مقالات آموزشی

ارائه ایسوس ROG Phone 6 در (14 تیر)

ارائه ایسوس ROG Phone 6 در (14 تیر)

عرضه ایسوس ROG Phone 6 در (14 تیر)

گوشی گیمینگ جدید ایسوس، ROG Phone 6 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8+ نسل 1 خواهد بود.در ادامه با ما همراه باید تابا ارائه ایسوس ROG Phone 6 در (14 تیر) بیشتر آشنا بشیم .


خرید کارتریج ایرانی از تولید کننده اصلی


این شرکت مستقر در تایوان روز شنبه تایید کرد که ROG Phone 6 ایسوس قرار است در تاریخ 5 جولای وارد بازار هند شود.

این گوشی جدید با محوریت بازی در کنار رویداد جهانی عرضه در کشور رونمایی خواهد شد و رویداد مجازی در کانال رسمی یوتیوب ایسوس برگزار خواهد شد. Asus ROG Phone

6 مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 SoC است و از طریق Flipkart در کشور به فروش خواهد رسید.

مدل جدید جانشین ROG Phone 5 خواهد شد که سال گذشته معرفی شد. علاوه بر این، رندرهایی از گوشی به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است که طراحی مورد انتظار گوشی را با جزئیات نشان می دهد و به برخی از ویژگی های احتمالی آن اشاره می کند.

گوشی جدید Asus ROG Phone 6 در تاریخ 5 ژوئیه در ساعت 5:20 بعد از ظهر IST در یک رویداد مجازی که به صورت زنده از طریق کانال یوتیوب این شرکت پخش می‌شود، در هند عرضه می‌شود. در واقع، عرضه در هند در کنار عرضه جهانی اتفاق خواهد افتاد. Asus ROG Phone 6 به همراه Snapdragon 8+ Gen 1 SoC معرفی شده است و تأیید شده است که از طریق Flipkart در کشور هند به فروش می‌رسد. با این حال، جزئیات قیمت این دستگاه در حال حاضر مشخص نیست.

ایوان بلاس به تازگی رندرهایی احتمالی از Asus ROG Phone 6 را در توییتر منتشر کرده است. رندرها گوشی را در گزینه‌های رنگی سیاه و سفید نشان می‌دهند و طراحی مشابه گوشی‌های سری ROG قبلی را نشان می‌دهند. طبق رندر‌ها، این دستگاه دارای یک واحد دوربین پشتی سه‌گانه است که در گوشه سمت چپ بالای دستگاه در کنار یک فلاش LED قرار گرفته است. لوگوی ROG و نام تجاری Tencent در پشت بدنه دستگاه وجود دارند که نشان‌دهنده ارتباط این شرکت با شرکت بازی‌سازی چینی است. علاوه بر این، دکمه پاور و دکمه‌‌های تنظیم صدا در سمت چپ این گوشی هوشمند دیده می‌شوند.

در کنار این گوشی گیمینگ، انتظار می‌رود ایسوس ROG Phone 6 Pro را نیز معرفی کند. انتظار می‌رود که گوشی وانیلی ایسوس ROG Phone 6 دارای صفحه‌نمایش 6.78 اینچی AMOLED باشد. اطلاعات فاش‌شده گذشته حاکی از حداکثر 18 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی در دستگاه بودند.

سنسور دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی، باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید