، آنها در درجه اول بیان خلاقانه هستند. Pinterest ساده ترین پلتفرم برای ایجاد تابلوهای خلق و خوی است زیرا می توانید انواع مختلف رسانه را در یک دسته بندی خاص پین کنید. ما فرض می کنیم که شما قبلاً یک حساب پینترست دارید – اگر نه، به سادگی یکی را تنظیم کنید. برای مثال، می‌خواهیم یک تابلوی حالت Synthwave ایجاد کنیم. با تایپ synthwave در نوار جستجوی Pinterest شروع کنید. گزینه های مختلفی را به نمایش می گذارد.

تابلوی خلق و خوی Pinterest چیست؟

یکی از نتایج را برای بررسی دقیق تر انتخاب کنید. اگر دوست دارید و می خواهید آن را ذخیره کنید، فلش کنار دکمه ذخیره را انتخاب کنید. شما می خواهید یک تابلو به طور خاص برای این پروژه ایجاد کنید. وقتی فلش را انتخاب کردید، به پایین بروید و Create board را انتخاب کنید.


تابلوی خلق و خوی Pinterest چیست؟

نام تابلو را وارد کنید. شما می توانید انتخاب کنید که آیا آن را مخفی نگه دارید یا خیر. همه این بدان معنی است که شخصی که نمایه شما را مشاهده می کند، نمی تواند تابلو را ببیند. این گزینه خوبی برای تابلوهای خلق و خوی شخصی است، اما اگر قصد دارید از آن برای یک زمین حرفه ای استفاده کنید، نه چندان.


تابلوی خلق و خوی Pinterest چیست؟

بعد از اینکه برد را ایجاد کردید و یک مورد را در آن ذخیره کردید، این روند را تکرار کنید. وقت خود را صرف کنید و چیزهای مختلفی را برای اضافه کردن به تابلوی خلق و خوی Pinterest بیابید تا زمانی که مملو از طرح ها شود.


تابلوی خلق و خوی Pinterest چیست؟

نکات و ترفندهایی برای ایجاد تابلوهای خلقی Pinterest

ساختن تابلوی خلق و خوی Pinterest کار سختی نیست، اما اگر کمال گرا باشید می تواند کمی سخت باشد. برخی از این نکات را در نظر بگیرید تا این روند آسان تر شود.

تخته های متعدد بسازید

Pinterest به شما امکان می دهد هر تعداد تخته که می خواهید بسازید. دلیلی وجود ندارد که نتوانید بیش از یک تابلو با موضوع مشابه بسازید. این به ویژه در صورتی مفید است که یک تابلوی خلق و خوی Pinterest برای استفاده حرفه ای می سازید. شما می توانید مفاهیم مختلفی را برای ارائه به مشتری ایجاد کنید تا به آنها گزینه هایی ارائه دهید.

به میل خود اضافه و حذف کنید

اگر متوجه شدید چیزی مناسب نیست، هیچ چیز مانع از حذف چیزی از تابلوی خلق و خوی شما نمی شود. همیشه می‌توانید موارد را اضافه یا حذف کنید تا زمانی که راضی باشید. زمانی که آن را اضافه می‌کنید ممکن است چیزی به نظر برسد که مناسب است، اما بعداً جا نیفتاده است.

آزادانه کار کنید

احساس نکنید که به یک موضوع خاص محدود شده اید. اگر چیزی دیدید که مورد توجه شما قرار گرفت، آن را به تابلو اضافه کنید. ممکن است به طور تصادفی حالت یا زیبایی شناسی عالی را پیدا کنید. فقط به خود آزادی اکتشاف بدهید.

اضافه کردن بیش از حد

اغلب،حذف اقلام از تابلوی خلق و خوی آسان‌تر است. با اضافه کردن موارد دلسرد شده و سپس مواردی را که دیگر مناسب نیستند، کاهش دهید.

از رسانه های مختلف استفاده کنید

فقط به تصاویر تکیه نکنید متن، گرافیک و موارد دیگر را اضافه کنید. موسیقی را برای پخش روی تخته تنظیم کنید. شما می توانید از طریق ترکیب صحیح صدا و تصویر، احساسات مختلف زیادی را برانگیزید. چه برای استفاده شخصی، برای کمک به الهام بخشیدن به خلاقیت، یا برای یک طرح حرفه ای یک تابلوی خلق و خوی Pinterest ایجاد کنید، ساختن آنها بسیار سرگرم کننده است. دفعه بعد که احساس خلاقیت کردید، سعی کنید یکی از آنها را برای خود بچینید.

برای مشاهده مقاله اسنپ چت Spotlight چیست؟ کلیک کنید .


دیدگاهتان را بنویسید