مقالات آموزشی

نحوه اشتراک گذاری استوری‌های طولانی‌تر در اینستاگرام

نحوه اشتراک گذاری استوری‌های طولانی‌تر در اینستاگرام

در این مقاله آموزشی به ترفندهایی برای به اشتراک‌گذاری ویدیوهای طولانی در استوری اینستاگرام اشاره کرده است.

 

نحوه اشتراک گذاری استوری‌های طولانی‌تر در اینستاگرام

محدودیت ۱۵ ثانیه‌ای برای ویدیوهای به اشتراک گذاشته‌شده در استوری اینستاگرام همیشه یکی از گلایه‌های اصلی کاربران این شبکه اجتماعی بوده است. اگرچه در سال جاری این مقدار به ۶۰ ثانیه افزایش پیدا کرده است؛ اما هنوز نمی‌توان ویدیوهای طولانی‌تر را در قالب استوری به اشتراک گذاشت. دراین مقاله پیش رو به‌سراغ روش‌هایی برای بالا‌بردن تایم استوری اینستاگرام و تغییر تنظیمات زمان استوری اینستاگرام خواهیم رفت.

بالا‌بردن تایم استوری اینستاگرام

احتمالاً می‌دانید که اینستاگرام به‌شکل خودکار اقدام به برش‌دادن ویدیوهای طولانی برای قرار‌دادن در قسمت استوری‌ها می‌کند؛ اما در اغلب اوقات این فرایند به‌درستی انجام نمی‌شود و احتمال دارد برش‌های صورت‌گرفته در قسمت‌های مهم ویدیو انجام شوند. برای رفع مشکل گفته شده می‌توانید به‌سراغ برنامه‌های ویرایشگر ویدیو یا ویرایشگر ویدیو پیش‌فرض موبایل یا تبلت خود بروید.

یکی دیگر از راهکارهای کاربردی برای بالا‌بردن تایم استوری اینستاگرام، افزایش سرعت پخش ویدیو است. چنین ویژگی‌ای در اغلب ویرایشگرهای ویدیو مخصوص گوشی‌های هوشمند به چشم می‌خورد. برای مثال اگر ویدیو مورد‌نظر شما تنها چند ثانیه از ۶۰ ثانیه فراتر می‌رود، می‌توانید با افزایش سرعت پخش آن، مدت زمان آن را به کمتر از ۶۰ ثانیه کاهش دهید، بدون اینکه تأثیر چندانی روی خود ویدیو داشته باشید.

۱. بالا‌بردن تایم استوری اینستاگرام با Story Cutter

همان‌طور که از نام برنامه Story Cutter مشخص است، ابزاری اختصاصی برای برش‌دادن ویدیوها جهت به‌اشتراک‌گذاشتن در استوری‌های اینستاگرام به‌شمار می‌رود. اگرچه رابط کاربری اپ از جذابیت چندان بالایی برخوردار نیست؛ اما می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان اقدام به برش‌دادن ویدیوها کند و نتیجه دلخواه را در اختیار کاربر قرار دهد.

نحوه اشتراک گذاری استوری‌های طولانی‌تر در اینستاگرام

برای کار با اپلیکیشن Story Cutter تنها کافی است تا ویدیوی مورد‌نظر خود را وارد آن کنید تا برنامه آن‌ها را در قالب قطعات ۱۵ ثانیه‌ای به شما تحویل دهد. سپس قادر خواهید بود کلیپ‌های ایجاد‌شده را به‌ترتیب در استوری‌های اینستاگرام بارگذاری نمایید. این اپ برای استفاده در سایر پلتفرم‌ها مثل استوری‌های واتساپ و اسنپ چت هم کارآمد است.

دیدگاهتان را بنویسید