مقالات آموزشی

به‌روزرسانی‌ گوگل برای جستجو و اخبار

به‌روزرسانی‌ گوگل برای جستجو و اخبار

google_user_nathana_reboucas_unsplash_1650632681140

Google Search for Webطبق گزارش‌ها در حال آزمایش ردیفی از کارت‌های مربعی در صفحه اصلی خود است تا سهام و بازارها، روند، آب و هوا، مواردی که باید تماشا کنید و موارد دیگر را نشان می‌دهد. ت

عدادی از کاربران در مورد این تغییر توییت کردند و گفتند که ورود مجدد به Google.com پس از پاک کردن تاریخچه مرور، صفحه اصلی را با کارت های مربع نشان می دهد. گوگل قبلاً در تلاش برای مقابله با انتشار اطلاعات نادرست، به‌روزرسانی‌هایی را در جستجو و اخبار انجام داده بود. در ماه مارس، گزارشی همچنین نشان داد که جستجوی گوگل این امکان را به کاربران می دهد تا بدون نیاز به استفاده از راه حل های شخص ثالث، در دسترس بودن قرار ملاقات پزشکان را برای برنامه ریزی معاینات سلامت خود بیابند.

طبق گزارش اخیر 9To5Google، جستجوی گوگل در حال آزمایش یک ردیف کارت در وب دسکتاپ است. گفته می شود که شبیه به ویژگی Discover است.

برخی از کاربران توئیت کردند که صفحه اصلی گوگل را با کارت های مربع جدید تشخیص داده اند. در یکی از توییت‌ها، کاربری به تغییر در وب دسکتاپ اشاره کرد و گفت که ورود مجدد به Google.com پس از پاک کردن تاریخچه مرور، صفحه اصلی را با کارت‌های مربع نشان می‌دهد.

کارت‌ها جزئیاتی مانند سهام و بازار، روند، آب و هوا، مواردی که باید تماشا کنید را نمایش می‌دهند. چند ماه پیش، گوگل به‌روزرسانی‌هایی را برای جستجو و اخبار در تلاش برای مقابله با انتشار اطلاعات نادرست معرفی کرد. سال گذشته، جستجو را نیز بهینه کرد تا کاربران را در مورد داستان‌هایی که به سرعت در حال تحول هستند مطلع کند و بخش درباره این نتیجه را اضافه کرد.


مقالات مربوطه:

بررسی گوگل و اپل در کره جنوبی بخاطر نقض قانون

دیدگاهتان را بنویسید