مقالات آموزشی

اپل واچ سری 8 با ویژگی تشخیص تب

اپل واچ سری 8 با ویژگی تشخیص تب

طبق گزارش‌ها، اپل واچ سری 8 با ویژگی تشخیص تب عرضه خواهد شد.

اپل واچ سری 8 با ویژگی تشخیص تب

طبق گزارش‌ها، اپل واچ سری 8 دارای سنسور دمای بدن است که می‌تواند تشخیص دهد که آیا تب دارید یا خیر. سپس ساعت هوشمند می تواند توصیه کند با پزشک خود صحبت کنید یا از یک دماسنج اختصاصی استفاده کنید.

انتظار می‌رود این شرکت فناوری آمریکایی سه نوع از اپل واچ سری 8 را عرضه کند. گفته می‌شود ساعت هوشمند اپل تراشه S8 را نیز دریافت می‌کند که می‌تواند مشخصاتی مشابه با S7 داشته باشد. رندر CAD این پوشیدنی اواخر سال گذشته به بیرون درز کرد و نگاهی اجمالی به طراحی آن به ما داد.

طبق تازه‌نامه‌ای از مارک گورمن، خبرنگار فناوری بلومبرگ، اپل واچ سری 8 می‌تواند تشخیص دهد که آیا تب دارید یا خیر.

کاربران می‌توانند انتظار مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید ردیابی سلامت را در پوشیدنی آینده اپل داشته باشند.

گورمن همچنین اضافه کرد که ویژگی دمای بدن اپل واچ ضرایب مشخصی مشابه دماسنج پیشانی یا مچ دست را در اختیار کاربران قرار نمی دهد. این ابزار پوشیدنی نشان می دهد که آیا شما تب دارید یا خیر بنابراین به کاربران هشدار داده می شود که به پزشک مراجعه کنند یا از دماسنج اختصاصی استفاده کنند.

مدتی است که گزارش هایی مبنی بر برنامه ریزی اپل برای اضافه کردن تشخیص دمای بدن به مدل سری 8 خود منتشر شده است. در ماه مه، مینگ-چی کو، تحلیلگر TF Securities نیز ادعا کرد که اپل ممکن است روی الگوریتمی برای پشتیبانی از ویژگی سنجش دما در ساعت هوشمند کار کند.

برای یادآوری، طبق گزارش ها، اپل قصد دارد سه نوع از اپل واچ سری 8 را عرضه کند. انتظار می رود که یک مدل SE پایین رده، یک سری استاندارد 8 و یک نسخه مقاوم برای ورزش های شدید باشد.

همچنین انتظار می‌رود این دستگاه‌های پوشیدنی دارای تراشه S8 باشند که می‌تواند مشخصاتی مشابه با S7 داشته باشد. مدل های اپل واچ برای سال 2023 – بخشی از سری 9 – قرار است پردازنده جدیدی دریافت کنند. گفته می شود مدل SE سری 8 به اندازه صفحه نمایش مدل فعلی پایبند است. ب

ه گفته گورمن، اپل واچ سری 3 ممکن است در پاییز متوقف شود و SE فعلی جای خود را در بازار بگیرد. گورمن قبلاً ادعا کرده بود که اپل در حال کار بر روی تعدادی از ویژگی‌ها از جمله افزودن اتصال ماهواره‌ای به اپل واچ است. برای یادآوری، رندر CAD این پوشیدنی اواخر سال گذشته به بیرون درز کرد و نگاهی اجمالی به طراحی آن به ما داد. اپل واچ سری 8 ممکن است به جای یکی از یک جفت اسپیکر مشبک استفاده کند.


برای شارژ کارتریج لیزری و دیدن قیمت شارژ کارتریج لیزری کلیک کنید 02188322120


اپل واچ سری 8 با ویژگی تشخیص تب

ویژگی‌های احتمالی اپل واچ 8

اپل واچ مقام

طبق گزارش بلومبرگ، اپل در حال کار بر روی نسخه‌ای از ساعت اپل با بدنه مقاوم است که برای ورزشکاران، کوهنوردان و سایر افرادی که از ساعت در شرایط سخت‌تر استفاده می‌کنند، مناسب است. این ساعت عملکردی مشابه اپل واچ استاندارد دارد، اما مقاومت در برابر ضربه و محافظت بهتری دارد.

اپل واچ سری 8 با ویژگی‌های مختلفی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود این گجت هوشمند از ویژگی‌های جدید ردیابی سلامت بهره ببرد. پیشتر نیز گفته شده بود که اپل قصد دارد برخی قابلیت‌ها از جمله حسگر تشخیص دمای بدن را به اپل واچ سری 8 اضافه کند.

همانطور گه گفته شد مارک گورمن می‌گوید این حسگر و قابلیت سنجش دمای بدن آن مراحل تست داخلی را پشت سر گذاشته است و احتمالا هم در نسخه استاندارد و هم نسخه دیگری مخصوص ورزشکاران به کار گرفته خواهد شد.

در ماه ژانویه خبرنگار بلومبرگ در گزارش دیگری وضعیت پیشرفت پروژه حسگر دمای بدن اپل واچ سری 8 را منتشر کرده بود. از آن زمان، ظاهرا اشتیاق این شرکت برای اضافه کردن ویژگی جدید به ساعت هوشمندش افزایش پیدا کرده است. اپل بارها حسگرها و قابلیت‌های مرتبط با سلامت متفاوت و جدیدی را به اپل واچ اضافه کرده. آخرین ویژگی اضافه شده، سنسور سطح اکسیژن خون در اپل واچ سری 6 بود.

علاوه بر حسگر جدید دمای بدن، انتظار می‌رود اپل واچ سری 8 همان طراحی اپل واچ سری 7 و تراشه‌ای با عملکرد مشابه آن را حفظ کند. گورمن امروز خاطر نشان کرد که اپل واچ سری 8 ممکن است دارای نمایشگرهای به‌روز شده باشد.


ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 2 Lite

دیدگاهتان را بنویسید