مقالات آموزشی

رونمایی آمازون از کتابخوان الکترونیکی Kindle Scribe

رونمایی آمازون از کتابخوان الکترونیکی Kindle Scribe

 

کتابخوان الکترونیکی آمازون Kindle Scribe به نمایشگر لمسی 10.2 اینچی با قابلیت پشتیبانی از قلم مجهز شده و قیمت پایه 339 دلاری دارد.

رونمایی آمازون از کتابخوان الکترونیکی Kindle Scribe که برای اولین بار از قلم پشتیبانی می‌کند و می‌توان با استفاده از آن، روی نمایشگر یادداشت‌برداری کرد.

مشخصات فنی و قیمت آمازون Kindle Scribe

این کتابخوان آمازون به نمایشگر بزرگ 10.2 اینچی مات و لمسی مجهز شده و همانطور که می‌توان حدس زد، از نوع E Ink است. آمازون برای این محصولش یک قلم استاندارد درنظر گرفته که به صورت مغناطیسی به کناره آن متصل می‌شود.

در صورتی که علاقه‌ای به قلم استاندارد نداشته باشید و بخواهید امکانات بیشتری را تجربه کنید، باید به سراغ قلم پریمیوم آن بروید که قیمتش برابر 30 دلار است. این قلم از پاک‌کن بهره می‌برد و همچنین به دکمه شورتکات مجهز شده که به وسیله آن می‌توانید بین حالت‌های مختلف مانند خودکار و هایلایت سوییچ کنید.

کتابخوان الکترونیکی آمازون کیندل اسکرایب از یادداشت‌های دست‌نویس با استفاده از یادداشت‌های چسبان پشتیبانی می‌کند. این یادداشت‌های چسبان توسط کتاب‌ها به صورت خودکار مرتب و میان دستگاه‌های مختلف همگام می‌شوند.

رونمایی آمازون از کتابخوان الکترونیکی Kindle Scribe

آمازون برای این دستگاه ویژگی‌های روزنامه‌نگاری هم درنظر گرفته که شامل مواردی مانند صفحات خط‌دار، صفحات خالی و لیست وظایف می‌شود. یادداشت‌ها را می‌توان با استفاده از فولدرها مرتب و در میان آن‌ها جستجو کرد. همچنین امکان همگام‌سازی آن‌ها هم وجود دارد.

شما می‌توانید فایل‌های پی‌دی‌اف را درون این کتابخوان نشانه‌گذاری یا امضا کنید و همچنین درون فایل‌های ورد، یادداشت‌های چسبان قرار دهید. سال آینده میلادی همچنین آمازون امکان ارسال مستقیم فایل‌ها از درون ورد به اسکرایب را فراهم می‌کند.

کتابخوان آمازون Kindle Scribe در نسخه‌های مجهز به 16/32/64 گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد و قیمت نسخه پایه آن برابر 339 دلار است. البته همانطور که گفتیم برای خرید قلم پریمیوم آن باید 30 دلار هزینه بیشتری بپردازید.

در حالت کلی کیندل اسکرایب آمازون را می‌توان نسخه بزرگتر Kindle Oasis درنظر گرفت که البته فاقد دکمه تغییر صفحه است و همچنین خبری از مقاومت در برابر نفوذ آب در آن نیست.


هدست واقعیت مجازی پرچم دار متا به قابلیت ردیابی چهره

اعلام ویژگی های جدید WearOS توسط گوگل

تصاویر و اطلاعات پیکسل واچ گوگل

دیدگاهتان را بنویسید