مقالات آموزشی

جالب ترین وسایل الکترونیکی پوشیدنی 2022

جالب ترین وسایل الکترونیکی پوشیدنی 2022

فناوری پوشیدنی به توسعه دستگاه‌های جدیدی ادامه می‌دهد که هدف آن ساده‌سازی فعالیت‌های روزانه شماست. وسایل الکترونیکی پوشیدنی دیگر فقط مربوط به ساعت‌های هوشمند و ردیاب‌های تناسب اندام نیستند که می‌توانند ضربان قلب شما را اندازه‌گیری کنند. جدیدترین فناوری‌های پوشیدنی تا جایی پیش می‌رود که توصیه‌های بهداشتی به کاربران ارائه می‌دهد، دستورالعمل‌های گام به گام را بهبود می‌بخشد و شدت اشعه ماوراء بنفش را در حین حمام آفتاب تشخیص می‌دهد. با ما همراه باشید تا با هم جالب ترین وسایل الکترونیکی پوشیدنی 2022 بررسی کنیم .

آیا نمی دانید در سال 2022 باید مراقب چه دستگاه های پوشیدنی باشید؟

در اینجا جالب ترین وسایل الکترونیکی پوشیدنی 2022 که می توانید در حال حاضر در دستان خود قرار دهید، آورده شده است. شما می توانید اکثر دستگاه های ذکر شده در این لیست را از قبل از آمازون سفارش دهید.

1. حلقه های هوشمند

یکی از ابتدایی‌ترین و در عین حال کاربردی‌ترین دستگاه‌های پوشیدنی هوشمندی که می‌توانید در سال آینده دریافت کنید، انگشتر هوشمند است. اگر شما فردی هستید که زمان زیادی را در جلسات کاری یا کلاس می گذرانید و نمی خواهید هر بار که اعلان دریافت می کنید به صفحه نمایش تلفن خود نگاه کنید، این یک دستگاه کوچک عالی برای شماست. با یک حلقه هوشمند می توانید بدون جلب توجه به خود هشدار دریافت کنید. همچنین می‌توانید از حلقه هوشمند برای پرداخت‌های بدون تماس و حتی برای باز کردن یا قفل کردن درب جلو یا ماشینتان استفاده کنید. بعلاوه، لازم نیست نگران شارژ دائم حلقه هوشمند خود باشید، زیرا این دستگاه ها عمر باتری طولانی دارند. شما می توانید تعداد زیادی حلقه هوشمند در بازار پیدا کنید. در زیر حلقه های هوشمندی وجود دارد که از نظر ما بسیار چشمگیر بود.


برای خرید کارتریج ایرانی از مرجع تخصصی و تولید کننده اصلی کلیک کنید



حلقه NFC OPN ضد آب است و می‌تواند برنامه‌های تلفن هوشمند شما را کنترل کند (هم با iOS و هم با اندروید کار می‌کند)، قفل و باز کردن درها، انتقال داده‌ها و حتی مراقبت از پرداخت‌های بدون تماس شما. هنوز به اندازه ساعت اپل هوشمند نیست، اما همچنین بسیار ارزان‌تر است و نیاز به شارژ صفر دارد. شما می توانید یکی را با قیمت زیر 20 دلار از سایت رسمی خریداری کنید.

1.حلقه هوشمند اورا

02_oura-ring-848x1024

اگر یک حلقه هوشمند با طراحی فانتزی می خواهید، به حلقه اورا نگاه کنید. این دستگاه دارای نظارت بر ضربان قلب، سنسورهای دما، تشخیص خواب و تجزیه و تحلیل فعالیت است. حلقه هوشمند Oura با Apple Health و Google Fit سازگار است، بنابراین اگر منتظر بودید ساعت هوشمند خود را برای چیزی سبک تر و شیک تر کنار بگذارید، اکنون زمان آن فرا رسیده است. از آنجایی که Oura یک حلقه هوشمند ممتاز است، به اندازه گزینه های جایگزین ارزان نیست. می توانید حلقه نسل جدید 3 اورا را با قیمت 299 دلار تهیه کنید.

2. عینک هوشمند

آیا شما با تماشای و خواندن داستان های علمی تخیلی بزرگ شده اید که در آن شخصیت اصلی یک عینک روی آن قرار می دهد و نمایشگری را با جزئیات پیرامون خود می بیند؟ پس یک جفت عینک هوشمند یکی از لوازم جانبی ضروری شماست. عینک‌های هوشمند دارای رایانه‌های کوچکی هستند که اطلاعات را پردازش کرده و نتایج را در زمان واقعی نمایش می‌دهند. آنها این کار را به گونه ای انجام می دهند که فقط شما – پوشنده – می توانید این اطلاعات را ببینید. بیشتر عینک‌های هوشمند می‌توانند از طریق بلوتوث به تلفن هوشمند شما متصل شوند، تماس‌های دریافتی را نشان دهند، ناوبری GPS و موارد مشابه را ارائه دهند. در حالی که عینک های دیگر به دلیل قابلیت های AR یا واقعیت مجازی می توانند زندگی شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشند.


جالب ترین وسایل الکترونیکی پوشیدنی 2022

 

 

Ray-Ban Stories یک پروژه همکاری Ray-Ban و Meta (که قبلاً فیسبوک نامیده می شد) است. آنها عینک های هوشمندی هستند که به شما امکان می دهند همه چیز اطراف خود را با عکس یا فیلم ثبت کنید. داستان‌های Ray-Ban قابلیت واقعیت مجازی را ندارند، اما به جای آن مجموعه‌ای از دوربین‌ها، بلندگوها و صفحه نمایش لمسی دارند. شما می توانید از این عینک برای فیلمبرداری کلیپ های ویدئویی کوتاه تا 30 ثانیه، گرفتن عکس، برقراری تماس و حتی پخش موسیقی استفاده کنید. همه اینها در سبک نمادین Ray-Ban. با این حال، اگر از زاویه دیگری به این ابزار نگاه کنید، این عینک هوشمند تبدیل به یک عینک جاسوسی وحشتناک می شود که به فیس بوک اجازه می دهد حتی داده های بیشتری را جمع آوری کند. اگر این موضوع شما را آزار نمی دهد، می توانید یک جفت Ray-Ban Stories را با قیمت 299 دلار از فروشگاه رسمی دریافت کنید.

3. لباس هوشمند با سنسور

یکی از مواردی که اخیراً به خانواده پوشیدنی های هوشمند اضافه شده است، لباس های هوشمند است. این لباس‌ها دارای حسگرهایی هستند که معیارهای مختلف بدن شما را اندازه‌گیری می‌کنند و در صورت مشکل یا خارج از حد معمول، اعلان‌هایی را برای شما ارسال می‌کنند.


جالب ترین وسایل الکترونیکی پوشیدنی 2022

گجت پوشیدنی به لطف ادغام Google، می‌توانید از این ژاکت همراه با تلفن هوشمند خود برای کنترل موسیقی، تماس‌های تلفنی یا حتی دریافت مسیرها در حالی که در جاده هستید استفاده کنید. این ژاکت از طریق بلوتوث به گوشی شما متصل می شود و می توان آن را با اندروید و iOS جفت کرد. به گفته Levi’s، این پوشیدنی در برابر آب مقاوم است. همچنین، با استفاده فعال تا 14 روز عمر باتری دارد.

4.لباس شنا هوشمند

جالب ترین وسایل الکترونیکی پوشیدنی 2022

یکی دیگر از نمونه های خوب لباس های هوشمند، لباس شنای متصل توسط Swim.com است. آنها لباس شنا، کلاه شنا و عینک شنا را ارائه می دهند که با ردیاب شنا عرضه می شود که می تواند جایگزین Fitbit شما شود و ردیابی تناسب اندام را در استخر انجام دهد. این پوشیدنی هوشمند بدیهی است که در برابر آب مقاوم است، نیازی به شارژ ندارد و به شما امکان می دهد فعالیت شنای خود را کاملاً بدون هندز پیگیری کنید. لازم نیست ردیاب شنا خود را فعال یا راه اندازی کنید. به محض شروع شنا، این کار را به طور خودکار انجام می دهد. از آنجایی که مچ بند اضافی نخواهید داشت، استفاده از لباس شنای متصل نیروی کشش را کاهش می دهد و جریان آب در اطراف بدن شما را بهینه می کند.

4. هدفون هوشمند

پوشیدنی های هوشمند همه ردیاب فعالیت نیستند. هدف برخی از آنها کاهش سطح استرس روزانه و بهبود خواب شماست. اگر مشکل خواب دارید، برای خود هدستی تهیه کنید که عملکردهای هدفون و هدفون معمولی شما را به طور همزمان انجام دهد.

جالب ترین وسایل الکترونیکی پوشیدنی 2022

 

Sleepbuds II by Bose دقیقا هدفون نیستند زیرا آهنگ های Spotify مورد علاقه شما را پخش نمی کنند. در عوض، آنها صداهای آرامش‌بخش و آهنگ‌های ساز را می‌نوازند تا به شما کمک کنند سریع‌تر بخوابید و در طول شب بهتر بخوابید. می توانید از انتخاب پیش فرض صداها استفاده کنید یا موارد بیشتری را از کتابخانه صدای Bose Sleep دانلود کنید. Bose ادعا می کند که فناوری خواب آنها از نظر بالینی برای بهبود الگوهای خواب شما ثابت شده است. می توانید از یک ردیاب تناسب اندام یا یک ساعت هوشمند با قابلیت ردیابی خواب استفاده کنید تا ببینید آیا این درست است یا خیر.

5. پوشیدنی های پزشکی

پوشیدنی‌های پزشکی هوشمند امروزه یکی از محبوب‌ترین لوازم الکترونیکی پوشیدنی هستند. در حالی که Fitbit برای رسیدن به اهداف تناسب اندام یا سبک زندگی برای برخی افراد کافی است، حتی بهترین ساعت هوشمند نیز نمی تواند سطح اکسیژن خون، فشار خون یا هیدراتاسیون شما را ردیابی کند. پوشیدنی های پزشکی هنوز در مراحل اولیه توسعه خود هستند، اما از قبل آشکار است که این ابزارها می توانند زندگی روزمره بسیاری از مردم را ساده کنند و کاربردهای زیادی در حوزه مراقبت های بهداشتی داشته باشند.


