مقالات آموزشی

تصاویر و اطلاعات پیکسل واچ گوگل

تصاویر و اطلاعات پیکسل واچ گوگل

تصاویری که به‌تازگی در وب‌سایت آمازون آلمان فاش شده، طراحی ظاهری پیکسل واچ و بخشی از ویژگی‌های آن را نشان می‌دهد.

در شرایطی که تنها چند روز تا رویداد بزرگ گوگل برای معرفی سری پیکسل 7 باقی مانده است، حالا در جدیدترین گزارش به نظر می‌رسد که شاهد قرار گرفتن اولین ساعت هوشمند این شرکت موسوم به پیکسل واچ در وب‌سایت آمازون آلمان بوده‌ایم. این وب‌سایت تصاویری از ظاهر این دستگاه را به نمایش گذاشته بود که آن‌ها را با هم می‌بینیم.

گوگل در تاریخ 16 مهر قرار است از جدیدترین محصولات خود پرده بردارد. تصاویر و مشخصاتی که توسط منبع آگاه OnLeaks منتشر شده، نشان می‌دهد که پیکسل واچ حداقل چهار بند مختلف در رنگ‌های گوناگون دارد. یکی از این مدل‌ها بند سیلیکونی خواهد بود که در رنگ‌های مشکی، خاکستری، سفید، سبز و نقره‌ای عرضه می‌شود. بند بعدی حالت بافته‌شده دارد و در رنگ‌های نارنجی، سبز و مشکی به بازار می‌آید. ظاهرا دو بند چرمی هم در راه خواهند بود.

به‌علاوه، در این تصاویر می‌توانیم نیم‌نگاهی به واچ فیس‌های نخستین ساعت گوگل داشته باشیم. در این‌جا یک واچ فیس به شکل ساعت‌های آنالوگ را می‌بینیم که شامل اطلاعاتی مثل ضربان قلب است. واچ فیس بعدی طرحی شبیه یک چشم‌انداز دارد و در دیگری زمان با حروف نمایش داده شده است.

پیکسل واچ گوگل چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟

در بخش دیگر تصاویر، می‌توانیم یکپارچگی سرویس فیت‌بیت با پیکسل واچ را ببینیم. در این‌جا یک قدم شمار، حسگر الکتروکاردیوگرام (ECG)، قابلیتی برای تماس اضطراری و پشتیبانی از اتصال سریع دستگاه‌ها دیده می‌شود.

تصاویر و اطلاعات پیکسل واچ گوگل

افزون بر این، صفحه مربوطه در وب‌سایت آمازون آلمان که حالا حذف شده، گفته بود کاربران با خرید این دستگاه می‌توانند به شش ماه اشتراک رایگان فیت‌بیت پریمیوم دسترسی پیدا کنند. با این حال مشخص نیست که کاربران در همه مناطق جغرافیایی به این امکان دست خواهند یافت یا خیر.

این صفحه همچنین گفته بود که پیکسل واچ می‌تواند به اپ Google Home وصل شود. ساعت گوگل از استاندارد ضدآب 5ATM بهره می‌برد و با محافظ گوریلا گلس پوشیده شده است. به‌علاوه، پردازنده این دستگاه اگزینوس 9110 خواهد بود و باتری آن یک روز کامل شارژدهی خواهد داشت.

آمازون آلمان گفته بود که پیکسل واچ در نسخه وای فای با قیمت 356 یورو وارد بازار آلمان می‌شود.


رونمایی تکنولوژی تسلا از نمونه اولیه ربات انسان‌نمای «اپتیموس»

رونمایی شیائومی CIVI2 با طرحی شبیه به آیفون

دیدگاهتان را بنویسید