مقالات آموزشی

به‌روزرسانی اندروید 13 برای گوشی‌های هوشمند پیکسل

به‌روزرسانی اندروید 13 برای گوشی‌های هوشمند پیکسل

گوگل اندروید 13 را برای گوشی های هوشمند پیکسل برای رفع مشکلات اسکنر اثر انگشت عرضه میکند .

در اواخر سال جاری اندروید 13 را برای گوشی های هوشمند بیشتری از سایر برندهای بزرگ عرضه خواهد کرد.

گوگل اعلام کرده است که اندروید 13 را برای گوشی‌های هوشمند پیکسل در روز دوشنبه، 15 آگوست عرضه می‌کند.

این شرکت اعلام کرد که نسخه جدید سیستم‌عامل در اواخر امسال بر روی سامسونگ، شیائومی، نوکیا و گوشی‌های هوشمند دیگر عرضه خواهد شد.

اندروید 13 به کاربران چند زبانه اجازه می‌دهد تا زبان‌های خاصی را به برنامه‌های جداگانه اختصاص دهند. همچنین دارای یک پخش کننده رسانه به روز شده است که ظاهر خود را بر اساس موسیقی یا پادکستی که کاربر گوش می دهد تغییر می دهد. به گفته این شرکت، کاربران اندروید به زودی می توانند با نسخه جدید سیستم عامل، یک برنامه پیام رسانی را از گوشی خود به کروم بوک خود بازتاب دهند.

در دسترس بودن اندروید 13

گوگل اعلام کرده است که این غول فناوری از دوشنبه شروع به عرضه نسخه پایدار اندروید 13 برای گوشی های هوشمند پیکسل خود کرده است. طبق تغییرات، گوشی‌های پیکسلی که این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند عبارتند از Google Pixel 4 XL، Pixel 4a، Pixel 4a 5G، Pixel 5، Pixel 5a 5G، Pixel 6، Pixel 6 Pro و Pixel 6a.

وب‌سایت Google Play Services نشان می‌دهد که عرضه اندروید 13 برای Google Pixel 6، Pixel 6 Pro و Pixel 6a حاوی به‌روزرسانی بوت‌لودر است که نسخه ضد رول بک را افزایش می‌دهد. این بدان معناست که پس از به‌روزرسانی، کاربر به اندروید 12 برنمی‌گردد.

این شرکت گفت: «پس از فلش کردن بیلد اندروید 13 در این دستگاه‌ها، نمی‌توانید نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید 12 را فلش کنید.

این شرکت همچنین اعلام کرد که اواخر امسال، به‌روزرسانی اندروید 13 برای سایر گوشی‌های هوشمند از برندهایی مانند سامسونگ گلکسی، ایسوس، اچ‌ام‌دی (تلفن‌های نوکیا)، iQOO، موتورولا، وان پلاس، اوپو، ریلمی، شارپ، سونی، تکنو، عرضه خواهد شد. ویوو، شیائومی و موارد دیگر.

به‌روزرسانی اندروید 13 برای گوشی‌های هوشمند پیکسل

به‌روزرسانی اندروید 13 برای گوشی‌های هوشمند پیکسل، چندین رفع اشکال مربوط به برنامه‌ها، دستیار Google، صدا، شارژ و موارد دیگر را به همراه دارد. به نظر می رسد برجسته ترین اصلاح با به روز رسانی مربوط به Biometrics باشد. گوگل اعلام کرد که این به‌روزرسانی مشکلی را که در آن برنامه در حین باز کردن قفل اثر انگشت از کار می‌افتد، برطرف می‌کند، مشکلی که گاهی اوقات به کاربران اجازه نمی‌دهد از باز کردن قفل اثر انگشت در زمانی که سایه اعلان‌ها خاموش است، استفاده کنند. این شرکت همچنین مشکلی را برطرف کرده است که اجازه نمی داد ویژگی بازگشایی با چهره فعال شود.

این به‌روزرسانی همچنین شامل بهبودهایی برای عملکرد، پایداری و قابلیت اطمینان اسکنر اثر انگشت و ثبت آن می‌شود. به‌روزرسانی Android 13 برای تلفن‌های Google Pixel همچنین از پرداخت‌های NFC در پروفایل‌های ثانویه پشتیبانی می‌کند. برای اتصال از طریق بلوتوث، و برای دوربین، تعمیراتی دریافت می کند. این شرکت اعلام کرده است که تشخیص کف صفحه لمسی و پاسخ آن با اندروید 13 در گوشی‌های پیکسل بهبود یافته است. طبق تغییرات، گوگل در رابط کاربری، روی پشتیبانی از ناوبری حرکتی با لانچرهای شخص ثالث، همراه با تجربه راه اندازی گوشی کار کرده است. گوگل فاش کرد

نسخه جدید سیستم عامل اندروید، پشتیبانی از ویدیوی HDR را برای برنامه های دوربین شخص ثالث به ارمغان می آورد. کاربران اکنون می توانند با به روز رسانی اندروید 13، محتوا را از گوشی به میز کپی-پیست کنند یا بالعکس. برای تبلت‌ها، به‌روزرسانی اندروید 13 نوار وظیفه جدید و به‌روزرسانی‌شده‌ای را ارائه می‌کند که گفته می‌شود چندوظیفگی را آسان‌تر می‌کند. با به‌روزرسانی، تبلت‌ها اکنون لمس‌های کف دست کاربر و قلم استایلوس را جداگانه ثبت می‌کنند.




مقالات مربوطه:

عرضه گوشی vivo V25 Pro در هند

گوشی Vivo V25 Pro با شارژ سریع 66 واتی

گوشی آیفون 14 پرو 128 گیگابایت اپل

دیدگاهتان را بنویسید