مقالات آموزشی

معرفی عینک Mijia شیائومی

معرفی عینک Mijia شیائومی

عینک Mijia شیائومی با دوربین 50 مگاپیکسلی Quad Bayer، صفحه نمایش OLED سونی معرفی شد: قیمت عینک Mijia شیائومی 2699 یوان (تقریباً 31500 روپیه) است.


معرفی عینک Mijia شیائومی

 

عینک Mijia شیائومی توسط این شرکت چینی به بازار عرضه شده است. این عینک در وب سایت XiaomiYouPin لیست شده است و از 3 آگوست برای تامین مالی جمعی باز خواهد شد. مشخصات عینک فاش شده است، اما در زمان نگارش این مقاله، ما نتوانستیم جزئیات را بررسی کنیم.

ظاهراً عینک Mijia دارای یک دوربین چهار در یک چهار در یک 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 8 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تقسیم شده (OIS) است. گفته می شود این لیوان ها حدود 100 گرم وزن دارند. طبق گزارش، عینک Mijia دارای زوم اپتیکال 5 برابر و زوم هیبریدی 15 برابر است. عینک Mijia از شیائومی در وب‌سایت XiaomiYouPin برای سرمایه‌گذاری جمعی فهرست شده است. این عینک از 3 آگوست برای تامین مالی جمعی در دسترس خواهد بود. مشتریان واجد شرایط می توانند مستقیماً از وب سایت برای عینک Mijia شیائومی رزرو کنند. در این لیست قیمت و ویژگی های عینک Mijia شیائومی ذکر نشده است.

قیمت عینک Mijia شیائومی 

طبق گزارش SparrowNews، دوربین عینک Mijia شیائومی 2699 یوان (تقریباً 31500 روپیه) قیمت گذاری شده است. طبق گزارش ها، برای دوره شلوغی، دوربین عینک با قیمت 2499 یوان (تقریباً 29200 روپیه) در دسترس خواهد بود. شایان ذکر است که ما نتوانستیم به طور مستقل جزئیات قیمت یا مشخصات زیر را تأیید کنیم.

مشخصات دوربین عینک Mijia شیائومی

طبق گزارش‌ها، عینک Mijia شیائومی دارای یک دوربین چهار در یک چهار در یک 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 8 مگاپیکسلی است. گفته می شود این دوربین به قابلیت تقسیم OIS مجهز شده است. گفته می شود که زوم اپتیکال 5 برابر و زوم هیبریدی 16 برابر را ارائه می دهد. گفته می شود که به کاربران اجازه می دهد فیلم ها را در زمان واقعی ضبط کنند. گزارش شده است که از عملکرد عقبگرد و ضبط عجله سطح دوم پشتیبانی می کند. این گزارش افزود: عملکرد پس‌گرد می‌تواند محتوای تصویر را از 10 ثانیه قبل از فشار دادن شاتر حفظ کند.

بر اساس این گزارش، عینک Mijia شیائومی می تواند به گوشی هوشمند متصل شود و تصاویر را به سرعت وارد کند. گفته می شود که دارای یک پلتفرم محاسباتی مستقل ۸ هسته ای کوالکام اسنپدراگون است. گزارش ها اضافه کردند که این عینک ها نیز عینک های واقعیت افزوده (AR) هستند. عینک Mijia می تواند بین انگلیسی و چینی ترجمه شود. گفته می شود که ویژگی های بیشتری با به روز رسانی های OTA در آینده ارائه می شود.

ظاهراً این عینک ترکیبی از نمایشگر سونی Micro OLED و منشور نوری آزاد با بازده نوری 60 درصدی دارد. گفته می شود که برای تولید حداکثر روشنایی 3000 نیت طراحی شده است. طبق این گزارش، گواهینامه نور آبی کم رنگ راینلند آلمان را دریافت کرده است. ظاهراً عینک Mijia شیائومی دارای 3 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین گفته می شود که دارای وای فای دو بانده است و از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند. طبق گزارش ها، این باتری 10200 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی دارد. این گزارش اضافه کرد که این شرکت ادعا می کند که می تواند 100 دقیقه ویدیوی مداوم ضبط کند.


مقالات مربوطه

ساعت هوشمند Realme Watch 3

رونمایی از تبلت 5G ریلمی Pad X در بازار هند



دیدگاهتان را بنویسید