مقالات آموزشی

همکاری Colordyne Technologies و Kao Collins Inkjet

همکاری Colordyne Technologies و Kao Collins Inkjet

این توسعه مشترک از عملکرد ثابت شده با کیفیت بالای طراحی موتور سری 3800 Colordyne و جوهرهای LUNAJET Kao استفاده می کند تا راه حل جوهرافشان مبتنی بر آب سازگار با محیط زیست جدید برای چاپ دیجیتال روی برچسب ها ایجاد کند.

همکاری Colordyne Technologies و Kao Collins Inkjet

Colordyne Technologies، تولید کننده پیشرو موتورهای چاپ جوهر افشان دیجیتال، و Kao Collins, Inc.، ارائه دهنده پیشرو فرمولاسیون جوهر، همکاری استراتژیک خود را از طریق توسعه سری 3800 WB – Retrofit، یک چاپ پیزو مکانیکی جدید مبتنی بر آب پایدار ادامه می دهند.

موتور برای برچسب ها و بسته بندی های وب باریک. این توسعه مشترک از عملکرد ثابت شده با کیفیت بالای طراحی موتور سری 3800 Colordyne و جوهرهای LUNAJET Kao استفاده می کند تا راه حل جوهرافشان مبتنی بر آب سازگار با محیط زیست جدید برای چاپ دیجیتال روی برچسب ها، بسته بندی فیلم های انعطاف پذیر و سایر بسترهای غیر متخلخل ایجاد کند.

سری 3800 WB از فناوری هد پرینت پیزو مکانیکی Kyocera برای تولید کیفیت 600×600 dpi با سرعت حداکثر 300 فریم در دقیقه استفاده می کند. در طراحی انعطاف‌پذیر، موتور چاپ مبتنی بر آب جدید در پیکربندی‌های عرض چاپ از 4.25 تا 17 اینچ ارائه می‌شود و تا 7 رنگ را در جهت فرآیند پشتیبانی می‌کند.

موتور WB سری 3800 Colordyne در حال حاضر به عنوان یک راه حل مقاوم سازی موجود است که می تواند بر روی یک پرس فلکسو موجود نصب شود و آن را به یک پلت فرم چاپ و تبدیل هیبریدی تک پاس تبدیل کند. کریس راجرز، معاون رئیس شرکت Kao Collins گفت: «LUNAJET اولین جوهر جوهر افشان مبتنی بر آب و رنگدانه در نوع خود است .

ما یک رویکرد سفارشی و مشاوره ای برای توسعه راه حل های جوهر افشان خود داریم. کار با Colordyne به ما امکان می دهد محصولات نوآورانه خود را برای ارائه موتورهای چاپ دیجیتال و مجموعه جوهر افشان که برای نیازهای چاپ خاص هر مشتری طراحی شده اند ترکیب کنیم. این به هر دو شرکت ما اجازه می دهد. برای ارائه ارزش بیشتر به هر مشتری که با این فناوری خدمات ارائه می دهیم.”

LUNAJET فناوری اختصاصی کائو کالینز است که به نام نانو پراکندگی شناخته می شود که غلظت رنگدانه را افزایش می دهد تا جوهر بتواند قطره قطره به طور یکنواخت روی سطح پخش شود. این فرآیند همچنین میزان جوهر روی سطح زیرلایه را کاهش می‌دهد، که امکان خشک شدن فوق‌العاده سریع و نتایج چاپ صاف و عالی با رنگ‌های زنده را فراهم می‌کند.

جوهر دوستدار محیط زیست LUNAJET علاوه بر ایمن بودن برای بسته بندی مواد غذایی، مقادیر بسیار کمی از ترکیبات آلی فرار (VOCs) را منتشر می کند که تاثیر آن بر محیط کار و محیط را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. مزایای LUNAJET آن را به بهترین گزینه جوهر برای چاپگرهای صنعتی بسته بندی مواد غذایی و بسته بندی دارویی تبدیل می کند.

تیلور باکتورپ، مدیر فروش و بازاریابی در Colordyne Technologies گفت: “ما با هم محصولی نوآورانه برای ارائه به بازارها و برنامه های کاربردی جدید ایجاد کرده ایم.” “آنچه رویکرد ما را منحصر به فرد می کند گفتگوی آزاد است که با مشتری داریم. این به ما امکان می دهد نیازهای مشتری را عمیقاً درک کنیم، بنابراین می توانیم راه حلی ایجاد کنیم که رویکرد موتور چاپ دیجیتال سفارشی ما را با فرمول جوهر سفارشی Kao Collins ترکیب کند. نتیجه نهایی این است که امروزه و در آینده به کسب و کار دیجیتالی مشتری مزیت رقابتی می دهد.”

برای اطلاعات بیشتر به www.colordynetech.com مراجعه کنید.

لطفاً برای اطلاعات به روز به وب سایت Kao Print مراجعه کنید:www.kaoprint.com


 

 برای مشاهده مقاله CMYUK با پیشرفت های ویژه ای در چاپ جوهر رزین کلیک کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید