مقالات آموزشی

تایپ سریع‌تر در گوشی‌های هوشمند

تایپ سریع‌تر در گوشی‌های هوشمند

مدت زیادی از زمان استفاده کاربران از گوشی‌های هوشمند به تایپ کردن جهت نوشتن پیام‌ها، جستجو در اینترنت و… می‌گذرد. به همین دلیل اگر نتوانید با سرعت مطلوبی تایپ کنید، احتمالا تجربه خوشایندی نخواهید داشت. در این مقاله به آموزش تایپ سریع‌تر در گوشی‌های هوشمند و معرفی ترفند‌ها و ابزارهایی به همین منظور خواهیم پرداخت.

تایپ سریع‌تر در گوشی‌های هوشمند

۱. استفاده از صفحه کلید مجازی جایگزین

بسیاری از کاربران هنگام خرید یک گوشی یا تبلت جدید، اقدام به تعویض اپلیکیشن کیبورد آن نمی‌کنند و از صفحه کلید مجازی پیش‌فرض دستگاه بهره می‌گیرند. اگرچه کیبورد‌های تولیدکنندگان محصولات اندرویدی مثل سامسونگ از قابلیت‌های خاصی برخوردار هستند؛ اما معمولا بهترین گزینه برای تایپ سریع با گوشی به شمار نمی‌روند. خوشبختانه کیبوردهای متنوعی در اختیار دارندگان دستگاه‌های اندرویدی قرار گرفته است که با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌توانند از هر کدام بهره بگیرند.

تایپ سریع‌تر در گوشی‌های هوشمند

صفحه کلید Gboard یکی از محبوب‌ترین کیبوردهای دنیای اندروید است که توسط گوگل توسعه و پشتیبانی می‌شود. از جمله قابلیت‌های مهم آن می‌توان به تایپ با کشیدن انگشت‌ها (تایپ لغزشی) روی حروف، پشتیبانی از تایپ صوتی و پیش‌بینی ایموجی‌ها اشاره نمود. امکانات متنوعی در زمینه شخصی‌سازی هم داخل این کیبورد به چشم می‌خورند که می‌توانند برای برخی افراد مزیت مهمی محسوب شوند.


ایلان ماسک توئیتر را به بانک تبدیل می کند

دیدگاهتان را بنویسید