مقالات آموزشی

روش فارسی کردن اعداد در چاپ

روش فارسی کردن اعداد در چاپ

فارسی کردن اعداد در چاپ یکی از آموزش‌های لازم برای نوشتن متن‌های فارسی است، چراکه ممکن است بارها به این مشکل برخورده باشید که حتی با فارسی کردن زبان صفحه‌کلید، بازهم اعداد به‌صورت لاتین در ورد نوشته می‌شود.

با ما در این مقاله همراه باشید تا نمایش فارسی اعداد در جداول، چاپ ها و بخش های مختلف برنامه و روش فارسی کردن اعداد در چاپ را با هم بررسی کنیم .

وارد Control Panel سیستم خود شده و در ویندوز 7 گزینه Region and Language Option و برای ویندوز 8 و 10 گزینه Region را انتخاب نمایید. حال از پنجره باز شده پیش رو مطابق شکل گزینه Persian را انتخاب نمایید، سپس دکمه …Aditional settings را کلیک نمایید.


شارژ تخصصی کارتریج لیزری


روش فارسی کردن اعداد در چاپ

در پنجره باز شده جدید از سر برگ Numbers مقدار گزینه Standard Digits را به اعداد فارسی و Use Native Digits را به Context تغییر دهید.

روش فارسی کردن اعداد در چاپ

پردیس چاپگر باران مرجع تخصصی ارائه انواع کارتریج ، کارتریج ایرانی پردیس با طیف گسترده کیفیت و قیمت های متنوع  با تماس بگیرید 02188322120 و یا برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید


بر روی گزینه OK کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

حال برنامه را بسته مجددا اجرا نمایید، تا نتیجه تنظیمات انجام شده را ملاحظه نمایید.

برای دریافت خدمات تعمیر وسرویس پرینتر لیزری در تخصصی ترین مرکز تعمییرات پرینتر و شارژ کارتریج کافیست با ما تماس بگیرید  02188322120  تا کارشناسان ما در اسرع وقت برای ارائه خدمات با شما تماس بگیرند.

 

خرید کارتریج لیزری

دیدگاهتان را بنویسید