مقالات آموزشی

هدست شیائومی با انتقال صدا از طریق استخوان‌ها

هدست شیائومی با انتقال صدا از طریق استخوان‌ها

شیائومی امروز از محصول صوتی جدیدی موسوم به Xiaomi Bone Conduction رونمایی کرده که در واقع می‌تواند صدا را از طریق استخوان منتقل کند. این دستگاه با قیمت تقریبی 96 دلار عرضه می‌شود.

هدست شیائومی با انتقال صدا از طریق استخوان‌ها

هدفون جدید شیائومی از فناوری جذابی بهره می‌برد . هدست شیائومی با انتقال صدا از طریق استخوان‌ها در واقع ارتعاشات صوتی را به استخوان‌های گونه شما می‌فرستد تا صدا را بشنوید. پستانداران دریایی دقیقا از همین روش در زیر آب استفاده می‌کنند و گفته می‌شود که بتهوون هم به دنبال از دست دادن قابلیت شنوایی خود از همین روش برای خلق موسیقی استفاده می‌کرد.

ویژگی‌های هدست شیائومی Bone Conduction

این فناوری به کاربر اجازه می‌دهد تا در هنگام گوش دادن به آهنگ‌ها به راحتی صدای محیط اطراف را بشنود و بتواند در جریان اتفاقات پیرامون خود قرار بگیرد. شیائومی در تولید این دستگاه از ارتعاش‌دهنده متفاوتی استفاده کرده تا کیفیت صدا را افزایش دهد. به‌علاوه، قابلیت حفره‌ صدای 360 درجه‌ای موجب می‌شود که نشت صدا به حداقل برسد و حریم خصوصی حفظ شود.

هدفون جدید شیائومی در زمینه ارتباطات از فناوری بلوتوث 5.2 بهره می‌برد تا داده‌ها را به سرعت جابه‌جا کند. این شرکت می‌گوید تاخیر ارتباط در این دستگاه به حدود 86 میلی‌ثانیه می‌رسد. افزون بر این، عمر باتری این هدفون حداکثر 12 ساعت اعلام شده است. کاربر با پنج دقیقه شارژ می‌تواند تا دو ساعت به موسیقی گوش دهد. شیائومی از درگاه USB-C روی کیس این دستگاه استفاده کرده است.

هدست شیائومی با انتقال صدا از طریق استخوان‌ها

هدست شیائومی Bone Conduction از فناوری اتصال سریع در MIUI پشتیبانی می‌کند تا بدون دردسر و به سرعت به گوشی‌های این شرکت وصل شود. این دستگاه همچنین از استاندارد IP66 بهره می‌برد تا نسبتا در برابر آب و گردوغبار مقاوم باشد. این استاندارد تفاوت‌هایی با استاندارد مرسوم IP68 دارد که بررسی آن را به خود شما محول می‌کنیم.

محصول جدید شیائومی از همین حالا در وب‌سایت JD.com برای فروش در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.


متا هدست VR جدید را در ماه اکتبر راه اندازی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید