مقالات آموزشی

شناسایی کارتریج اصلی و اورجینال canon

شناسایی کارتریج اصلی و اورجینال canon

اطلاعات زیر به شما کمک می کند تا خطرات استفاده از محصولات تقلبی کانن canon را بفهمید ، چگونگی شناسایی  کارتریج لیزری اصلی  از کارتریج تقلبی و هم چنین اگر فکر می کنید یک محصول  تقلبی خریداری کرده اید چه کاری باید انجام دهید.

  1. در این مقاله به بررسی این موارد پرداخته ایم:1-خطرات استفاده از محصولات تقلبی کانن
    2-نحوه شناسایی محصولات تقلبی کانن
    3-اگر فکر می کنید محصول تقلبی خریداری کرده اید چه باید کرد؟

خطرات استفاده ازکارتریج تقلبی و فیک کانن

ایمنی

محصولات تقلبی Canon با استانداردهای دقیق کیفیت محصولات اصلی Canon تولید و آزمایش نشده اند و ممکن است به شما یا محصول شما آسیب برساند. به عنوان مثال ، باتری های تقلبی می توانند گرمای بیش از حد تولید کنند ، در صورت استفاده نشت کنند یا منفجر شوند و باعث صدمه جدی شخصی یا صدمات جبران ناپذیری به محصول شما مانند پرینتر شما شوند.

کیفیت
کارتریج تونر و جوهر تقلبی Canon می تواند نشت کند ، جلوی چاپ چاپگر را بگیرد و یا منجر به تار شدن و رگه زدگی رنگ شود. بعضی از کارتریج های طرح نیز  به طور قابل توجهی ظرفیت چاپ  بسیار پایینی نسبت به کارتریج های اصلی کنون را دارند. ظرفیت چاپ بعضی از کارتریج های طرح که کانن آزمایش کرده است 28 تا 69 درصد پایین تر  از ظرفیت چاپ در مقایسه با کارتریج های اصلی کانن است.

محیطی
محصولات اصلی کانن مطابق با قوانین بین المللی و اروپایی از جمله WEEE ، دستورالعمل RoHS و مقررات REACH است. بعضی ازمحصولات طرح 100 درصد با که با این قوانین مطابقت لازم را ندارند و بنابراین خطر بیشتری برای محیط زیست ایجاد می کنند.

نحوه شناسایی محصولات تقلبی کانن از جمله کارتریج های کنون

کارتریج لیزری کنون|کارتریج جوهر کنان برند canon دارای یک هولوگرام منحصربه فرد درتمام بسته بندی های کارتریج های جوهر اصلی، تونرهای لیزری ، تونرهای دستگاه کپی ، دوربین و باتری های دوربین فیلمبرداری می باشد.

این هولوگرام دارای یک ویژگی منحصر به فرد در تغییر رنگ را دارا می باشد .وقتی از جلو هولوگرام را  مشاهده می شود با رنگ طلایی کم رنگ به نظر می رسد اما درزمانی که این هولوگرام را به صورت افقی خم می کنید به رنگ سبز کم رنگ و روشن تبدیل می شود. اگر هولوگرام تقلبی باشد ، این تغییر رنگ رخ نمی دهد یا تغییر رنگ خیلی جزئی است.عکس زیر نمونه هولوگرام جدید و تغییر رنگ ان را نشان می دهد .

شناسایی کارتریج اصلی و اورجینال canon

شناسایی کارتریج اصلی و اورجینال canon

مواردی که باید در مورد محصولات تقلبی به آنها توجه کنید

-هولوگرام های تقلبی اغلب به روشی نامرتب نمایش داده می شوند و رنگ یا اندازه اشتباه دارند و به راحتی آسیب می بینندوتار می شوند.
-آرم های کانن روی بسته بندی تقلبی ممکن است در رنگ ، فونت یا اندازه اشتباه باشد.
-بسته بندی ممکن است به نظر برسد که دوباره بسته شده ، استفاده مجدد یا دستکاری شده باشد.
-بسته بندی ممکن است دارای اشتباهات املایی یا عدم علائم نگارشی باشد.
-با فروشندگان با قیمت های غیرمعمول پایین محتاط باشید.
-هنگام خرید از وب سایت های حراج اینترنتی مراقب باشید. همه محصولات خریداری شده از این سایت ها تقلبی نیستند اما متقلبان معمولاً از وب سایت های حراج برای فروش تقلبی  به دلیل سرعت ، ناشناس بودن و دسترسی جهانی استفاده می کنند. بنابراین هنگام استفاده از وب سایت های حراج مراقب باشید.

اگر فکر می کنید محصول تقلبی از جمله کارتریج کانن خریداری کرده اید چه باید کرد؟

اگر در صحت کالای مارک کانن که خریداری کرده اید شک دارید ، لطفاً از آن استفاده نکنید و در عوض با شرکتهای معتبر تماس بگیرید .

از آموزشهای این صفحه برای شناسایی کارتریج استفاده نمایید.
-برای اطمینان از اینکه فقط محصولات اصلی کانن را خریداری می کنید ، لطفاً تنها از مراجع معتبر و رسمی خرید نمایید .

هم چنین پیشنهاد می کنیم این مقالات را نیز مطالعه بفرمایید:

شناخت کارتریج جوهرافشان اورجینال hp

شناسایی کارتریج لیزری اصلی و اورجینال HP

 

دیدگاهتان را بنویسید