مقالات آموزشی

ردیت چیست؟نکته های لازم برای شروع Reddit چیست ؟

نکته های لازم برای شروع Reddit چیست ؟

OTT  توضیح می دهد:نکته های لازم برای شروع Reddit چیست ؟

به راحتی زمینه یا شخصی سازی اضافی اضافه کنید

Reddit چیست؟ در نگاه اول ، Reddit ممکن است برای ناظر ناآزموده نگران کننده به نظر برسد. Reddit که خود به عنوان “صفحه اول اینترنت” شناخته می شود ، جامعه گسترده و متنوعی است ، و هرکسی که از اینترنت چیزی می داند می تواند به شما بگوید که این می تواند یک نعمت و نفرین باشد.

مشابه یک شهر شلوغ ، یک طرف زیبا از Reddit و یک طرف نه چندان زیبا وجود دارد. شما نمی توانید براساس یک سفر به محله اشتباه ، کل وب سایت را بنویسید. حداقل بدون بازدید از قسمت های بهتر ابتدا.

Reddit

برای راحت تر کردن ذهن خود ، می خواهیم کمی دانش را در مورد آنچه که Reddit است و چگونه می توانید شروع به استفاده از آن کنید ، افشا کنیم.با ما همراه باشید تا باهم بررسی کنیم نکته های لازم برای شروع Reddit چیست ؟

 Reddit چیست؟

Reddit در واقع بستری است که به یک انجمن آنلاین متکی است تا تصمیم بگیرد با اجازه دادن به آنها برای ارسال لینک ها و اطلاعات خود ، به یک انجمن آنلاین اعتماد کند. کاربران سایت پس از آن مسئولیت رأی دادن به این پست ها را از بالا یا پایین بر عهده می گیرند تا بهترین اطلاعات را به بهترین وجه اختصاص دهند.

سایت به بخش های مختلف موضوعی موسوم به subreddits با جستجوی این subreddits ها برای یافتن اطلاعاتی که بیشتر برای شما مهم است اغلب مسئول ارعاب بیشتر از Reddit هستید. اگر اطلاعات زیادی با زیرساختها ندارید ، میزان اطلاعات بسیار گسترده است و می تواند خیلی سخت به شما آسیب برساند.

نکته های لازم برای شروع Reddit چیست ؟

پیوندها با بیشترین بازخوردها ، دید بیشتری به دست می آورند و یافتن آن را در صفحه اصلی Reddit آسان تر می کند. پیوندها با رأی گیری بیشتر ممکن است خود را گم شده و دفن کنند ، دیگر هرگز نور روز را نمی بینند.

ثبت یک حساب

  • از <صفحه اصلی>0، به دنبال دکمه ورود به سیستمواقع در گوشه سمت راست فوقانی در کنار دکمه ورود به سیستمبروید.
نکته های لازم برای شروع Reddit چیست ؟
  • پنجره زیر به آدرس ایمیلی که می خواهید به حساب Reddit اختصاص دهید نیاز دارید. متن را در کادر وارد کنید و روی NEXTکلیک کنید.
نکته های لازم برای شروع Reddit چیست ؟
  • آخرین پنجره به شما امکان می دهد نام کاربری و رمزعبور را انتخاب کنید. نام کاربری به این صورت خواهد بود که دیگران شما را در Reddit می شناسند و برای ورود به حساب کاربری خود باید رمز عبور لازم باشد.
نکته های لازم برای شروع Reddit چیست ؟
  • پس از تکمیل تمام اطلاعات ، مراحل را انجام دهید و با کلیک روی حساب Reddit جدید خود را ثبت کنید. دکمه ورود به سیستمرا فشار دهید.

Subreddits

نکته های لازم برای شروع Reddit چیست ؟

Reddit یک محیط ایده آل برای ملاقات با افراد همفکر است که نسبت به علایق مشابه معاشرت می کنند و وسواس می کنند. چه نویسنده باشید ، چه عاشق حیوانات خانگی شایان ستایش ، یا یک طرفدار اصلی ورزش ، می توانید یک زیر مجموعه ای پر از بحث و مباحث مرتبط با موضوع پیدا کنید.

برای شروع ، هر چیزی را که ممکن است علاقه مند شوید در نوار جستجو در بالای صفحه تایپ کنید. در صورت انتخاب استفاده از آنها ، Reddit چند گزینه ها و فیلترهای پیشرفته در دسترس شما قرار دارد.

نکته های لازم برای شروع Reddit چیست ؟

سپس می توانید با کلیک کردن روی یکی از گزینه های مربوط به پنجره بازشو مربوط به درخواست خود ، یک Subreddit را بررسی کنید.

نکته های لازم برای شروع Reddit چیست ؟

در صورت عدم وجود ساب Subddit مربوط به موضوعی که در جستجوی آن هستید ، پس همیشه می توانید خود را ایجاد کنید.

با این حال ، هنگام اجرای زیرمجموعه خود ، من احتیاط می کنم. به عنوان یک ناظم Subreddit کار بسیار طاقت فرسا است ، به خصوص اگر subreddit شما بسیار محبوب شود. شما مجبور خواهید شد قانون را با لگد زدن به بدی ها ، حذف اسپم از مکالمات و نظارت بر همه چیزهای موجود در زیرجلسه وضع کنید.

برخی از افراد از فداکاری در یک تلاش جامعه لذت می برند ، بنابراین اگر اتفاق بیفتد یکی از آنها باشید ، پس احساس آزمایشی کنید. اول ، من فکر می کنم ممکن است بهتر باشد به چند subreddits قبلاً ایجاد شده بپیوندید تا حداقل وقتی تخمین زده می شود تخمین زده شود ، چه چیزی را می توان انتظار داشت.

مشترک شدن در Subreddits

اگر وارد Reddit نشوید ، صفحه اول خواهد شد با Subreddits های پیش فرض که همه می بینند پر شوند. پس از ورود به حساب ، پس از ورود به سیستم ، می توانید خوراک Reddit خود را با subreddits هایی که شمامی خواهید دنبال کنید ، تنظیم کنید. پس از عضویت در یک Subreddit ، فید خود را مشاهده خواهید کرد که جدیدترین پست های آن زیرگروه را تشکیل می دهد.

می توانید با کلیک کردن روی دکمه مناسب در سمت راست آنها ، عضویت در انجمن را مشاهده کنید یا یک کاربر را مستقیماً از نتایج جستجو دنبال کنید. برای کسانی که ترجیح می دهند موارد را قبل از اشتراک بررسی کنند ، می توانید مستقیماً روی صفحه کلیک کنید ، موضوعات مورد علاقه کاربر یا جامعه را بفهمید و تصمیم بگیرید که با استفاده از دکمه بپیوندیدکه در بالا یا FOLLOWرا در نوار کناری سمت راست قرار دهید.

ایجاد Subreddit شخصی خود

ایجاد یک subreddit آسان است ، اجرای آن در جایی است که مشکل خود را نشان می دهد. بازدید سایر افراد برای بازدید از آن نیز بیشتر اوقات یک نبرد صعب العبور است. حفظ یک جامعه کار زیادی می کند ، بنابراین مطمئن باشید قبل از اقدام به آن متعهد شده اید.

همچنین به حساب شما باید حداقل 30 روز گذشته باشد و مقداری کارما را نگه دارید که فقط ناظران سایت از آن محافظت می کنند. بعداً درباره کارما اطلاعات بیشتری کسب کنید.

  • از صفحه فید ، حرکت کنید تا این تصویر را در نوار کناری سمت راست مشاهده کنید.
نکته های لازم برای شروع Reddit چیست ؟
  • تمام اطلاعات مورد نیاز در پنجره زیر را پر کنید.
نکته های لازم برای شروع Reddit چیست ؟
  • روی <قوی کلیک کنید >ایجاد ارتباطاتبرای ایجاد زیرمجموعه ایجاد شده است.

ردگیری

چند مورد از مواردی که ممنوع تلقی می شود ، استفاده از بستر تبلیغی برای خود تبلیغ ، ارسال نامه های مربوط به هرزنامه ها و ارسال هرزنامه است. انجام هر یک از این موارد می تواند یک تحریم سریع برای شما ایجاد کند.

پیروی از دستورالعمل ها و احترام گذاشتن ، راه در Reddit بسیار طولانی خواهد بود. ، و کارما

پس از مشترک شدن در یک Subreddit ، می توانید پست ها و نظرات را برای رأی دهی و نزولی و نظرات موجود در آن شروع کنید. فلش های بالا و پایین سمت چپ یک پست یا نظر به ترتیب رأی گیری بالا و پایین را نشان می دهد.

نکته های لازم برای شروع Reddit چیست ؟

تعداد نشانگر محبوبیت است. یک عدد مثبت به معنای آن است که بیشترین تأیید را از پایین به دست آورده است ، در حالی که یک عدد منفی نمایش داده شده به معنای برعکس است.

کادر نظر باید درست در زیر پست اولیه باشد. می توانید دو سنت خود را به بحث اضافه کنید و روی دکمه COMMENTکلیک کنید تا ارسال شود.

نکته های لازم برای شروع Reddit چیست ؟

برای ایجاد پست خود در Subreddit ، از شما خواسته می شود که روی دکمه ایجاد” تنظیم “کلیک کنید. نوار کناری سمت راست.

نکته های لازم برای شروع Reddit چیست ؟

مشارکت فعال در Subreddits های مختلف در حالی که تمرین ردیابی خوب می کنید ، کارما را به دست می آورد. کل را می توان در زیر نام کاربری شما در بالا سمت راست صفحه یافت.

نکته های لازم برای شروع Reddit چیست ؟

کارما می تواند بر نحوه مشاهده دیگران شما در Reddit تأثیر بگذارد ، حتی اگر تأثیر بسیار کمی در نحوه استفاده سایت در خارج از تمایل به اجرای subreddit شما داشته باشد. بیشتر به عنوان “اعتبار خیابانی” از Reddit بیاندیشید.

دیدگاهتان را بنویسید