مقالات آموزشی

حذف صفحه خرید فعلی اینستاگرام

حذف صفحه خرید فعلی اینستاگرام

حذف صفحه خرید فعلی اینستاگرام

طبق گزارش‌ها، اینستاگرام بسیاری از ویژگی‌های خرید خود را به منظور افزایش درآمد مستقیم بیشتر از تبلیغات حذف می‌کند.

صفحه خرید موجود پلتفرم اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو متعلق به متا در نهایت ناپدید می‌شود زیرا این شرکت بر تلاش‌های تجارت الکترونیک خود برای آنهایی که مستقیماً تبلیغات را هدایت می‌کنند متمرکز می‌شود.

طبق گزارش ها، این شرکت قصد دارد به سمت یک نسخه کمتر شخصی سازی شده از صفحه خرید، که در داخل آن “Tab Lite” نامیده می شود، حرکت کند.

توسعه جدید نشان می‌دهد که چگونه شرکت از برخی پروژه‌های بلندمدت دور می‌شود، زیرا توجه خود را به تجارت ویدیویی کوتاه مدت معطوف می‌کند.

طبق گزارش The Information، اینستاگرام به دنبال کاهش ویژگی‌های خرید خود است زیرا تمرکز تلاش‌های تجارت الکترونیک خود را به مواردی که مستقیماً تبلیغات را هدایت می‌کنند، تغییر می‌دهد.

بنا بر گزارش‌ها، روز سه‌شنبه به کارکنان درباره این انتقال گفته شد. صفحه خرید فعلی اینستاگرام در نهایت از برنامه ناپدید می شود. این شرکت در حال تغییر به یک نسخه ساده تر و کمتر شخصی سازی شده از صفحه خرید است که به صورت داخلی “Tab Lite” نامیده می شود.

این گزارش افزود: از امروز، شرکت متا می‌تواند یک آزمایش عمومی از اپلیکیشن خود راه‌اندازی کند که کاربران را با نسخه Tab Lite صفحه خرید خود آشنا می‌کند. گزارش اخیر دیگری حاکی از آن است که متا در حال حاضر به دنبال افزودن ویژگی های پولی بیشتری به پلتفرم های فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ خود است. طبق گزارش‌ها، این غول رسانه‌های اجتماعی در حال راه‌اندازی یک سازمان محصول جدید برای کار بر روی «ویژگی‌های ممکن پولی» است و گفته می‌شود که این واحد توسط رئیس سابق تحقیقات متا، پراتیتی ریچودوری، رهبری می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید