مقالات آموزشی

نحوه نصب و تنظیمات پرینترهای hp p2035

نحوه نصب و تنظیمات پرینترهای P2035

hp p2035در دسته پرینتر‌های تک رنگ قرار گرفته و می‌توان آن را به راحتی بین سیستم‌های مختلف یک شرکت به اشتراک گذاشت. در این مقاله قصد داریم به، نحوه نصب و تنظیمات پرینترهای hp p2035 پرداخته و مشکلات رایج آن را نیز بگوئیم. پس اگر از کاربران این پرینتر هستید، با ما همراه باشید.

نحوه نصب و تنظیمات پرینترهای hp p2035

قبل از هرکاری، ابتدا باید درایور مورد نیاز پرینتر را از سایت کمپانی سازنده دانلود کنید.

 بیشتر بخوانید:دانلود درایور پرینتر لیزری اچ پی P2035

البته برای دانلود درایور پرینتر لیزری تک‌کاره سیاه‌وسفید مدل P2035 می‌توانید کلیک کنید .

آموزش نصب درایور پرینترهای hp 2035

  • بعد از دانلود درایور مورد نظر، آن را از حالت زیپ بیرون آورده و سپس روی آن کلیک کنید.
  • در این بخش، پنجره‌ای به نام HP laserjet p2035 series باز شده و قوانین و مقررات را به شما نشان خواهد داد. برای موافقت با قوانین، در کادر خالی تیک زده و دکمه next را بزنید.
  • پرینتر را روشن کرده و کابل usb را از پرینتر به سیستم متصل کنید.
  • در این مرحله باید، به درایور زمان دهید تا به طور کامل و موفقیت آمیز روی سیستم نصب شود.
  • بعد از گذراندن این مرحله، برای امتحان دستگاه، برگه‌ای پرینت بگیرید.

    برای خرید کارتریج ایرانی از مرجع تخصصی و تولید کننده اصلی کلیک کنید.

ایرادات و تنظیمات چاپگر hp 2035

بعد از مدتی استفاده از پرینتر ۲۰۳۵، مانند هر وسیله دیگری اشکالاتی در کارکرد آن ظاهر می‌شود. بسیاری از این ایرادات ریشه در، تنظیمات چاپگر hp 2035 دارند. در ادامه به معرفی برخی از این ایرادات پرداخته و راهکار‌هایی را برای رفع آن‌ها می‌گوئیم:

افتادن نقاط سیاه روی سند چاپی

چند وقتی است که روی اسناد چاپی، نقاط سیاه رنگی می‌افتد. شاید در ابتدا گمان کنید که، این کارتریج دستگاه است که دچار مشکل شده اما این طور نیست. پرینتر نیز مانند هر وسیله دیگری، برای عملکرد بهتر و بیشتر نیاز به نظافت دارد. پس اگر تا به حال پرینتر را تمیز نکرده‌اید، دست به کار شوید و با کمی الکل ایزوپروپیل و یک دستمال لطیف قطعات پرینتر ۲۰۳۵ را به آرامی تمیز کنید. به یاد داشته باشید که، برخی از قطعات به ار رفته در پرینتر، ظریف و حساس هستند پس عجله نکرده و با آرامش تمیزکاری کنید. تمام نقاط پرینتر را از تونر پاک کنید.

نحوه نصب و تنظیمات پرینترهای hp p2035

بهتر است برای عملکرد بهتر و بیشتر پرینتر، هر چند وقت یکبار آن را با الکل ایزوپروپیل تمیز کنید

افتادن نقاط سفید رنگ روی سند چاپی

برگه پرینت را بر می‌دارید و مشاهده می‌کنید که، نقاط سفید رنگی روی سند افتاده و از کیفیت آن کاسته است. چند عامل می‌تواند باعث به وجود آمدن این مشکل باشد، اول اینکه کاغذ انتخابی از کیفیت مناسبی برخوردار نبوده و مرطوب باشد. دوم این فایل انتخابی است که، از کیفیت خوبی برخوردار نیست. آخرین دلیل هم مربوط به خرابی کارتریج است.

افتادن خطوط عمودی سیاه رنگ

یکی از نشانه‌هایی که به شما، خبر می‌دهد وقت تعویض کردن درام رسیده، افتادن خطوط عمودی سیاه است. وجو حط و خش فراوان روی درام، می‌تواند از کیفیت چاپ کاسته و در نهایت باعث چنین مشکلی شود.

چشمک زدن چراغ زرد در چاپگر hp p2035

هنگامی که چراغ چاپگر شروع به چشمک زدن کرده و نور زرد را نشان می‌دهد، یعنی مشکلاتی در رابطه با کارتریج وجود دارد. اغلب اوقات تونر رو به اتمام است و باید تعویض شود.

پرینتر کار نمی‌کند

اگر هیچ پاسخی از دستگاه دریافت نکرده و نمی‌دانید باید عیب یابی را از کجا شروع کنید، مراحلی که در ادامه می‌گوئیم را دنبال کنید:

  • در اولین قدم اطمینان حاصل کنید که، چراغ Ready پرینتر ۲۰۳۵ روشن است. اگر چراغ روشنی نمی‌بینید اتصالات برق و منبع تغذیه را بررسی کرده و از وجود جریان برق در آن اطمینان حاصل کنید.
  • اتصالات کابل usb بین پرینتر و سیستم را چک کرده و ببینید که کابل سالم است یا نه. از یک کابل usb دیگر استفاده کنید و ببینید که پرینتر با کابل جدید کار می‌کند یا نه؟
  • از کاغذ استاندارد و مناسب پرینتر استفاده کنید. برای اطلاع از کاغذ مناسب پرینتر، به دفترچه راهنمای پرینتر مراجعه کرده و ببینید کدام کاغذ را توضیه کرده است.
  • سینی کاغذ را بررسی کرده و ببینید که کاغذ دارد یا خیر. گاهی اوقات نیز این گیر کردن کاغذ در پریتر است، مه مانع از کارکرد صحیح دستگاه می‌شود.
  • درایور پرینتر را از یاد نبرید، باید آن را هم بررسی کنید و ببینید که درایور مخصوص این پرینتر را نصب کرده‌اید یا نه؟

بعد از چک کردن تمامی این موارد و روشن شدن پرینتر، به سرعت برگه‌ای از دستگاه پرینت بگیرید. اگر سند چاپی به درست پرینت نشود، یعنی مشکلات سخت افزاری در دستگاه وجود دارد.

برای خرید کارتریج لیزری در تخصصی ترین مرجع فروش انواع کارتریج لیزری

02188322120

Error پرینترهای hp 2035

Error پرینترهای hp 2035، اغلب در هنگامی که دستگاه دچار مشکلات خاصی است، روی صفحه نمایش پرینتر ظاهر می‌شوند. با دانستن معنا و مفهوم این ارور‌ها، می‌توانید به راحتی آن‌ها را عیب یابی کرده و تعمیر کنید.

خطای XXXX Supply memory error: جدا نکردن نوار‌های نارنجی رنگ کارتریج، در هنگام نصب آن در دستگاه باعث نمایش چنین خطایی می‌شود. برای رفع این مشکل باید، کارتریج را از پرینتر بیرون آورده، نوار را جدا کرده و کارتریج را دوباره نصب کنید.

پرینترهای hp 2035

باید قطعه پلاستیکی نارنجی رنگی که روی چیپست قرار دارد را نیز، از کارتریج جدا کنید.

نحوه نصب و تنظیمات پرینترهای hp p2035

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

دیدگاهتان را بنویسید