مقالات آموزشی

اسپیکر قابل حمل JBL Flip 6

اسپیکر قابل حمل JBL Flip 6

جدیدترین اسپیکر قابل حمل JBL Flip 6 تقریباً شبیه به Flip 5 است. این قطعاً برای ظاهر و طراحی بیرونی صادق است. با این حال، JBL سنت بهبودهای کوچک اما قدرتمندی دارد که بلندگوهای خود را به یکی از بهترین بلندگوهای بلوتوث موجود در بازار تبدیل می کند. ما یک ماه از Flip 6 جدید استفاده کرده ایم تا ببینیم چه چیزی بهبود یافته است و آیا ارزش پرداخت 130 دلار برای مدل جدید را دارد یا خیر. بررسی کامل JBL Flip 6 ما را بخوانید تا متوجه شوید.


برای شارژ کارتریج لیزری و دیدن قیمت شارژ کارتریج لیزری کلیک کنید
02188322120


اسپیکر قابل حمل JBL Flip 6

علاوه بر طراحی زیبا، Flip 6 دارای رادیاتورهای دوگانه باس است که عملکرد بیس فوق العاده ای را تضمین می کند. هنگام پخش موسیقی می توانید ضربان آنها را در هر طرف بلندگو احساس کنید. یکی از پیشرفت‌های قابل توجهی که هر علاقه‌مند به فضای باز از آن استقبال می‌کند، رتبه‌بندی رسمی ضد آب و ضد گرد و غبار IP67 است. این باعث می‌شود JBL Flip 6 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم باشد و یک همراه عالی برای هر سفر ساحلی یا مهمانی در استخر (بلندگو نیز شناور است). در مورد مهمانی ها، یک برنامه همراه جدید نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد تنظیمات اکولایزر را تنظیم کنید تا صدا را به سطح بعدی ببرید.

اسپیکر قابل حمل JBL Flip 6

مشخصات اسپیکر قابل حمل JBL Flip 6

ابعاد: 17.8 x 6.8 x 7.2 سانتی متر
وزن: 0.5 کیلوگرم
قابلیت اتصال: بلوتوث 5.1، پورت USB-C
درجه مقاومت در برابر آب و گرد و غبار: IP67
توان خارجی: 20 وات RMS برای ووفر و 10 وات RMS برای توییتر
عمر باتری: 12 ساعت زمان پخش موسیقی
رنگ ها: مشکی، خاکستری، آبی، آبی روشن، قرمز
قیمت: 130 دلار

Flip 6 نمونه عالی دیگری از بلندگوهای قابل حمل JBL است که قادر به پخش صدای بلند و باکیفیت است و در عین حال فضای زیادی را اشغال نمی کند. شما می توانید آن را روی هر سطحی قرار دهید و نیازی به نگرانی در مورد گرد و غبار، شن و ماسه یا آب نباشید، به لطف رتبه IP67. شایان ذکر است که Flip 6 هنوز فقط یک بلندگوی بی سیم است. هیچ یکپارچه سازی دستیار صوتی، هیچ میکروفونی برای برقراری تماس های تلفنی، یا ورودی aux برای گوش دادن سیمی وجود ندارد. با این حال، Flip 6 با ارائه عملکرد صوتی قدرتمند و بیس قوی آن را جبران می کند.


برای مشاهده مقاله ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 2 Lite کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید