مقالات آموزشی

نحوه استفاده Reddit Flair چیست؟

نحوه استفاده Reddit Flair چیست؟

روش های مختلفی وجود دارد که می توانید نمایه کاربری خود را در Reddit شخصی سازی کنید ، اما یک روش آسان برای این کار استفاده از ویژگی Reddit است. با این کار می توانید پست ها یا نام کاربری خود را در برخی از زیرمجموعه های خاص برچسب گذاری کنید تا زمینه یا شوخ طبعی اضافه شود. به عنوان مثال ، اگر در زیر ویرایش پشتیبانی پست ارسال می کنید ، ممکن است بخواهید استایل پست را به س addالی اضافه کنید.

همچنین می توان از Flairs توسط کاربران و ناظران برای برچسب گذاری نام های کاربری خاص استفاده کرد. این را می توان توسط کاربر ویرایش کرد یا توسط ناظر به زور اضافه کرد (برای مثال ، درصورتی که کاربر ممنوع است) تا آنها را به طور خاص پرچم گذاری کند. اگر می خواهید در مورد تبلیغات Reddit و نحوه استفاده از آنها بیشتر بدانید ، آنچه را باید بدانید در اینجا آورده شده است.

نحوه استفاده Reddit Flair چیست؟

نحوه افزودن زمینه اضافی به پست ها در Reddit

سیستم Reddit flair یک راه عالی برای اضافه کردن زمینه اضافی به پستی است که در یک subreddit خاص ایجاد کرده اید. اگر یک پوستر معمولی، ناظر ساب ردیت یا مدیر ردیت هستید، ممکن است بخواهید با اضافه کردن استعداد کاربری که در کنار نام کاربری شما ظاهر می شود، خود را از سایر کاربران جدا کنید.


نحوه استفاده Reddit Flair چیست؟

اگر به دنبال افزودن استعداد به پست در Reddit هستید ، شما ‘ ابتدا باید قوانین subreddit انتخابی خود را بررسی کنید. برخی از زیرمجموعه ها اجازه ارسال پست را نمی دهند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای برخی از دسته های پست (مانند ارسال درخواست کمک) بر آن اصرار داشته باشند. ممکن است بتوانید علامت های شخصی خود را اضافه کنید یا از لیست گزینه های تأیید شده توسط ناظر استفاده کنید.

1.برای افزودن استعداد به یک پست در Reddit با استفاده از رابط وب جدید ، باید ابتدا پست خود را ایجاد کنید. وب سایت Reddit را باز کنید و با انتخاب دکمه وروددر بالا سمت راست وارد سیستم شوید.

نحوه استفاده Reddit Flair چیست؟

2.پس از ورود به سیستم ، از نوار جستجو برای بازدید استفاده کنید subreddit انتخابی خود را یا با افزودن پیوند subreddit / r /در نوار آدرس (به عنوان مثال reddit.com/r/news) دستی را باز کنید. پس از دستیابی به ویرایش فرعی ، دکمه ایجاد پسترا برای شروع ارسال جدید انتخاب کنید.

نحوه استفاده Reddit Flair چیست؟

3.در منوی ایجاد پستگزینه مناسب را انتخاب کنید عنوان و متن متن برای پست شما. برای افزودن استعداد جدید ، منوی کشویی Flairرا انتخاب کنید ، سپس یکی از گزینه های موجود را انتخاب کنید. اگر این رنگ خاکستری باشد ، نمی توانید خود را به پستی اضافه کنید و به یک ناظر نیاز دارید تا این کار را برای شما انجام دهد. در برخی موارد ، ممکن است هنگام ایجاد یک پست ، استعداد پست به طور خودکار اضافه شود.

 

نحوه استفاده Reddit Flair چیست؟

4.اگر subreddit به شما امکان تغییر متن خاص را می دهد ، می توانید این کار را با ویرایش متن در ویرایش زمینه اضافه انجام دهید جعبه بلافاصله زیر Reddit که انتخاب کرده اید. پس از انتخاب زمینه اضافه ، دکمه درخواسترا برای افزودن به پست خود انتخاب کنید.

 

 

نحوه استفاده Reddit Flair چیست؟

5.پس از افزودن استعداد به پست خود ، ارسالرا برای ارسال آن به زیر ویرایش انتخابی خود انتخاب کنید.

نحوه استفاده Reddit Flair چیست؟

6.بلافاصله پس از ارسال به پست خود هدایت می شوید. اگر فراموش کرده اید که یک استعداد اضافه کنید (یا اگر می خواهید آن را ویرایش یا حذف کنید) ، می توانید پس از ارسال (اگر subreddit اجازه می دهد) این مورد را با انتخاب نماد منوی سه نقطه>ویرایش Flair.

نحوه استفاده Reddit Flair چیست؟

7.در منوی انتخاب استعداداستعدادی را که می خواهید به پست خود اضافه کنید انتخاب کنید ، سپس درخواسترا انتخاب کنید . همچنین می توانید پاک کردن استعدادرا انتخاب کنید تا علامت های قبلی اضافه شده از پست خود را حذف کنید ، سپس برای تأیید تغییر ، درخواسترا انتخاب کنید.

نحوه استفاده Reddit Flair چیست؟

نحوه افزودن استعداد در Reddit به نام کاربری خود

اگرچه Reddit flairs برای پست ها مفید است ، همچنین می توانید آنها را در نام های خاص خود به نام کاربری خود اعمال کنید. برای هر پست و نظری که ارائه می دهید ، استعدادی که شما (یا یک ناظم) انتخاب کرده اید در کنار نام کاربری شما قابل مشاهده خواهد بود.

همانند علامت های تبلیغاتی پست ، علامت های تجاری نام کاربری در Reddit در زیربخش های خاص محدود می شوند. برخی از زیرمجموعه ها از بروز علائم نام کاربری جلوگیری می کنند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است فقط اجازه دهند که flairs توسط ناظر اضافه شود. شما باید قوانین subreddit مورد نظر خود را بررسی کنید تا بررسی کنید آیا مجاز به افزودن flairs هستید یا خیر.

1.اگر مجریان کاربر توسط مجریان محدود شوند ، شما باید به یک ناظر در زیر تغییر ویرایش انتخابی خود پیام دهید تا یکی دیگر از موارد را برای شما اضافه کند. شما با جستجو در بخش تعدیل کنندگاندر زیر ویرایش خود ، که در یک صفحه در سمت راست قابل مشاهده است ، مجریان را برای زیر تغییر ویرایش خود بررسی می کنید. گزینه پیام دادن به حالتهارا برای ارسال درخواست (در صورت لزوم برای انجام آن) انتخاب کنید.

نحوه استفاده Reddit Flair چیست؟

2.اگر subreddit انتخابی شما به تک تک کاربران اجازه می دهد شعله ور اضافه کنند ، شما می توانید این کار را انجام دهید با بازدید از subreddit با استفاده از نوار جستجو یا وارد کردن آدرس reddit.com/r/به صورت دستی. در قسمت درباره انجمندر سمت چپ ، دکمه ویرایشرا که در کنار متن پیش نمایش پیش بینی flair کاربرقابل مشاهده است ، انتخاب کنید. اگر این قابل مشاهده نیست ، ابتدا منوی کشویی گزینه های انجمنرا انتخاب کنید.

نحوه استفاده Reddit Flair چیست؟

3.در منوی Select Flairمنوی کاربری خود را انتخاب کنید لیست ارائه شده ، مطمئن شوید که کادر تأیید نمایش ویژگی کاربر من در این انجمنانتخاب شده است. برای ذخیره گزینه ، دکمه اعمالرا انتخاب کنید.

نحوه استفاده Reddit Flair چیست؟

4.اگر می خواهید استعداد اضافه شده را حذف کنید ، به جای آن گزینه Clear Flairرا انتخاب کنید ، سپس اعمالرا برای ذخیره تغییر انتخاب کنید.

افزودن فلایر به پست ها و نام های کاربری در دستگاه های تلفن همراه

اگر از برنامه رسمی Reddit برای دستگاه های اندروید یا آیفون استفاده می کنید ، همچنین می توانید به پست ها یا نام های کاربری flairs اضافه کنید. قبل از انجام این کار باید برنامه را نصب کرده و ابتدا وارد دستگاه خود شوید.

1.برای افزودن فلایر به یک پست در برنامه Reddit ، subreddit را باز کنید و یک پست جدید ایجاد کنید با انتخاب دکمه افزودن.

نحوه استفاده Reddit Flair چیست؟

2.جزئیات پست مناسب را در منوی ارسال پیام نوشتاریاز جمله عنوان پست ، مقصد ارسال مجدد پست ، و متن ارسال برای افزودن استعداد (اگر subreddit اجازه می دهد) ، نماد افزودن استعدادرا بلافاصله زیر جعبه عنوان انتخاب کنید.

نحوه استفاده Reddit Flair چیست؟

3.انتخاب استعداد مناسب از لیست آگهی ها در Post flair. اگر می خواهید استعداد را ویرایش کنید ، ابتدا آن را انتخاب کنید ، سپس ویرایشرا در بالا سمت راست انتخاب کنید. برای حذف یک استعداد ، هیچکدامرا انتخاب کنید. اعمالرا برای اعمال قدرت در پست خود انتخاب کنید.

نحوه استفاده Reddit Flair چیست؟

4.با اعمال قدرت ، دکمه ارسالرا در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید.

نحوه استفاده Reddit Flair چیست؟

5.اگر می خواهید یک استعداد پست به پست موجود اضافه کنید ، ابتدا آن را باز کنید ، سپس گزینه نماد منوی سه نقطه>گزینه ارسال پسترا انتخاب کنید. این گزینه هنگامی که از قبل روی یک پست اعمال شود ، به تغییر پست اشتراکی

نحوه استفاده Reddit Flair چیست؟

6.برای افزودن استعداد کاربر به نام کاربری خود در یک subreddit ، زیر جستجو را با جستجو برای آن را با استفاده از نوار جستجو. نماد منوی سه نقطه>تغییر استعداد کاربررا برای ایجاد تغییر انتخاب کنید.

نحوه استفاده Reddit Flair چیست؟

7.در منوی User flairمنو ، یک استعداد مناسب از لیست ارائه شده انتخاب کنید یا هیچکدامرا برای حذف استعداد موجود انتخاب کنید. اگر می خواهید یک استعداد را ویرایش کنید ، ابتدا آن را انتخاب کنید ، سپس دکمه ویرایشرا در بالا سمت راست انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که لغزنده نمایش شعله های من در این انجمنفعال باشد ، سپس دکمه درخواسترا انتخاب کنید تا در همه پست ها و نظرات ساخته شده در آن تغییر رد شود.

 

نحوه استفاده Reddit Flair چیست؟

نحوه استفاده موثر از Reddit

افزودن استعداد Reddit به یک پست (یا به نام کاربری شما) راهی سریع برای افزودن زمینه و شخصی سازی اضافی است، اما کارهای دیگری وجود دارد که می توانید برای استفاده موثرتر از Reddit انجام دهید. برای مثال، اگر می‌خواهید پست‌ها یا نظرات دیگر کاربران را تبلیغ کنید (یا تنزل دهید)، می‌توانید با رأی موافق یا مخالف آن‌ها کارما را اضافه کنید. همچنین می‌توانید به ارتقا به Reddit Premium (که قبلا Reddit Gold بود) فکر کنید تا قفل ویژگی‌های اضافی را باز کنید، مانند حذف تبلیغات و به دست آوردن سکه برای کمک به تبلیغ پست‌های خاص. اگر برای یافتن زیرمجموعه هایی که در Reddit از آنها لذت می برید مشکل دارید، ممکن است لازم باشد به جای آن از جستجوی Reddit با عبارات جستجوی پیشرفته استفاده کنید.

 

نحوه استفاده Reddit Flair چیست؟

 

دیدگاهتان را بنویسید