مقالات آموزشی

تقاضای آیفون 14 بیشتر از آیفون 13 در چین است

تقاضای آیفون 14 بیشتر از آیفون 13 در چین است

مینگ چی کو گفت که برخی از توزیع‌کنندگان، تامین‌کنندگان و اسکالپرهای چینی در برخی مناطق چین دو برابر مبلغ پیش‌پرداخت آیفون 14 را پرداخت می‌کنند.در این مقاله همراه باشید تا به پبشبینی تقاضای آیفون 14 بیشتر از آیفون 13 در چین است بپردازیم .

تقاضای آیفون 14 بیشتر از آیفون 13 در چین است

به گفته تحلیلگر مینگ چی کو، آیفون 14 ممکن است تقاضای بیشتری در بازار چین نسبت به آیفون 13 قبلی خود داشته باشد.

این تحلیلگر در یک تاپیک توییتری گفت که آخرین نظرسنجی او نشان می دهد که برخی از توزیع کنندگان، خرده فروشان و اسکالپرها باید بالاترین سپرده پیش پرداخت را برای گوشی هوشمند آینده اپل بپردازند تا از عرضه کافی اطمینان حاصل کنند.

گزارشی که اخیرا منتشر شده گفته بود که انتظار می رود آیفون 14 جدید با باتری 3279 میلی آمپر ساعتی عرضه شود و آیفون 14 پرو می تواند باتری 3200 میلی آمپر ساعتی داشته باشد.

مینگ چی کودر یک موضوع توییتری به اشتراک گذاشته است که طبق آخرین نظرسنجی انجام شده توسط این تحلیلگر، آیفون 14 ممکن است تقاضای قوی تری در بازار چین نسبت به آیفون 13 قبلی خود داشته باشد. گفته می شود که برخی از توزیع کنندگان، خرده فروشان و اسکالپرهای چینی برای اطمینان از عرضه کافی، بالاترین سپرده پیش پرداخت را برای گوشی هوشمند آینده اپل پرداخت میکنند.

این تحلیلگر می گوید که این نشان می دهد که تقاضا برای گوشی های هوشمند بیشتر از حد انتظار در چین خواهد بود. کو اضافه کرد که در حال حاضر سپرده پیش پرداخت آیفون 14 به طور قابل توجهی بالاتر از آیفون 13 است که می تواند تا دو برابر مبلغ پیش پرداخت معمولی در برخی مناطق در چین افزایش یابد.

این تحلیلگر گفت که پیش بینی حمل و نقل آیفون 14 تامین کنندگان قطعات حدود 100 میلیون دستگاه و EMS حدود 90 میلیون دستگاه برای دوم سال 2022 است. کو در ادامه می گوید که تقاضای شدید گوشی های هوشمند می تواند نگرانی های بازار در مورد خطر آیفون را کاهش دهد. 13 سفارش پس از راه اندازی قطع شد.

طبق گزارش قبلی، انتظار می رود سری آیفون 14 با باتری های بزرگ تری نسبت به سری آیفون 13 عرضه شود. آیفون 14 با باتری 3279 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود و آیفون 14 پرو می تواند با باتری 3200 میلی آمپر ساعتی عرضه شود. گفته می شود آیفون 14 مکس باتری 4325 میلی آمپر ساعتی دارد و از سوی دیگر، آیفون 14 پرو مکس می تواند از باتری 4323 میلی آمپر ساعتی استفاده کند.



دیدگاهتان را بنویسید