مقالات آموزشی

کوله پشتی نیرومند دنیای مجازی hp

کوله پشتی نیرومند دنیای مجازی hp

این کامپیوتر گزینه مناسبی است برای انواع کسب و کارها ، نمایشگاه های خودرو ، بنگاه های املاک و یا هر تجارتی که بتوان در آن از مجازی سازی استفاده کرد.

کوله پشتی نیرومند دنیای مجازی hp به فروشندگان خودرو یا املاک اجازه می‌دهد تا کالا و محصول خود را به نحوی به مشتریان ارائه دهند که پیش از این امکان آن وجود نداشته و خریداران می‌ توانند بدون هیچ نگرانی آن را از هر زاویه ایی بررسی کرده و حتی خود را در کنار آن احساس کنند بنابراین فروش با این روش بسیار آسان تر بوده و مشتریان با رضایت بسیار بالاتری خریدخواهند کرد.

کوله پشتی نیرومند دنیای مجازی hp

کوله پشتی نیرومند دنیای مجازی hp بسیار قویتر است از سری تولید شده قبل که برای بازی به فروش رسیده ، زیرا 2 عدد پردازنده Intel Core i7 به همراه پردازنده گرافیکی Nvidia Quadro P5200 و 32GB حافظه RAM قدرتی تقریباً 2 برابری را به این دستگاه داده تا بالاترین کیفیت تصاویر خروجی را به بینندگان ارائه نماید

از آنجا که سیستم های دنیای مجازی اغلب روی بازی ها و تفریحات تمرکز کرده اند،  جای این محصولات در دنیای تجارت و فروش بسیار خالی بوده و حتی برای مباحث آموزشی می‌تواند بسیار پرکاربرد باشند.

کوله پشتی نیرومند دنیای مجازی hp

بطور مثال تصور کنید آموزش رانندگی با تریلی را بصورت مجازی در اتاق خانه انجام دهید و یا مطالبی که برای سفر به فضا باید آموخت را پشت میز کارتان بی‌آموزید حتی پیشنهاد میکنیم که با کمی بررسی به راحتی میتوان از این محصولات در آمورش های نظامی و تمرین های بخصوص برای نیروهای یگان ویژه نیز بهره برد.


برای دریافت خدمات تعمیر وسرویس پرینتر لیزری در تخصصی ترین مرکز تعمییرات پرینتر و شارژ کارتریج کافیست با ما تماس بگیرید  02188322120  تا کارشناسان ما در اسرع وقت برای ارائه خدمات با شما تماس بگیرند.


دیدگاهتان را بنویسید