مقالات آموزشی

میانبر صفحه کلید برای صفحه چاپ

میانبر صفحه کلید برای صفحه چاپ

میانبر صفحه کلید برای صفحه چاپ

بسته به سخت افزار خود، می توانید از کلید لوگوی Windows + دکمه PrtScn به عنوان میانبر برای صفحه چاپ استفاده کنید. اگر دستگاه شما دکمه PrtScn را ندارد، می توانید از Fn + کلید لوگوی Windows  + Space Bar برای گرفتن اسکرین شات استفاده کنید و سپس می توانید آن را چاپ کنید. برای مکان یابی اسکرین شات های خود، File Explorer را از نوار وظیفه باز کنید. در صفحه پیمایش کناری، پوشه Pictures را انتخاب کرده و Screenshots را انتخاب کنید.


میانبر صفحه کلید برای صفحه چاپ

میانبر صفحه کلید برای صفحه چاپ

میانبر صفحه کلید برای صفحه چاپ. بسته به سخت افزار خود، می توانید از کلید لوگوی Windows + دکمه PrtScn به عنوان میانبر برای صفحه چاپ استفاده کنید. اگر دستگاه شما دکمه PrtScn را ندارد، می توانید از Fn + کلید لوگوی Windows + Space Bar برای گرفتن اسکرین شات استفاده کنید که می تواند چاپ شود.

کپی محتویات پنجره یا صفحه

روی پنجره ای که می خواهید کپی کنید کلیک کنید. ALT+PRINT SCREEN را فشار دهید. (CTRL+V) تصویر را در یک برنامه آفیس یا برنامه دیگر جایگذاری کنید. کل تصویر را روی صفحه کپی کنید همه چیزهایی را که می خواهید کپی کنید باز کنید و آن را به شکلی که می خواهید قرار دهید. PRINT SCREEN را فشار دهید. (CTRL+V) تصویر را در یک برنامه آفیس یا برنامه دیگر جایگذاری کنید. تصویر را اصلاح کنید

استفاده از ابزار Snipping برای گرفتن اسکرین شات

Start را انتخاب کنید، ابزار snipping را وارد کنید، سپس Snipping Tool را از نتایج انتخاب کنید. کلید لوگوی Windows + Shift + S را فشار دهید. برای Windows 8.1 یا Windows RT 8.1. از لبه سمت راست صفحه به داخل بکشید، Search را انتخاب کنید، ابزار snipping را در کادر جستجو وارد کنید و سپس Snipping Tool را از لیست نتایج انتخاب کنید. برای ویندوز 7.

میانبرهای صفحه کلید در ویندوز 

دسکتاپ را باز کنید و برنامه پین ​​شده به نوار وظیفه را در موقعیتی که با شماره مشخص شده است راه اندازی کنید. اگر برنامه از قبل در حال اجرا است، به آن برنامه بروید. کلید لوگوی ویندوز + Shift + شماره. دسکتاپ را باز کنید و یک نمونه جدید از برنامه را شروع کنید که به نوار وظیفه در موقعیتی که با شماره مشخص شده است پین شده است.

Snipping Tool را باز کنید و اسکرین شات بگیرید

کلید لوگوی Windows + Shift + S را فشار دهید. وقتی ناحیه ای را برای اسکرین شات خود انتخاب می کنید، دسکتاپ تیره می شود. حالت مستطیلی به طور پیش فرض انتخاب شده است. می‌توانید با انتخاب یکی از گزینه‌های زیر در نوار ابزار، شکل قطعه خود را تغییر دهید: حالت مستطیلی، حالت پنجره، حالت تمام صفحه و حالت فرم آزاد.

درج یک اسکرین شات یا بریده صفحه –

پروی سند در مکانی که می خواهید اسکرین شات را اضافه کنید کلیک کنید. در Excel، Outlook و Word: در تب Insert، در گروه Illustrations، روی Screenshot کلیک کنید. (در Outlook، یک پیام ایمیل باید باز باشد و نشانگر درج باید در متن پیام باشد.) در پاورپوینت: در تب Insert، در گروه Images، روی Screenshot کلیک کنید.


استفاده از صفحه کلید

Alt + F را فشار دهید تا منوی File باز شود، سپس P را فشار دهید تا دستور Print را انتخاب کنید. این ترفند در جعبه های محاوره ای نیز کار می کند. هر زمان که یک حرف زیرخط دار به گزینه ای در کادر محاوره ای پیوست شده است، به این معنی است که می توانید Alt به اضافه آن حرف را فشار دهید تا آن گزینه را انتخاب کنید.


شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر لیزری

شرکت پردیس چاپگر باران (سهامی خاص)
تلفن : 02188341919


دیدگاهتان را بنویسید