دانلود درایور پرینتر های hp

دانلود درایور پرینتر لیزری اچ پی 1010

HP LaserJet 1010 Printer series

درایور پرینتر لیزری اچ پی 1010

درایور پرینتر لیزری اچ پی 1010

لینک دانلود

دانلود درایور پرینتر لیزری سیاه سفید اچ پی 1010


اگر در صفحه دانلود درایور پرینتر ،درایور پرینتر شما موجود نبود می توانید دستورالعمل زیر را ببینید:

پرینتر خود را روشن کرده به لپ تاپ یا کامپیوتر خود وصل کنید

به این ادرس بروید دانلود درایور

سپس روی گزینه install hp smart کلیک کرده و نصب را تا انتها ادامه دهید .


مشخصات پرینتر لیزری اچ پی 1010

نوع چاپگر/پرینتر :لیزری سیاه سفید تک کاره
رزولوشن چاپ :600*600
سایز پرینت :حداکثر A4
کاربرد :اداری ، خانگی
گارانتی :12 ماه
امکان وایرلس :ندارد
حافظه :8 مگابایت
ابعاد :208* 230 *370 میلیمتر
وزن :5.9 کیلوگرم
نوع کاغذ :کاغذ معمولی | Plain Paper کاغذ عکس | Photo paper ترانسپارنت | Transparency پاکت نامه |Envelope کارت پستال | Postal Card کارت | Card لیبل | Labe
نوع اتصال :High Speed USB 2.0
توان پرینت ماهانه :5.000 برگ
چاپ دورو : ندارد
ورودی کاغذ :150 برگ
تونر کارتریج :HP 12A
صفحه نمایش : ندارد
امکان شبکه :ندارد
سرعت چاپ سیاه سفید :12 برگ در دقیقه
برند تولید کننده :HP/اچ پی

پرینتر لیزری  اچ پی 1010

دانلود درایور پرینتر hp

دانلود درایور پرینتر hp

پرینتر HP LaserJet 1010 چاپگری لیزری و سیاه و سفید برای استفاده های خانگی و اداری می باشد. این پرینتری جمع و جور و سریع است که چاپ های خوبی را برای گرافیک و متن ارایه می کند. این دستگاه پرینتری است که قابلیت چاپ 12 صفحه در دقیقه را دارد. بر خلاف دیگر پرینترهای ارزان قیمت تر HP LaserJet 1010 از یک محفظه ی 150 برگی کاغذ بهره می برد و دارای یک شیار چند کاره ی تامین کاغذ نیز هست.

به عنوان یک پرینتر لیزری، این مدل از Hp بسیار جمع و جور ساخته شده است و متناسب با دفاتر و اتاق های کار شلوغ و کم جا می باشد. مدل HP LaserJet 1010 که ما به نقد و بررسی آن می پردازیم 208 میلیمتر عرض، 230 میلیمتر طول و 370 میلیمتر قطر دارد. وزن آن نیز 5.9 کیلوگرم می باشد. جعبه ی اصلی نگهدارنده ی کاغذ آن از قسمت جلوی دستگاه بیرون می آید و ظرفیت نگهداری تا 150 برگ را دارد.

این را نیز باید بگوییم که کیفیت چاپ متن این پرینتر فوق العاده بود. متن چاپ شده شارپ و تمیز بود. حروف به خوبی شکل گرفته بودند و رنگ مشکی غلیظ و عمیق بود. همچنین باندهای افقی که معمولا در چاپ این نوع پرینترها دیده می شود، بر روی چاپ های HP LaserJet 1010 دیده نمی شود.

پرینتر لیزری سیاه سفید تک کاره اچ پی مدل HP LaserJet 1010 یکی از دستگاه قدیمی کمپانی بزرگ اچ پی می باشد این چاپگر با سرعت بالا و دارا بودن اندازه ای متوسط این امکان را به کاربرانش می دهد تا علاوه بر صرفه جویی در فضا بتوانند  از زمان خود نهایت استفاده را داشته باشند و نسبت به مدل های گذشته مذت زمان کمتری را در کنار پرینتر منتظر دریافت چاپ هایشان بمانند .این چاپگر با سرعت چاپ 12 برگ در دقیقه ای اش نیاز کاربرانش به انجام امور را با سرعتی کاملا مناسب بر طرف می سازد .

 

دیدگاهتان را بنویسید