مقالات آموزشی

بروز مشکل برای پرینترها بعد از آپدیت ویندوز 10

بروز مشکل برای پرینترها بعد از آپدیت ویندوز 10

 

آپدیت ویندوز 10 باعث ایجاد مشکلات عجیب و غریبی برای پرینترها می شود،در ادامه با ما همراه باشید .

بروز مشکل برای پرینترها بعد از آپدیت ویندوز 10

آخرین به روزرسانی های ویندوز 10 امنیت سیستم عامل شما را ارتقا می‌بخشند؛ اما متأسفانه با باگ چاپگر عرضه شده که برخی پرینترها را دچار مشکل می‌کنند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، مایکروسافت در تاریخ 9 ژوئن به روزرسانی های – KB4560960 و KB4557957 – را منتشر کرد و کاربران به محض نصب، مشکلاتی را تجربه کردند.

گزارش‌های کاربر در Reddit و Microsoft Answers forum نشان می‌دهد که این باگ روی مدل‌های مختلف چاپگر HP، Canon، Panasonic، Brother و Ricoh تأثیر می‌گذارد. برخی از کاربران حتی مشکلاتی در مورد چاپ فایل‌هایی با فرمت PDF را گزارش کردند.

مایکروسافت اطلاعیه‌ای را منتشر کرد و در آن تأیید کرد که بروزرسانی KB4557957 باعث می‌شود برخی چاپگرهای خاص قادر به چاپ نباشند.

این غول فناوری به کاربران هشدار داد در صورت تلاش برای چاپ با خطای زیر مواجه خواهند شد:

[p]rint spooler may error or close unexpectedly when attempting to print and no output will come from affected printer.

علاوه بر این مایکروسافت اعلام کرد که این باگ ممکن است بر چاپگرهای مبتنی بر نرم افزار؛ مانند چاپ PDF نیز تأثیر بگذارد.

این شرکت در حال اصلاح این باگ است؛ در حال حاضر، کاربران که با این مشکل مواجه شده‌اند باید درایور چاپگر خود را جایگزین کرده و یا از به روزرسانی های ژوئن ویندوز 10 بهره ببرند.


برای دریافت خدمات تعمیر وسرویس پرینتر لیزری در تخصصی ترین مرکز تعمییرات پرینتر و شارژ کارتریج کافیست با ما تماس بگیرید  02188322120  تا کارشناسان ما در اسرع وقت برای ارائه خدمات با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید