مقالات آموزشی

بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده

بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده

بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده یکی از شایع ترین مشکلات و درخواست های مشتریان محترم از مراکزبازیابی اطلاعات  است. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام نصب ویندوز بدلیل انتخاب اشتباهی درایو C، سهوا درایو دیگری را فرمت کرده باشید و یا با اتصال هارد اکسترنال به تجهیزاتی مثل تلوزیون های هوشمند و یا گیرنده های دیجیتال هارد فرمت شده و یا دچار مشکل گردیده و اطلاعات درون آن پاک شده است. در چنین مواردی  میتواند ظرف چند دقیقه اطلاعات از دست رفته را برگردانید. اما یک شرط مهم وجود دارد! اینکه هرگز بر روی هاردی که فرمت شده اطلاعات جدید کپی نشود. در غیر این صورت به میزان حجم اطلاعات جدید از اطلاعات قبلی نابود خواهد شد. مضاف بر اینکه دیگر نمیتوان اطلاعات را با ترتیب پوشه ها و دسته بندی قبلی بازیابی کرد.


شارژ کارتریج لیزری با ارائه فاكتور رسمى


بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده و نرم افزار برگرداندن فايل‌های پاك شده زمانی کاربرد دارد که سهوا اطلاعات حیاتی سیستم تان را حذف نموده باشید. روش های مختلفی برای بازیابی یا برگرداندن اطلاعات حذف شده سیستم در ویندوز وجود دارد.

مثلا در ویندوزهای قدیمی با استفاده از خاصیت System Restore در مسیر Start\All Programs\Accessories\System Tools و در ویندوزهای جدید یا ویندوزهای سرور قابلیت Previous Version  که تنظیمات آن برای همه درایوها در مسیر Control Panel\System and Security\System\System protection\protection setting\Configure می باشد.

به این ابزارهای ویندوز اصلاحا بازیابی فایل های پاک شده بدون نیاز به نرم افزار می گویند.

بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده

نرم افزار ریکاوری هارد فرمت شده

GetDataBack Simple

این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار هایی است که برای ریکاوری هارد فرمت شده می توانید از آن استفاده کنید از قابلیت های آن می توان به سرعت بالا در بازیابی اطلاعات ، قابلیت ریکاوری پارتیشن ها ، محیط ساده و کاربری آسان و … آن اشاره کرد .

MiniTool Power Data Recovery

این نرم افزار یک نرم افزار قدرتمند در بین دیگر برنامه های ریکاوری هارد فرمت شده است که توانایی بازیابی اطلاعات خراب شده و تعمیر شده گذشته را نیز دارد.

iCare Format Recovery Software

یکی از نرم افزار های پر قدرت و پر سرعت جهت ریکاوری هارد فرمت شده است . این نرم افزار دارای موتور جستجوی بسیار پیشرفته ای است که شما به راحتی و به سرعت فایل خود را بازیابی و پیدا می کنید .

Active File Recovery

این نرم افزار علاوه بر بازیابی هارد فرمت شده قادر است ریکاوری هارد ویروسی و خراب را انجام دهد . همچنین از فلش دیسک نیز پشتیبانی می کند .

Wise Data Recovery

یک نرم افزار با کاربری بسیار ساده است که جهت بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده می توانید از آن استفاده کنید .


برای خرید کارتریج ایرانی  کلیک کنید


بهترین برنامه بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده

یکی از بهترین برنامه های ریکاوری هارد فرمت شده برنامه Undelete My Files Pro است که در این قسمت می خواهیم برای شما دوستان عزیز روش استفاده از آن را شرح دهیم . با ما همراه باشید

این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها برای ریکاوری هارد فرمت شده است . برای ریکاوری هارد فرمت شده با استفاده از نرم افزار مراحل زیر را انجام دهید :
1. از طریق سایت www. Seriousbit.com برنامه Undelete My Files Pro را دانلود کنید .
2. بعد از دانلود برنامه را اجرا کنید .
3. در صفحه اصلی برنامه روی گزینه File Rescue کلیک کنید .
4. با کلیک روی گزینه File Rescue یک صفحه برای شما باز می شود که در آن درایو های سیستم خود را مشاهده می کنید .
5. از بین درایو ها ، هارد خود را پیدا کرده و تیک کنار آن را فعال کنید .
6. روی گزینه Scan کلیک کنید .

7. منتظر بمانید تا اسکن هارد شما تمام شود .
8. در پنجره باز شده فایل های موجود در هارد خود را مشاهده خواهید کرد .
9. برای بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده ، گزینه فایل های مد نظر خود را فعال کنید .
10. روی گزینه Recover کلیک کنید .

بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

دیدگاهتان را بنویسید