مقالات آموزشی

معرفی اولین ساعت هوشمند فسیل با سیستم عامل Wear OS 3

معرفی اولین ساعت هوشمند فسیل با سیستم عامل Wear OS 3

ساعت هوشمند فسیل Gen 6 Wellness Edition به تراشه اسنپدراگون 4100 پلاس مجهز و 299 دلار قیمت دارد.

اولین ساعت هوشمند فسیل با سیستم عامل Wear OS 3

بازار ساعت‌های اندرویدی از همیشه شلوغ‌تر است. پس از اینکه گوگل با پیکسل واچ وارد این بازار شد، حالا فسیل از اولین ساعت هوشمندش با سیستم عامل Wear OS 3 به نام Gen 6 Wellness Edition رونمایی کرده که 299 دلار قیمت دارد.

درست مانند ساعت هوشمند فسیل Gen 6 که سال گذشته معرفی شد، دستگاه جدید هم از چیپ اسنپدراگون +Wear 4100 استفاده می‌کند، اما برخلاف نسخه اصلی که به Wear OS مجهز شده بود، اولین محصول پوشیدنی فسیل با جدیدترین سیستم‌عامل ساعت هوشمند گوگل یعنی Wear OS 3 است.


اولین ساعت هوشمند فسیل با سیستم عامل Wear OS 3

تاکنون فقط پیکسل واچ، گلکسی واچ 4 و 5 سامسونگ و Montblanc Summit 3 به این سیستم‌عامل مجهز شده بودند. با این وجود، The Fossil Gen 6 Wellness Edition از برنامه‌هایی مانند اسپاتیفای و یوتیوب موزیک پشتیبانی می‌کند. هرچند دستیار گوگل ندارد، اما کاربران آن به الکسا دسترسی دارند.

«رابین وجورث»، سخنگوی فسیل این موضوع را تایید و اشاره کرد که مطمئن نیست چه زمانی دستیار گوگل برای ساعت‌های Wear OS 3 در دسترس قرار خواهد گرفت.

ویژگی‌های سلامت و تناسب اندام ساعت هوشمند فسیل

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این ساعت می‌توان به برنامه جدید Wellness اشاره کرد که ویژگی‌های سلامت و تناسب اندام از جمله اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، مناطق ضربان قلب، تشخیص خودکار تمرین و تخمین تناسب اندام قلبی با استفاده از VO2 Max را به کاربران ارائه می‌کند.

این ساعت هوشمند همچنین دارای سیستم ردیابی خواب بهبود یافته و پایش مداوم ضربان قلب در خارج از تمرین است.

سایر مشخصات Gen 6 Wellness Edition شامل نمایشگر 1.28 اینچی OLED همیشه روشن، 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی می‌شود. این دستگاه در اندازه 44 میلی‌متری و با سه گزینه رنگ مشکی، نقره‌ای و رزگلد عرضه می‌شود.

اولین دستگاه‌های آن از 17 اکتبر (25 مهر) با قیمت 299 دلار از فروشگاه‌ها و وب‌سایت فسیل قابل خرید است.

دیدگاهتان را بنویسید