مقالات آموزشی

 نحوه بازگشت منو قدیمی به  ویندوز ۱۱

 نحوه بازگشت منو قدیمی به  ویندوز ۱۱

اگر دوست دارید منو قدیمی کلیک‌راست که در ویندوز ۱۰ به آن عادت کرده بودید، به ویندوز ۱۱ بیاورید، این مقاله‌ی آموزشی را از دست ندهید.در این مقاله ما راهنمای مفصلی در مورد نحوه بازگشت منوی زمینه قدیمی به ویندوز ۱۱ را به اشتراک می گذاریم. بیایید بررسی کنیم.

بحث‌های زیادی درباره‌ی ظاهر و نحوه‌ی عملکرد متفاوت ویندوز ۱۱ وجود دارد. یکی از تغییرات ویندوز ۱۱ درمقایسه‌با ویندوز ۱۰ منو کلیک‌راست جدید طراحی‌شده است که احتمال دارد با سلیقه‌ی بسیاری از کاربران مطابقت نداشته باشد. اگر ترجیح می‌دهید به فرمت قبلی این منو در ویندوز ۱۰ برگردید، در‌ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید منو قدیمی کلیک‌راست را در ویندوز ۱۰ بازیابی کنید.


خرید کارتریج لیزری از مرجع تخصصی انواع کارتریج در تهران

0218832212


مراحل بازگشت به منوی قدیمی در ویندوز ۱۱

مهم: از آنجا که این فرآیند نیاز به تغییر در رجیستری دارد ، لطفاً مراحل را با دقت دنبال کنید. در صورت امکان ، قبل از انجام مراحل ، از فایل های مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

۱. ابتدا ، را فشار دهید Windows Key + R دکمه صفحه کلید با این کار کادر محاوره ای RUN باز می شود.

نحوه بازگشت منو قدیمی به ویندوز ۱۱

2. در کادر محاوره ای RUN ، وارد کنید Regedit و کلید Enter را فشار دهید.

۳. با این کار ویرایشگر رجیستری باز می شود. حرکت در جاده:

ComputerHKEY_CURRENT_USERSOFTWARECLASSESCLSID


برای خرید کارتریج ایرانی از مرجع تخصصی و تولید کننده اصلی کلیک کنید


4- اکنون ، در پوشه CLSID ، روی یک فضای خالی در سمت راست راست کلیک کرده و New> Key را انتخاب کنید. سپس قرار دهید {86ca1aa0-34aa-4e8b-a509-50c905bae2a2} به عنوان یک نام کلیدی

۵. اکنون روی کلیدی که ایجاد کرده اید راست کلیک کرده و آن را انتخاب کنید جدید> کلیدبه کلید جدید را نامگذاری کنید

InprocServer32

6. پوشه InprocServer32 را انتخاب کنید. در پنجره سمت راست ، دوبار کلیک کنید (پیش فرض) کلید کنید و بدون ایجاد هیچ تغییری با کلیک کردن آن را ببندید باشه دکمه

این است! شما آماده ای. حالا ویرایشگر رجیستری را ببندید و کامپیوتر را راه اندازی مجدد کنید. پس از راه اندازی مجدد ، منوی زمینه را با دکمه سمت راست کامل ویندوز ۱۱ مشاهده خواهید کرد.

بنابراین ، این راهنما در مورد  نحوه بازگشت منو قدیمی به ویندوز ۱۱ است.


برای دریافت خدمات تعمیر وسرویس پرینتر لیزری در تخصصی ترین مرکز تعمییرات پرینتر و شارژ کارتریج کافیست با ما تماس بگیرید  02188322120  تا کارشناسان ما در اسرع وقت برای ارائه خدمات با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید