مقالات آموزشی

چاپ شیشه ای معرفی شده توسط swissQprint

چاپ شیشه ای معرفی شده توسط swissQprint

مزیت واضح و روشن گزینه جدید امکان چاپ مستقیم روی شیشه را بدون نیاز به پرایمینگ اولیه فراهم می کند .در این مقاله با ما همراه باشید تا با  مزایای چاپ شیشه ای معرفی شده توسط swissQprint بیشتر اشنا بشیم .

چاپ شیشه ای معرفی شده توسط swissQprint

متخصص چاپگرهای فرمت عریض swissQprint یک گزینه چاپ شیشه ای را برای چاپگرهای تخت با خاصیت اشعه ماوراء بنفش معرفی کرده است که از نیاز به مرحله پرایم اجتناب می کند، اما همچنان از فرآیند معمول و رنگ های “سبک”، به علاوه لاک سفید و جلوه های ویژه پشتیبانی می کند.

گزینه شیشه‌ای که قابل نصب بر روی تخت‌های مسطح موجود از سازنده سوئیسی است، شامل یک لبه تراز چرخشی با پنج پایه افقی قابل تنظیم بدون پله برای قرارگیری دقیق صفحات شیشه‌ای روی تخت چاپ است که توسط یک کاغذ محافظ ویژه که قابل نفوذ هوا است پوشیده شده است.

این اجازه می دهد تا جاروبرقی رسانه را نگه دارد، در حالی که کاغذ جوهر چاپ شده را در حاشیه خونریزی می گیرد، به طوری که بستر چاپ تمیز می ماند. برای چاپگرهایی که دارای گزینه رول به رول هستند، اپراتور می‌تواند کاغذ را با فشار دادن یک دکمه جلو ببرد و زمان تنظیم بین کارها را کاهش دهد.

 

جوهرهایی که به گفته swissQprint کمتر از 40 درصد نسبت به جوهرهای معمولی خود هزینه بیشتری دارند، برای چسبندگی به شیشه بدون هیچ گونه پیش پوشش یا عامل چسبنده بهینه شده اند، بنابراین فرآیند اضافی حذف می شود. آنها را می توان با سایر بسترهای غیر متخلخل استفاده کرد، اما برای انواع متخلخل مانند کاغذ یا مقوا مناسب نیستند.

جوهر شفاف را می توان برای ایجاد جلوه های شیشه ای نیمه مات یا براق استفاده کرد. این شرکت انتظار دارد که این گزینه فقط توسط پرینترهای شیشه ای متخصصی که به مشتریان معماری، خرده فروشی و مرتبط خدمات ارائه می دهند، انتخاب شود و تعویض بین مجموعه های جوهر را توصیه نمی کند. اگر تغییر در برنامه نیاز به یک مورد داشته باشد، یک تکنسین واجد شرایط می تواند این فرآیند را انجام دهد.

خرید کارتریج لیزری

دیدگاهتان را بنویسید