مقالات آموزشی

نحوه اتصال پرینتر Canon به WiFi

نحوه اتصال پرینتر Canon به WiFi بدون کابل

نحوه اتصال پرینتر Canon به WiFi

چگونه پرینتر را به‌صورت بی‌سیم به لپ‌تاپ وصل کنیم ؟در این مقاله نحوه اتصال پرینتر Canon به WiFi بدون کابل به صورت ساده و کاربردی بیان می شود. برای آشنایی با این موضوع تا پایان با ما همراه باشید.


برای خرید کارتریج ایرانی از مرجع تخصصی و تولید کننده اصلی کلیک کنید.


اتصال پرینتر Canon به WiFi بدون کابل

چگونه چاپگر Canon را به WiFi بدون کابل وصل کنیم؟ آیا این سؤالی است که شما را به چالش می اندازد؟ خوب ، مطمئناً بدون نیاز به طی کردن یک فرایند بسیار پیچیده ، می توانید این کار را عملی کنید. شما باید بتوانید چاپگر خود را به راحتی به شبکه WiFi متصل کنید و چاپ تا زمانی امکان پذیر باشد که کامپیوتر یا دستگاه و چاپگر شما به همان شبکه WiFi متصل باشند.

چاپگرها در سال های اخیر بسیار پیشرفت کرده اند و بسیاری از آن ها از اتصال مادون قرمز یا بلوتوث برای اتصال استفاده می کنند در حالی که برخی از چاپگرها دارای درگاه های اترنت و آداپتورهای بی سیم یکپارچه هستند.


برای شارژ کارتریج لیزری و دیدن قیمت شارژ کارتریج لیزری کلیک کنید
02188322120


مراحل اتصال پرینتر Canon به WiFi

برای انجام این کار به سادگی چاپگر را روشن کنید و به رابط کاربری بروید تا مطمئن شوید WiFi روشن است یا خیر. شبکه بی سیم را انتخاب کنید ، در صورت نیاز رمز عبور را وارد کنید و آدرس IP توسط چاپگر از شبکه یکپارچه گرفته می شود. با این وجود ، هر چاپگر قادر به انتخاب شبکه خاص است.

ممکن است یک نرم افزار برای تنظیم وجود داشته باشد که به معنای آن است که شما باید برای یافتن شبکه همان کار را اجرا کرده و سپس تنظیم را به پایان برسانید. اگر چاپگر دارای درگاه اترنت باشد ، می توان آن را به راحتی در نزدیکی سوئیچ و یا روتر نصب کرد. این به شما کمک می کند تا دستگاه را روی شبکه WiFi خود قرار دهید.


ببشتر بخوانید :نحوه تنظیم پیش فرض رمز عبور WiFi پرینتر HP


نحوه اتصال پرینتر Canon به WiFi

خرید کارتریج لیزری از مرجع تخصصی انواع کارتریج در تهران

02188322120


هر زمان که سعی کنید چاپگر خود را روی رایانه تنظیم کنید ، چاپگر را پیدا می کند و می توانید درایورهای مورد نیاز را نصب کنید. همچنین می توانید چاپگر خود را به عنوان چاپگر محلی (USB) اضافه کنید. در رایانه های ویندوز ، هنگامی که اعلان ورود به درگاه را دریافت کردید ، پورت TCP / IP را برای وارد کردن آدرس IP چاپگر انتخاب کنید.

پیشنهاد ویژه: نحوه رفع مشکل عدم اتصال پرینترHP بهWiFI

اتصال چاپگر Canon به WiFi

فرض کنید چاپگر فقط USB داشته باشد و مایل هستید بدون کابل به WiFi وصل شوید. برای دستگاه های Mac ، می توانید از اتصال AirPort Express ، AirPort Extreme  یا AirPort Time Capsule برای اتصال دستگاه چاپگر و به اشتراک گذاری آن در شبکه Wi-Fi استفاده کنید.

Google Cloud Print همچنین گزینه ای است که چاپگر را به اینترنت وصل می کند. برای ثبت نام Google Chrome لازم است. بعد از تنظیمات ، به نمایش تنظیمات پیشرفته بروید. گزینه Google Cloud Print را در اینجا پیدا خواهید کرد و سپس Add P

rinters را انتخاب کنید. اگر می خواهید چاپگر قدیمی خود را به حساب Google خود پیوند دهید ، روی Classic Printer کلیک کنید.


ببشتر بخوانید : نحوه نصب wifi پرینتر EPSON L۸۰۵


برای دریافت خدمات تعمیر وسرویس پرینتر لیزری در تخصصی ترین مرکز تعمییرات پرینتر و شارژ کارتریج کافیست با ما تماس بگیرید  02188322120  تا کارشناسان ما در اسرع وقت برای ارائه خدمات با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید