مقالات آموزشی

فروش روز جمهوری بزرگ آمازون ۲۰۲۲

فروش روز جمهوری بزرگ آمازون ۲۰۲۲

فروش روز جمهوری بزرگ آمازون ۲۰۲۲

فروش جشنواره آزادی بزرگ آمازون 2022 از 6 آگوست آغاز می شود.

همه جزئیات و نحوه یافتن بهترین معاملات مانند یک حرفه ای

فروش روز جمهوری بزرگ آمازون در سال ۲۰۲۲ در ۱۷ ژانویه (۱۶ ژانویه برای اعضای Prime) به نمایش گذاشته خواهد شد و کاربران می توانند انتظار تخفیف های سنگینی را برای محصولات مختلف از جمله تلفن های هوشمند، تبلت ها، تلویزیون ها، هدفون ها، داشته باشند. ت

لویزیون، لوازم الکترونیکی بزرگ و لوازم خانگی. آمازون قبلاً اعلام کرده است که موبایل و لوازم جانبی آن با ۴۰ درصد تخفیف برای خرید در دسترس خواهد بود. همچنین برخی از معاملات عمده پیش از فروش را فاش کرده است، و پلتفرم تجارت الکترونیک نیز راه اندازی های جدید را به اشتراک گذاشته است. اگر عضو آمازون پرایم هستید، زودتر به تخفیف‌ها و پیشنهادها دسترسی خواهید داشت.

 زمان فروش روز جمهوری بزرگ آمازون ۲۰۲۲؟

فروش روز جمهوری بزرگ آمازون از ۱۷ ژانویه آغاز خواهد شد و تا ۲۰ ژانویه ادامه خواهد داشت. با این حال، اعضای Amazon Prime می توانند از ۱۶ ژانویه، ۲۴ ساعت زودتر از اعضای غیرPrime به تخفیف‌ها و پیشنهادها دسترسی داشته باشید.

چگونه در فروش روز جمهوری بزرگ آمازون ۲۰۲۲ معاملات را پیدا کنیم؟

در طول فروش روز جمهوری بزرگ آمازون، مشتریان می توانند انتظار تخفیف برای اقلام مختلف مانند گوشی های هوشمند، تبلت ها، تلویزیون ها، بزرگ لوازم خانگی و الکترونیک Amazon تا ۴۰ درصد تخفیف برای تلفن‌های هوشمند، تا ۷۰ درصد برای لوازم الکترونیکی مانند دوربین‌ها و لپ‌تاپ‌ها، تا ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌کند. در Amazon Alexa، Fire TV و دستگاه های Kindle خاموش است. تخفیف های بانکی برای دارندگان کارت SBI، EMI های بدون هزینه در Bajaj Finserv و تخفیف هایی برای کاربران کارت اعتباری Amazon Pay ICICI وجود دارد. مشتریان همچنین می توانند از پیشنهادهای مبادله ای تا سقف روپیه استفاده کنند. ۱۶۰۰۰ در گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ، تبلت، تلویزیون و موارد دیگر.

“چگونه می‌توانیم بهترین معامله را برای محصولی که می‌خواهیم بخریم پیدا کنیم؟”

توصیه می کنیم قیمت را در سایر درگاه های خرید آنلاین در دوره فروش مقایسه کنید. برای به دست آوردن بهترین قیمت، باید محصولی را که می خواهید خریداری کنید، دنبال کنید.

چگونه یک محصول را تعقیب کنیم؟

مراقب معاملات و پیشنهادات پیش‌نمایش آن محصولات باشید. به طور کلی، آمازون معاملات را قبل از فروش محصول فاش می کند و آن را مسخره می کند. می‌توانید پیش‌نمایش معاملات برای فروش روز جمهوری بزرگ آمازون را در پلتفرم تجارت الکترونیک بررسی کنید.

برای اینکه در طول آمازون به سرعت محصول مورد علاقه خود را به دست آورید. فروش بزرگ روز جمهوری، محصولات را با تایپ نام آنها به جای جستجوی گزینه از طریق یک لیست طولانی جستجو کنید.

راه دیگر برای نگه داشتن برگه در مورد محصول خود در یک بازار آنلاین این است که از گزینه‌های «به من اطلاع بده» و «لیست علاقه‌مندی‌ها» استفاده کنید تا هر زمان که محصول مورد علاقه‌تان مورد علاقه‌تان قرار گرفت، اعلان دریافت کنید.

همچنین باید از قبل برنامه‌ریزی کنید و محصولاتی را که امیدوارید به فروش می‌رسند را به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید، بنابراین هنگام معامله، هشدار دریافت خواهید کرد. همچنین می‌توانید آن صفحه‌های محصول را باز نگه دارید، و فقط زمانی که فروش فعال شد، آن‌ها را بازخوانی کنید تا بررسی کنید که آیا تخفیف دارند یا خیر.

نکات دیگر شامل نصب برنامه تلفن همراه است تا بتوانید به معاملات دسترسی داشته باشید، حتی زمانی که هستید. در حال حرکت، البته، بهترین راه برای پیمایش همه معاملات، روی دسکتاپ است، جایی که دیدن همزمان تعداد زیادی محصول و اعمال فیلترها آسان‌تر است. همچنین باید آدرس ها، جزئیات پرداخت و حمل و نقل را ذخیره کنید تا شانس خود را برای از دست دادن معامله لایتنینگ کاهش دهید. ما همچنین توصیه می کنیم خرید خود را در اوایل عمر معامله انجام دهید، زیرا نمی خواهید سهام قبل از تصمیم گیری به پایان برسد. همچنین باید مراقب پیشنهادات بانکی باشید تا بهترین قیمت محصولی را که می‌خواهید بخرید به دست آورید.

همانطور که در بالا ذکر شد، اعضای آمازون پرایم به فروش روز جمهوری بزرگ آمازون و همچنین فروش زودهنگام دسترسی دارند. به فروش های مختلف آمازون در طول سال. همچنین معاملات انحصاری Prime خاصی وجود دارد که برای افراد غیرعضو در دسترس نیست. اشتراک آمازون پرایم از روپیه شروع می شود. ۱۷۹ در ماه، تا Rs. 459 برای ۳ ماه، و روپیه. ۱۴۹۹ برای کل سال. همچنین باید بتوانید با بررسی آنچه که اپراتور مخابراتی شما در طرح شما ارائه می دهد، در مورد عضویت های Amazon Prime معاملاتی دریافت کنید.


مقایسه PaperCut با نرم افزار مدیریت چاپ uniFLOW

دیدگاهتان را بنویسید