مقالات آموزشی

مشخصات دوربین Nothing Phone 1

مشخصات دوربین Nothing Phone 1

Nothing Phone 1 با دوربین دوگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 عرضه خواهد شد.

پس از ماه‌ها سرانجام تأیید کرد که اولین گوشی هوشمند این شرکت در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۱ تیر) طی رویدادی با عنوان «بازگشت به غریزه» معرفی خواهد شد. این شرکت جزئیات دیگری درمورد رویداد موردبحث ارائه نکرده است اما پیش‌بینی می‌شود که Nothing Phone 1 مدت کوتاهی پس از معرفی، دردسترس خریداران قرار گیرد.

تا بدین لحظه، کارل پی مشخصات دوربین Nothing Phone 1 به اشتراک گذاشته است که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

مشخصات دوربین Nothing Phone 1

گوشی Nothing در تاریخ 12 جولای (یک روز دیگر) به بازار عرضه خواهد شد و تاکنون به غیر از اطلاعاتی که خود شرکت در اختیار رسانه‌ها قرار داده یا ویدیو آن‌ها را در یوتیوب منتشر کرده، اطلاعات دیگری به بیرون درز پیدا نکرده است. حالا تنها به فاصله یک روز از عرضه این گوشی در بازار جهانی، این شرکت جزئیات دوربین گوشی Nothing Phone 1 را به همراه نمونه تصاویری از دوربین این گوشی به صورت فیلتر نشده به اشتراک گذاشته است.

Phone 1 با یک دوربین دوگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 عرضه خواهد شد.

دوربین اصلی این گوشی از سنسور 50 مگاپیکسلی IMX766 1/1.56 اینچی شرکت سونی با دیافراگم f/1.88 استفاده می‌کند، در حالی که دوربین فوق عریض دارای میدان دید 114 درجه است.

سیستم دوربین دارای عملکرد OIS و EIS دوگانه است که به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت همزمان بتوانید فیلم هم ضبط کنید. ویدیوهای ضبط شده توسط این دوربین‌ها با طیف رنگی ۱ میلیارد رنگ ضبط می‌شوند و همچنین دارای حالت شب و تشخیص صحنه نیز هستند. ویژگی تشخیص صحنه سبب می‌شود تا به طور خودکار آنچه را که ضبط می‌کنید را شناسایی کند و بهترین تنظیمات را برای عکس پیشنهاد می‌کند.

ویژگی‌های ناب در کنار بدنه‌ی پشتی شفاف


مشخصات دوربین Nothing Phone 1

بدنه‌ی شفاف هدفون‌های Nothing Ear 1 فوق‌العاده زیبا است. از زمانی‌که این محصول معرفی شد، توجه بسیاری از کاربران را به‌خود جلب کرد. این ظاهر زیبا در کنار قابلیت‌های ممتازی مثل حذف‌نویز فعال و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم آن‌هم با قیمت فقط ۹۹ دلار، هدفون‌های Nothing را به گزینه‌ای ایدئال برای بسیاری از افراد تبدیل کرد که باعث افزایش فروش این محصول شد.

البته شرایط امروز با شرایطی که سال ۲۰۱۴ در بازار حکم‌فرما بود تفاوت‌های زیادی دارد و امروزه برای این‌ که واقعاً یک گوشی به موفقیت دست یابد باید ویژگی منحصربه‌فردی ارائه داده یا از ارزش فوق‌العاده‌ای برخوردار باشد که نتوان آن را نادیده گرفت. این امکان وجود دارد که Nothing گوشی هوشمند خود را با سود کم و مشخصات برتر نسبت به رقبا عرضه کند. علاوه‌براین امکان دارد این محصول قابلیت‌های مخفی دیگری داشته باشد که آن را از سایر گوشی‌های هوشمند بازار متمایز می‌کند. البته درشرایطی که Phone 1 چنین قابلیت‌هایی را ارائه ندهد، احتمال شکست آن وجود خواهد داشت.

قیمت Nothing Phone 1 چقدر خواهد بود؟

با توجه به ارزش این گوشی، شایعاتی منتشر شده است که نشان می‌دهد قیمت آن احتمالاً در حد محصولات میان‌رده خواهد بود. تا زمانی‌که اطلاعات بیشتری درمورد مشخصات و طراحی این گوشی نداشته باشیم، نمی‌توانیم درمورد قیمت دقیق آن نظر دهیم.

بااین‌حال، طبق اطلاعات فاش‌شده، StockX از اولین فروشندگان این گوشی هوشمند خواهد بود و فرض بر این است که برای مدتی کوتاه، تعداد محدودی از این دستگاه ازطریق این فروشنده به‌طور انحصاری عرضه شود.

طبق گزارش‌های جدید، انتظار می‌رود این دستگاه در سه‌ مدل با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت با رم ۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت با رم ۱۲ گیگابایت عرضه شود. قیمت احتمالی این سه مدل به‌ترتیب ۴۰۰، ۴۲۰ و ۴۵۰ دلار اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید