مقالات آموزشی

نحوه ارسال پیامک به شخصی که شما را بلاک کرده است

نحوه ارسال پیامک به شخصی که شما را بلاک کرده است

آیا مشکوک هستید که نمی توانید به کسی پیامک ارسال کنید زیرا شماره تلفن شما را مسدود کرده است؟ ما راه های جایگزینی را برای رسیدن به آنها به شما نشان خواهیم داد. توجه داشته باشید که خرابی شبکه تلفن همراه گاهی اوقات از ارسال تماس و پیام جلوگیری می کند. بنابراین، قبل از اینکه بخواهید از طریق پلتفرم‌ها پیامک ارسال کنید، مطمئن شوید که شخصی که می‌خواهید پیامک ارسال کنید، واقعاً شما را مسدود کرده است.در این مقاله همراه ما باشید تا با نحوه ارسال پیامک به شخصی که شما را بلاک کرده است بیشتر بیاموزیم .

نحوه ارسال پیامک به شخصی که شما را بلاک کرده است

اگر تأیید کرده‌اید که شماره شما مسدود شده است، از طریق روش‌ها یا پلتفرم‌های فهرست‌شده در زیر، پیامک ارسال کنید.

از یک شماره تلفن متفاوت استفاده کنید

اگر نمی توانید با شخصی از شماره اصلی خود تماس بگیرید، پیامک را از شماره تلفن دیگری ارسال کنید.

شماره تلفن ثانویه ندارید؟ یک سیم کارت جدید بخرید یا با تلفن دوست یا خویشاوند (شماره) پیامک کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از برنامه‌هایی مانند Google Voice، Skype و غیره، یک شماره تلفن اضافی در دستگاه خود تنظیم کنید. اگر نمی‌خواهید از شماره ثانویه «واقعی» خود استفاده کنید، یک شماره تلفن رایتر ناشناس دریافت کنید.

از برنامه های پیام رسانی فوری یا رسانه های اجتماعی استفاده کنید

اگر شخصی که از دستگاه Android استفاده می‌کند شماره شما را مسدود کند، نمی‌توانید از طریق پیامک، تماس تلفن همراه یا پیام‌رسانی RCS با او تماس بگیرید. وقتی یک کاربر آیفون شماره شما را مسدود می‌کند، نمی‌توانید از طریق iMessage، FaceTime، تماس‌های تلفن همراه و پیام‌های SMS با آن شخص ارتباط برقرار کنید.

نحوه ارسال پیامک به شخصی که شما را بلاک کرده است

جالب اینجاست که همچنان می‌توانید در برنامه‌های پیام‌رسانی فوری و پیامک شخص ثالث مانند واتس‌اپ، تلگرام و سیگنال با او تماس بگیرید. اگر آن شخص شما را در این برنامه‌های پیام‌رسانی مسدود کرده است، از یک دوست مشترک بخواهید که شما و آن شخص را به یک چت گروهی اضافه کند. همچنین می توانید از طریق پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک مسنجر، توییتر، اسنپ چت یا اینستاگرام به آنها دسترسی پیدا کنید. اگر حساب‌های رسانه‌های اجتماعی اصلی شما را مسدود کردند، از یک حساب دیگر در فیسبوک یا اینستاگرام به آنها پیامک ارسال کنید. شماره تلفن یا نام کاربری شخص را در این برنامه ها جستجو کنید و برای آنها پیام ارسال کنید. اگر شما را در پلتفرم مسدود نکرده باشند، متن شما را دریافت خواهند کرد.

برنامه های پیام متنی

 

نحوه ارسال پیامک به شخصی که شما را بلاک کرده است

برنامه‌های پیام‌رسانی و تماس صوتی مانند SpoofCard به شما این امکان را می‌دهند تا برای محافظت از اطلاعات شخصی خود شماره‌های تلفن مجازی ایجاد کنید. همچنین می توانید از شماره مجازی برای تماس یا پیامک با افرادی که شما را مسدود کرده اند استفاده کنید. برنامه SpoofCard برای دانلود در فروشگاه App و Google Play موجود است. می‌توانید ویژگی‌های برنامه را به صورت رایگان امتحان کنید، اما برای ارسال پیام‌های متنی با شماره مجازی خود باید اعتبار برنامه را خریداری کنید. از خدمات ارسال پیامک ناشناس استفاده کنید

برای ارسال پیامک به کسی که شما را مسدود کرده است، به نرم افزار اضافی یا شماره جدید نیاز ندارید. سرویس های مبتنی بر وب مانند AnonymousText.com به شما امکان می دهد پیام های متنی ناشناس را به صورت آنلاین به شماره های محلی و بین المللی ارسال کنید. با TextforFree، می‌توانید پیام‌های متنی رایگان (ناشناس) را به صورت رایگان به شماره‌های تلفن ایالات متحده ارسال کنید. SendAnonymousSMS یکی دیگر از سرویس های پیامک مبتنی بر وب است که ارزش ذکر را دارد.

نحوه ارسال پیامک به شخصی که شما را بلاک کرده است

هر دو TextforFree و SendAnonymousSMS برای استفاده رایگان هستند. ارسال متن از طریق AnonymousText مستلزم پرداخت یکباره 1.49 دلاری است. اگر متن شما از محدودیت 160 نویسه بیشتر شود، برای هر 150 کاراکتر اضافی 0.50 دلار می پردازید

. با مرورگر وب می‌توانید به این وب‌سایت‌ها/خدمات در تلفن همراه، رایانه یا هر دستگاهی که دارای اینترنت فعال است دسترسی داشته باشید.

از یک آدرس iMessage استفاده کنید

اگر شخصی شماره تلفن iMessage شما را مسدود کرد، می‌توانید از طریق آدرس ایمیل Apple ID خود با او تماس بگیرید. اما ابتدا مطمئن شوید که iPhone یا iPad شما می تواند مکالمات را از آدرس ایمیل شما شروع کند.

به Settings > Messages > Send & Receive رفته و آدرس ایمیل iMessage مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از آن، آدرس ایمیل را دوباره در بخش “شروع مکالمات جدید از” انتخاب کنید.

نحوه ارسال پیامک به شخصی که شما را بلاک کرده است

هنگامی که علامت تیکی در کنار آدرس ایمیل انتخاب شده ظاهر می شود، به ارسال متن برای شخص ادامه دهید.

توجه: اگر گیرنده آدرس ایمیل شما را در کارت تماس شما در دستگاه خود ذخیره نکرده باشد، ممکن است پیام‌های شما ارسال نشود. یا اگر گیرنده آدرس ایمیل شما را نیز در دستگاه خود مسدود کرده است.

با شخص تماس بگیرید

اگر هنوز نمی توانید به کسی پیامک ارسال کنید، در عوض با او تماس بگیرید. اگر تماس شما همچنان به پست صوتی می رود، احتمال زیادی وجود دارد که شخص شما را مسدود کرده باشد. با این حال، همچنان می‌توانید با آن شخص تماس بگیرید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که شناسه تماس گیرنده خود را مخفی کنید. اگر iPhone یا iPad دارید، به Settings > Phone > Show My Caller ID بروید و Show My Caller ID را خاموش کنید.

نحوه ارسال پیامک به شخصی که شما را بلاک کرده است

بسته به مدل دستگاه و نسخه سیستم عامل، پنهان کردن شناسه تماس گیرنده در تلفن های اندرویدی متفاوت است. با این حال، معمولاً گزینه پنهان کردن شناسه تماس گیرنده را در منوی برنامه تلفن یا شماره گیر پیدا خواهید کرد. برای دستورالعمل های گام به گام به دفترچه راهنمای تلفن خود مراجعه کنید یا با سازنده دستگاه خود تماس بگیرید. اگر آدرس ایمیل او را دارید و نیاز فوری دارید با او تماس بگیرید، می‌توانید به او ایمیل بزنید. اگر ایمیل های شما تحویل داده نشد یا پاسخی دریافت نکردید، احتمالا آدرس ایمیل شما را نیز مسدود کرده اند.


10 راه برای رفع مشکل عدم تماس گوشی اندروید

دیدگاهتان را بنویسید