جالب ترین وسایل الکترونیکی پوشیدنی 2022

یک لباس پوشیدنی که از گوش استفاده می‌شود و می‌تواند شنوایی فرد را تقویت کند، یک هدیه عالی برای یک متخصص در زندگی شما است. IQbuds توسط Nuheara یکی از تحسین شده ترین جوانه های شنوایی در جهان است که سمعک ها را با ویژگی های سرگرمی ادغام می کند. IQbuds به شما این امکان را می دهد که به لطف حذف فعال نویز و صدایی با کیفیت بالا، نحوه شنیدن دنیای اطراف خود را سفارشی کنید. می‌توانید با استفاده از برنامه Nuheara IQbuds که هم برای آیفون‌ها و هم برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی موجود است، هدفون‌های خود را بهینه کنید و نمایه شنوایی خود را ایجاد کنید.

6. کلاه ایمنی

چه یک ورزشکار حرفه ای باشید و چه از علاقه مندان به دوچرخه سواری (یا اسکی)، پوشیدن کلاه ایمنی با کیفیت خوب می تواند سطح خاصی از ایمنی را برای شما تضمین کند (البته هنگام انجام ورزش های شدید هرگز نمی توانید کاملاً ایمن باشید). یک کلاه ایمنی هوشمند می تواند تجربه سواری شما را افزایش دهد و سواری شما را نه تنها ایمن تر، بلکه راحت تر کند.

جالب ترین وسایل الکترونیکی پوشیدنی 2022

این پوشیدنی همچنین می‌تواند به‌طور خودکار چراغ‌های راهنما و چراغ‌های ترمز را روشن و خاموش کند و همچنین رانندگی شما را ردیابی کند. کلاه هوشمند فارو کاملا ضد آب است و دارای ویژگی مهم تشخیص سقوط است. اگر حسگرهای کلاه ایمنی سقوط را تشخیص دهند، از اتصال بلوتوث به تلفن هوشمند شما برای شروع زنگ هشدار استفاده می کند. اگر بعد از یک دوره زمانی خاص پاسخ ندهید، به مخاطبین اضطراری شما با یک پیوند مکان به مکان شما هشدار می دهد. برخی دیگر از دستگاه های پوشیدنی با همین ویژگی عبارتند از Apple Watch SE، Apple Watch Series 4 و نسخه های جدیدتر.

7. بیوسنسورها

حسگرهای زیستی احتمالاً پیشرفت‌کننده‌ترین فناوری در حوزه الکترونیک پوشیدنی هستند. تعداد برنامه های ممکن برای آنها نامحدود است، اما امروزه بیشتر برای نظارت بر سلامت شخصی استفاده می شود. بیوسنسورها دستگاه‌های الکترونیکی قابل حملی هستند که حسگرها را در بدن شما ادغام می‌کنند، بنابراین می‌توانید با استفاده از دستگاه‌های سیار و قابل حمل داده‌ها را ضبط، جمع‌آوری و محاسبه کنید. حسگرهای زیستی در هنگام پایش بیمار (یا خود نظارتی) می توانند بسیار مفید باشند، زیرا می توانند به طور خودکار و مداوم علائم حیاتی بیمار، وضعیت بدن، تعداد قدم ها و همچنین تشخیص سقوط و موارد دیگر را اندازه گیری کنند.

مانیتور ECG ECG پوشیدنی QuardioCore

جالب ترین وسایل الکترونیکی پوشیدنی 2022

QuardioCore یک الکتروکاردیوگرام پوشیدنی است که به راحتی می تواند به شما در نظارت بر سلامت قلب کمک کند. این نوار قلب ریتم قلب شما را ثبت می کند و برای متخصص قلب شما ارسال می کند. این نوار قلب علاوه بر کمک به مدیریت بیماری قلبی خود، می تواند برای بهبود تمرینات قلبی شما نیز مورد استفاده قرار گیرد.

در سال 2022 چه پوشیدنی های جدیدی خواهید داشت؟

این فقط یک زمان است که بیشتر چیزهای اطراف ما به این یا آن شکل ابزار تبدیل می شوند. با فناوری الکترونیک پوشیدنی، غول‌های فناوری مانند فیت بیت، اپل، سامسونگ، گارمین، مایکروسافت، شیائومی و دیگران در حال پر کردن جایگاه جدیدی هستند که دیجیتال با پزشکی روبرو می‌شود. دوست دارید در سال آینده کدام ابزارهای پوشیدنی از این لیست را به دست آورید؟ یا شاید ما چند دستگاه پوشیدنی جالب را از دست دادیم؟ نظرات خود را در مورد جالب ترین وسایل الکترونیکی پوشیدنی 2022 در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

بررسی دوربین ۳۶۰ درجه Insta360 One X2


دیدگاهتان را بنویسید