مقالات آموزشی

متا هدست VR جدید را در ماه اکتبر راه اندازی می کند.

متا هدست VR جدید را در ماه اکتبر راه اندازی می کند.

هدست VR جدید متا بخشی از پروژه کامبریا است.

متا هدست VR جدید را در ماه اکتبر راه اندازی می کند.

یکی از مدیران شرکت در یک پادکست فاش کرد که هدست واقعیت مجازی بعدی متا (VR) در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. مدیر اجرایی همچنین گفت که جزئیات بیشتر در مورد هدست VR جدید در کنفرانس Meta’s Connect. مدیر اجرایی اضافه کرد که چند “ویژگی بزرگ” وجود خواهد داشت که با هدست ارائه می شود.

این هدست توانایی ردیابی چشم ها و صورت کاربر را در VR دارد. مدیر متا اضافه کرد که آواتار در VR بر اساس حالات چهره استفاده‌کننده به صدا در می‌آید. این هدست قبلاً به عنوان بخشی از «پروژه کامبریا» معرفی شده بود.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، که قبلاً فیسبوک نام داشت، طی پادکست The Joe Rogan Experience فاش کرد که این شرکت قصد دارد هدست واقعیت مجازی جدید خود را در اکتبر امسال عرضه کند. زاکربرگ همچنین در طول پادکست گفت که جزئیات بیشتر در مورد هدست VR جدید در کنفرانس Connect شرکت به اشتراک گذاشته خواهد شد. در پادکست جو روگان، مارک زاکربرگ گفت که هدست VR جدید متا دارای چند “ویژگی بزرگ” خواهد بود.

زاکربرگ در ادامه در مورد ویژگی ها گفت که این هدست از ردیابی چشم و صورت پشتیبانی می کند. به گفته زاکربرگ، این به کاربران این امکان را می‌دهد تا در واقعیت مجازی ارتباط چشمی برقرار کنند. او اضافه کرد که این آواتار همچنین چهره شما را ردیابی می‌کند تا حالت چهره کاربر را در زمان واقعی تقلید کرده و آن را احساس کند. به عنوان مثال، اگر یک کاربر اخم کند یا لبخند بزند، آواتارهای او در VR نیز از همان چیزی تقلید خواهند کرد. طبق گزارشی از ژانویه، هدست VR جدید متا بخشی از پروژه کامبریا خواهد بود.

در ماه جولای، متا اعلام کرد که قیمت هدست واقعیت مجازی Meta Quest 2 را از ماه آگوست افزایش می دهد. نسخه 128 گیگابایتی Quest 2 با قیمت 399.99 دلار (تقریباً 32000 روپیه) و نسخه 256 گیگابایتی 499.99 دلار (تقریباً 40000 روپیه) قیمت گذاری شده است. این شرکت همچنین قیمت برخی از لوازم جانبی و واحدهای بازسازی شده را افزایش داد.


مقاله مربوطه :

موافقت متای والدین فیسبوک با دعوی کمبریج آنالیتیکا

دیدگاهتان را بنویسید